Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KESIAN BERSATU LEMAH KERANA MAHADHIR&TEMPAT CARI DUIT ?

Muhyiddin akui Bersatu dilanda gelombang keluar parti
Muhyiddin Yassin
Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia, Tan Sri Muhyiddin Yassin. - Foto Sinar Harian oleh ROSLI TALIB 
 
BALIK PULAU - Presiden Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini mengakui parti itu kini dilanda gelombang keluar parti oleh anggotanya khususnya di Perak yang tidak puas hati dengan keputusan pucuk pimpinan.

Katanya beliau masih menunggu angka sebenar yang keluar Bersatu di Perak.

"Saya sudah tahu siapa di belakang yang cuba mengapi-apikan anggota supaya keluar parti secara beramai-ramai berikutan pelantikan Ketua Bersatu Perak," katanya kepada pemberita selepas  majlis bebruka puasa bersama presiden Bersatu di sini hari ini.

Dalam laporan bulan lalu, lebih 1,000 anggota Bersatu Perak diketuai Ketua Penaja Bahagian Bersatu Ipoh Timur, Azrul Suhadi Ahmad Mokhtar dan Ketua Penaja Bahagian Bersatu Teluk Intan Jemaat Yaacob isytihar keluar parti, berkuat kuasa serta merta susulan kegagalan Muhyiddin menyelesaikan konflik dalaman parti di peringkat pusat dan negeri walaupun tempoh seminggu telah diberikan kepada beliau.

Muhyiddin berkata, keputusan untuk melantik ketua parti  di negeri-negeri dibuat hasil perbincangan oleh pucuk pimpinan parti. - Bernama

13 orang berkata:

Anonymous said...

Susah pas nak menang kat perak. Cina ramai. Dap mesti ambik punya. Jangan mimpilah razman pj pas perak nak menang dan jadi mb. Kemungkinan besar hilang wang pertaruhan

Anonymous said...

kesian PIS lemah sebab presiden tamak haloba dan cintakan dunia walaupun jantung dah lemah.

Anonymous said...

Aku lagi kesian kepad Pan cacai yg diketuai mat sabu syiah tu,,,he he...

Anonymous said...

big bos pas pis ada pernah pergi iran tak? kat iran tu mengamalkan apa? jangan jangan big bos pas pis dan big bos pan satu gang tak????

Anonymous said...

pak karamu nak menyibuk pasal pati lain kenapa? kalau orang usik pas pak karamu marah. jaga dalam seluar dalam sendiri sudah lah...

Anonymous said...

Ulasan 353 ternakan PIGS
Presiden tiap2 tahun jumpa peluk cium Shia Iran
Kah3

Anonymous said...

Bro bukan pis tapi PIGS. Senang nak ingat. Karma kena kat kepala hotak puak ni, sibuk gelar orang ...akhirnya tanpa sedar terbentuk PIGS.
Balasan pada parti yang buruk seburuk gabungannya.

Anonymous said...

Aku sedih..yg mkn rasuah..seleweng duit rakyat..majoritinya melayu islam..mereka ini lah yg telah menjauhkan org bukan islam dgn agama islam..

Anonymous said...

Aku ingat pkr yg akan buat onar dlm pakatan rakyat..rupa2nya parti lebai jadian..yg x tahan godaan 90juta..jual agama..org bukan islam makin jauh dgn agama islam sejak almarhum tgna tiada..

Anonymous said...

parti paling suci ialah parti TERNAKAN DAP. tahniah geng pan. ha7

Anonymous said...

Kesian, pas hanya pencacai syiah

Anonymous said...

parti paling suci ialah parti TERNAKAM SYIAH. tahniah geng pas pigs. ha7

IBU SURTY said...

Saya ibu surty tki singapore saya hadir berkomentar di dalam blog ini,cuma ingin menceritakan kisah nyata,sekaligus mau mengucapkan banyak terimah kasih kepada Mbah Sero,atas bantuannya semua hutang2 saya sudah pada lunas,nomor togel yang Mbah berikan lansung 4d bocoran singapore,syukur alhamdulillah tembus dapat kemenangan 800.juta,itu dalam bentuk uang indo,kemarin saya sangat bingun karna hutang banyak syukur sekarang sudah senang,saya tidak akan melupakan bantuan Mbah,apa bila saya sudah pulang ke indo saya akan berkunjung kepondok Mbah untuk silatu rahmi,bagi saudarah2 yang lagi terlilit hutang jangan anda putus asa,kalau mau sukses seperti saya silahkan tlpn atau sms Mbah Sero di nomor O82~37O~357~999 beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah memberikan bukti,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktiannya terima kasih...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.