Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HANYA WASPADA SAHAJA TAU ?


SELAGI YANG BERTANGGUNGJAWAB TENTANG
AGAMA BISU DAN PEKAK
LGBT HALAL !


-Pak Karamu-



Belia diminta waspada agenda LGBT
Mua'amar Ghadafi Jamal Jamaluddin

KUALA LUMPUR - Majlis Belia Malaysia (MBM) mengecam keras agenda tersembunyi di sebalik penganjuran majlis iftar terbesar gay yang dianjurkan sebuah NGO yang secara terangan melanggar kesucian Islam dan norma masyarakat Malaysia.

Presidennya, Mua'amar Ghadafi Jamal Jamaluddin berkata, MBM tiada masalah dengan penganjuran majlis iftar itu namun cubaan untuk mempromosikan gerakan LGBT yang memang bertentangan dengan ajaran Islam nyata mahu mempersendakan agama.

"MBM mengutuk penganjuran majlis iftar atas tujuan tersebut yang jelas cuba memesongkan pemikiran majoriti masyarakat negara ini khususnya umat Islam dengan menggunakan platform agama.

"Matlamat iftar tidak boleh menghalalkan cara mempromosikan aktiviti songsang itu apatah lagi  ia jelas hanya mengambil agama pada bahagian (juziyah) yang disukai sahaja," katanya.

Beliau berkata, cubaan golongan LGBT mahu mengarus perdanakan orientasi mereka dalam masyarakat umum Malaysia seharusnya dibendung dan ditentang sama sekali.

Ujar Mua'amar, perkembangan gerakan berkenaan dibimbangi akan mempengaruhi golongan muda untuk cenderung bersimpati terhadap perjuangan songsang mereka di negara ini.

"Saya minta semua pihak membuka mata hati, pantau cubaan songsang ini dan bertindak segera sebelum keadaan menjadi lebih serius nanti.

 ongsang itu...jadi para belia kena berwaspada, jangan mudah terpengaruh," katanya.

"MBM cukup takut anasir-anasir LGBT ini jika dibiarkan terus berleluasa akan menyebabkan golongan belia negara terjerumus kepada kehidupan tidak moral itu," katanya.

Seterusnya beliau menasihatkan segenap lapisan belia di negara ini supaya lebih berhati-hati dengan agenda tersembunyi dan halus dalam setiap program yang menyokong perjuangan golongan LGBT ini.

"Mereka biasanya bertopengkan elemen kebebasan, perjuangan hak sama rata dan kini menggunakan agama untuk 'menghalalkan' amalan

17 orang berkata:

Anonymous said...

Sbbtu la pas kena berada dalam kerajaan. Baru boleh banteras kesesatan seperti ini. Dalam keadaan sekarang,,letak di tangan umno,,umno tak peduli pun. Umno ambil berat terhadap ugama bila ada untung ja kpd umno.

Anonymous said...

gi jaga klate gi molek dulu...
klate skrg champion...
pil kuda
dadah
hiv gay(hiv)......
2X5 je Pas ni..
ade hati nk masuk kerajaan..
lingkop malaysia kalau pas pegang..

Anonymous said...

umno sesat....????
kau betul le lobai....

Anonymous said...

nk masuk kerajaan??
cermin diri dulu bro...
ade hati...
kahh
kahhhh
kahhhhh..
Negeri yg dia perintah pun semua bungkus... lingkup....

Anonymous said...

nk dok dlm kerajaan???
tahun 1979 bukan dia pernah masuk kerajaan & pastu kena Tendanggggggggggggg mcm anjing kurap....

Anonymous said...

Pas mana boleh la lobai....kena serah kpd pan dan dap utk membenteras kumpulan gay ni..

Anonymous said...

lobai malang.... mane ade maruah.... dh cerai pun tinggal skali.. dah kena tendangggggggggg pun galak nk mengawan lagi....

Anonymous said...

maruah????
letak belakang bro....
dlm otak cuma pikir pangkat besar+gajibesar+keta mewah+tambah bini no2,3,4....merayap KL..gi umh tajul.. mata org terbeliak...

Anonymous said...

kebas balak boleh le......

Anonymous said...

Khas utk anon 4.24...ko ni org ke kerbau ? Manusia,,,manusia yg waras fikiran la no,,cakap mesti berfakta. Ko menuduh lobai kebas balak tu,,apa bukti? Ke,,ko ni org kafir dap ke yg berlakon kat sini?

Anonymous said...

apo kona kau terasa?
kau kebas balak ke?????

Anonymous said...

Bala itu terjadi kerana dari tangan2 manusia dgn izin Allah s.w.t...
Alam takkan mengamuk tanpa sebab.... banjir besar 14/15 sbg bukti...bro...

Anonymous said...

kau pkai kapcai je..tapi menyalak mcm pkai R1....
aku yg pkai range rover x bising pun..... x jerk lebih sgt.. takut terbalik lori balak nanti...

Anonymous said...

jom gi ronda logging & gua musang.. bt ziarah kt kg org Asli skali....

Anonymous said...

marah sikit.. kapir...
marah sikit... kapir....
x de perkataan lain ke...?
terasa beriman kot...
rasa2 kompom syorga ke..?
senang2 je lebal org kapir..

Anonymous said...

banjir biasa kt tempat lain setakat bumbung umah je 15kaki.. ni aku gi misi banjir kt Gua musang. air naik dari tebing normal 20kaki +tenggelam bumbung rumah 15 kaki+ 5kaki puncak tiang elektrik=40kaki air naik time banjir kt Gua Musang(hulu Kelantan).....jambatan konkrit besar Dabong-Gua Musang runtuh..konkrit bro.bukan buluh @ kayu..nk salah JKR? JKR pun pening mcm mane boleh runtuh..ape benda yg langgar tiang jambatan tu menjadi persoalan?rasa2 kayu lidi penyapu ko yg langgar?? .belum lagi kes sekolah yg diatas bukit kt kuala krai yg tenggelam sampai tingkat 2...sek atas bukit bro...bukan tepi sungai.... ade otak tolong pikir bro banjir 14/15...

happy 123 said...

michael kors handbags
ferragamo belt
kobe shoes
longchamp outlet
adidas nmd
true religion jeans
fitflops sale clearance
chrome hearts online
james harden shoes
air jordan shoes

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.