Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BARSATU DAH JADI PARTI KELAMKABUT


Tunjuk bukti didalangi Umno!
Tunjuk bukti didalangi Umno!
Mohamad Taufik Abas ditemui di pekarangan ibu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).
 
PUTRAJAYA - Exco Armada Bersatu, Mohamad Taufik Abas mencabar rakannya, Mohd Ashraf Mustaqim Badrul Munir mengemukakan bukti mengenai dakwaan tindakannya didalangi Umno.

"Kalau saya dikatakan dibayar, tunjuk bukti dan jangan fitnah!" katanya.

Menurutnya, dia tidak melayan dakwaan murahan.

"Ini taktik murahan. Tak ada bukti, saya tak layan," katanya ketika ditemui di perkarangan ibu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini.

Dia turut menafikan kenyataan Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman yang menghubunginya berulang kali.

"Sejak pendedahan pertama saya, hanya sekali sahaja dia menghubungi saya. Itu pun saya menyedari miss called daripadanya.

"Kenapa baru sekarang nak hubungi saya? Sedangkan sebelum ini tidak pernah pun," katanya.

3 orang berkata:

Anonymous said...

Pak karam, lobai hadi tido lagi ke? Satu dunia dok kecoh DOJ hentam najib dan rosmah takkan hadi taknak cari dalil dan nas utk backup najib dan rosmah? Lobai hadi kata haritu nak jadi penasihat pada najib. Sudah2 la tidooo.

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [3411] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 790 JUTA , wassalam.


Anonymous said...

dalam tajuk ini pak karamu dapat dua saham iklan judi

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.