Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PERANG BERMULA SEBELUM SYAWAL .....


LAIN BENGKAK LAIN BERNANAH.
 
Soalan Muhyiddin belum terjawab,
TETIBA
Muhyiddin pula kena jawab soalan
tentang kekayaan anaknya, macam Mahadhir
punya cerita pulak nih,
 
RAKYAT KENA SABO TUNGGU
CERITA-CERITA YANG DIBOGELKAN
MUNGKIN INI LA YANG RAKYAT HENDAK TAHU
NANTI LAMA-LAMA KITA TAHU LA YANG
KUMPULAN DEPA NI TUBUH PARTI 
SEBAB ADA CERITA KARUN YANG
DEPA NAK REBUT KOT

DENGAR CERITA NUAR DAH MERAJUK
SEBAB BEREBUT SANGAT NAK JADI PI EM

MANA-MANA PARTI PEMBANGKANG LAMA
TENGAH DOK PENING KEPALA FIKIAQ
CERITA PASAI HARTA SANA HARTA SINI
TU BELUM LAGI DENGAR CERITA
KARUN KWAQ.

KITA TUNGGU !!!


-Pak Karamu-
 
 
 
 
 
Muhyiddin didesak jawab skandal sebelum ‘serang' 1MDB
Mohd Puad Zarkashi
Mohd Puad Zarkashi
 
KOTA BHARU - Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Dr Mohd Puad Zarkashi mendesak Tan Sri Muhyiddin Yassin menjawab isu skandalnya sebelum menyentuh isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB).    

Beliau yang juga Ketua Pengarah Jabatan Hal Ehwal Khas (Jasa) turut menjelaskan harta kekayaan yang dimiliki anaknya.  

“Saya cabar, sekiranya benar dia (Muhyiddin) mahu jadi pemimpin bermaruah, jawab dulu tuduhan yang dikemukakan Exco Armada Bersatu, Mohamed Hafiz Azhar mengenai skandal Nika Ghee dan harta kekayaan kaum keluarganya.  

“Kalau dia tak mampu jawab, dia tidak layak menyentuh isu DOJ dan memfitnah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor serta 1MDB,” katanya kepada pemberita pada Program Kasih Ramadan di Hotel Perdana, di sini, semalam.  

Mohd Puad berkata, beliau menganggap Muhyiddin hanya menangguk di air keruh dengan menggunakan kenyataan DOJ untuk memfitnah Perdana Menteri.  

Beliau juga mempersoalkan  tindakan Muhyiddin menggunakan isu DOJ sebagai bahan menyerang pemimpin negara.

15 orang berkata:

Anonymous said...

Semua org kaya dlm umno. Mereka diajar makan duit rakyat. Mereka juga lah yang menyemai benih rasuah dan budaya ali baba di Malaysia.
Mereka kaya dari anak sampai ke cucu.
Tak heran kalau umno yg tanya soalan tu. Tp ingat makan diri soalan tu.
Rahsia mu rahsia ku
Semua org umno ada pekungnya.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [3332] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 590 JUTA , wassalam.


ibu irma said...

Ada 7 tahun saya jadi tki di singapura akhirnya impian saya tercapai untuk pulang ke indonesia,terima kasih MBAH SERO atas bantuannya,saya bisa berkumpul kembali dengan keluarga di kampung,karna melalui jalan togel sekarang saya bisa sukses,ini semua berkat bantuan MBAH SERO yang memberikan angka 4d bocoran singapura,alhamdulillah dapat 250 juta,saya sangat bersyukur kebun orang tua yang dulunya di gadai buat biaya saya untuk berangkat kesingapura,kini sudah saya tebus kembali,tanpa bantuan beliau mungkin belum bisa saya pulang kampung,terima kasih banyak MBAH SERO jasa-jasamu tidak akan saya lupakan,bagi saudarah2 di indonesia maupun di luar negeri butuh bantuan,apalagi yang terlilit hutang silahkan tlpn atau sms di nomor 082 370 357 999 atas nama MBAH SERO,beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah memberkan hasil,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktikannya,inilah kisah nyata dari saya ibu irma tki singapura..

Anonymous said...

Cerita 1MDB xde ke wahai puak pas?

Anonymous said...

Sebab tu la lebai lebai pas nak tumpang sekali. Tak dapat billion2 dapat juta2 pun ok.

Anonymous said...

Dia x boleh sentuh 1mdb. Klu sentuh jugak nanti membabikan 90 juta. Dekat2 pru ni, angka 90 juta mesti ditutup rapat.

Anonymous said...

Satu donia kecoh pasal Doj dan kaki sapuman. Cuma haditolollah dan puok2 syiahnya diam membisu mengepit 90j drp diketahui doj.......

90j kat luar USA jgn la riso. Doj x kaco....

Anonymous said...

Dia tengah melancap tu. Abis melancap dia tulis la berita 1mdb he3

Anonymous said...

Kalu sapa2 worang pas bising2 mau komen pasal Doj 1mdb, baik u jaga haaaa. Sikit hari akuuu kasi keluar berita 90 jooota.

Mau ka?

Bunaiya Naif said...

Assalamu alaikum warohmatullahi wabarokatu..Perkenalkan saya mantan TKI Hongkong atas nama IBU BUNAIYA NAIF, Maaf jika kedatangan saya di situs ini mengganggu saudara, Saya ingin berbagi cerita jalan sukses saya.. saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH WIRANG, Saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekarang saya sudah punya segalahnya, Ini semua atas bantuan beliau. Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH WIRANG atas bantuan penarikan dana ghaib tingkat 1 dengan durasi pencairan dana 5 hari tanpa tumbal atau resiko, Alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH WIRANG siapa tahu beliau mau membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan kunjungi situs resmi beliau dengan cara KLIK DISINI Pusat Ilmu Pesugihan atau Call/Hubungi di nomer +6282346667564. Jika kita membahas informasi tentang cara mendapatkan pesugihan yang akurat dan terpercaya sebenarnya sudah banyak iklan iklan ahli spesialis yang bisa membantu kita melalui pesugihan dana gaib akurat yang beredar di internet,
namun perlu kami tegaskan kepada anda supaya lebih hati hati dalam memilih iklan tentang pesugihan lewat internet termasuk media sosial. karna MBAH WIRANG sampaikan kpd saya MBAH menerima banyak laporan dan keluhan dari masyarakat mengatakan bahwa KYAI, USTADS, DUKUN pesugihan yang beredar di internet jaman sekarang banyak yang merasa dirugikan oleh iklan tersebut.
kami juga tidak mengharapkan anda untuk lebih memilih melakukan pertolongan kpd MBAH WIRANG akan tetapi anda bisa menilainya sendiri kira kira mana yang paling tepat untuk membantu anda menuju kesuksesan.Sekian terimakasih salam sejahterah...



Anonymous said...

Dosa melancap tu antara ko dgn Allah je. Dosa fitnah org tu antara ko, orang tu dan Allah.

Yg benar,
Nik al-abudohi

Anonymous said...

Teruskan doj. Kasi rampas itu penyamun punya harta.

Yg benar
Nik amaranthine a/p thuiii

Anonymous said...

KENAPA PAS MACAM TAKUUTTTT SANGAT NAK CAKAP PASAL 1MDB? ADAKAH SEBAB .......

Anonymous said...

La ni byk menteri yg bodo. Kuar tajuk doj 1mdb, menteri bodo merepek2 pasal benda lain...

Tar Snake said...

Wal..
Ubat panjangkan dan besarkan batang Ada tak wak? Kawan saya totey cecik wak..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.