Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Bila puak melantak babi nak berlakon jadi hero Islam (2)

Dalam berita Harakah Daily bertajuk "Kalau tiada bantahan, BN biarkan Seksualiti Merdeka?" antara lain dipetik kata-kata Haji Mahfuz Omar:
"Bantahan umumnya didorong oleh kesedaran agama dan moral. Tetapi, jika ada pihak-pihak yang tidak bermoral membantah program itu, apa tujuan mereka?

"Ramai yang menyifatkan mereka sebagai pengemis-pengemis habuan politik dan apabila mereka kononnya marah sangat kepada program itu, ramai yang menyifatkan perkara itu didorong oleh kepentingan habuan politik mereka semata-mata dan tidak ada kaitan dengan kesedaran agama dan moral".
Dalam posting bertajuk "Bila puak melantak babi nak berlakon jadi hero Islam" saya tulis:
Dr Mahathir juga kata Umno sudah jadi parti perasuah. Dan, dia juga kata orang makan rasuah macam makan babi.

Puak makan babi hari ini menunjuk-nunjuk nak jadi hero Islam. Masuk akalkah puak ketagih babi nak bela Islam? Tolonglah kembali kepada keimanan dan kewarasan anda! Bak kata pak lawak, "Lu pikir la sendiri!"

Pun begitu, adakah kita perlu sekat puak makan babi yang tergelejat-gelejat nak jadi hero Islam tu? Jangan. Dalam ilmu berlawan itu salah. Jangan kacau siapa pun nak debik ancaman kepada kita. Tinggal lagi jangan percaya seduit pun puak makan babi yang tergedik-gedik nak jadi hero Islam tu. Memang la depa bajet macam bagus sangat. Tapi jangan percaya kat depa. Depa pun lebih kurang puak yang kononnya depa nak lawan sangat tu. Kita kena pandang depa sama ja. Tak kira la sama ada Umno, Jais, pendakyah agama lain, Zionis, mustakbirin - semua sama ja. Kalau kita percaya kat depa, tu maknanya kita izinkan puak makan babi agendakan hidup dan pemikiran kita. Jangan sekali-kali buat macam tu. Berdosa besar kita!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.