Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HILANG TU BERITA MAIN-MAIN, HANYA BAGI GEMPAK


KAT MALAYSIA NI BANYAK BERITA GEMPAQ,
ALA SAJA JE BAGI PEMBANGKANG GHAIRAH
DENGAN BERITA KELEMAHAN KERAJAAN.

AKHIRNYA BERITA TU TAK BETUL, HI, HI, HI 
SAJA NAK BAGI PEMBANGKANG GHAIRAH TAK MENENTU, AKHIRNYA MACAM KENA MAIN JE !

DI SINI LA KOT PEMBANGKANG DIPERMAINKAN
DENGAN BERITA ACAH-ACAH.

RAHSIANYA APA ?

HANYA NAK BAGI PEMBANGKANG GILA ISU.

AKHIRNYA YANG MEMAINKAN PEMBANGKANG SENYUM-SENYUM JE !



-Pak Karamu-



Radar dilapor hilang tiba di Belanda
0
Datuk T Subromaniam
T Subromaniam
PUTRAJAYA - Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) menafikan laporan bahawa kontena mengandungi peralatan radar tentera berteknologi tinggi telah hilang di Pelabuhan Tanjung Pelepas (PTP), Johor Bahru.

Ketua Pengarah Kastam Datuk T. Subromaniam berkata, kontena tersebut sebenarnya telah tiba ke destinasi yang dituju iaitu Pelabuhan Rotterdam, Belanda.
"Siasatan sedang dijalankan oleh JKDM sebenarnya menjurus kepada pematuhan prosedur operasi standard (SOP) dalaman ketika melepaskan dagangan yang memerlukan permit di bawah Akta Perdagangan Strategik (STA) 2010," katanya dalam kenyataan, di sini hari ini.

Sebuah akhbar berbahasa Inggeris tempatan hari ini melaporkan kontena mengandungi peralatan radar tentera berteknologi tinggi dalam perjalanan dari Australia ke Belanda telah hilang ketika transit di PTP. - Bernama

2 orang berkata:

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [2522] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 990 JUTA , wassalam.

Unknown said...

Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH BUDI HARTONO yang telah menolong saya dalam kesulitan ini tidak pernah terpikirkan berkat bantuan MBAH yang memberikan pesugihan dana gaib sebesar 1 miliar syukur alhamdulillah kini saya sudah bisa melunasi semua hutang-hutang saya yang ada di BANK BRI kemarin saya takut mengikuti pesugihan ini takuk ada tumbal tapi mau di apa dengan kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama MBAH BUDI HARTONO dan dengan senang hati MBAH BUDI HARTONO membantu saya pesugihan dana gaibnya alhamdulillah semuanya bener-benar terbukti pesugihan dari MBAH ternyata aman tanpa tumbal karna saya duah membuktikannya tidak ada resiko apapun dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur jangan anda takut untuk konsultasi jika anda ingin di bantu seperti saya silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO nomor hp 085-256=077-899 untuk info lebih jelasnya buka blog MBAH klik disini -->> PESUGIHAN DANA GAIB

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.