Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Monday, September 24, 2012

Komplot jatuhkan Mansor dari PKR didedah..


Menarik nih.. ribut tak ada, hujan pun tak ada tiba-tiba si Zamil menunjukkan sifat prihatinnya terhadap Parti KeAdilan Rakyat Pulau Pinang.

Beliau menasihatkan Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Datuk Mansor Othman supaya lebih berhati-hati kerana kononnya beberapa pemimpin kanan Parti Keadilan Rakyat (PKR) di negeri berkenaan dipercayai berkomplot untuk menjatuhkannya.


Mana dia dapat cerita tu entahlah.. tapi apa yang tersirat dari kenyataannya itu ini hanyalah satu agenda untuk menimbulkan rasa curiga sesama pemimpin PKR Pulau Pinang.

Selain dari itu si Zamil ini juga secara tidak langsung membuktikan bahawa beliau mungkin buta internet bila mempersoalkan bagaimana Guan Eng memperolehi maklumat yang terkandung dalam minit mesyuarat strategik PKR pada Mac lalu..

Ini kerana kebocoran itu telah disiarkan di sebuah laman blog  dan perkara itu sememangnya telah disedari oleh TKM1 Pulau Pinang sendiri..sila baca di ( SINI )

Jadi dari mana Guan Eng peroleh maklumat yang terkandung dalam satu pertemuan itu bukanlah suatu misteri.

Jika dikatakan komplot ini wujud sejak dari Ahli Parlimen Bayan Baru, Zahrain  masih memegang jawatan Pengerusi Majlis Pimpinan PKR Pulau Pinang lagi.. dah lama sangat tu... pasal apa TKM1 masih berada disitu dan tak jatuh-jatuh lagi?

Kesian kat si Zamil ni.. entah malaun mana yang tipu dia kali ni

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.