Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BARSATU KITA BARSATUUUUU !


Salah pilih perjuangan, Hafiz sedia keluar Bersatu
Bersatu
Bersatu
 
KUALA LUMPUR - Exco Angkatan Bersatu Anak Muda (Armada) Bersatu, Muhammad Hafiz Azhar melahirkan rasa kesal menyertai parti itu yang disifatkan lari dari perjuangan yang diharapkan.

Menurutnya, dia kecewa dengan tindakan parti yang menjatuhkan hukum sedangkan dia hanya berniat untuk membersihkan nama pucuk pimpinan parti berkenaan.

"Apa yang saya bangkitkan bukan datang dari saya, tetapi dari akar umbi. Mengapa tiada yang jawab untuk bersihkan nama?

"Saya agak kesal memilih perjuangan dengan parti ini kerana saya fikir dengan perjuangan baharu ini anak muda lebih bebas bersuara. Tetapi lihatlah apa yang berlaku," katanya pada sidang media di sini hari ini.

Beliau mengulas berhubung kenyataan Timbalan Presiden, Datuk Seri Mukhriz Mahathir, yang mahu menghadapkannya ke Lembaga Disiplin Bersatu ekoran sidang media yang diadakan pada Sabtu lalu.

Dalam sidang media itu Muhammad Hafiz yang juga Pengerusi Biro Keselamatan Armada meminta Presiden Bersatu, Tan Sri Muhyiddin Yassin tampil dan membersihkan nama dengan menafikan tuduhan skandal bersama seorang wanita.

Beliau juga mahu Pengerusi PPBM, Tun Dr Mahathir Mohamad menjelaskan mengenai kekayaan luar biasa anak-anaknya.

Sebelum ini, Ketua Armada Bersatu, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman turut membidas tindakan Muhammad Hafiz membuat kenyataan berkenaan yang disifatkan hanya mewakili individu malah bertentangan dengan pendirian Armada Pusat.

Berikutan itu, Muhammad Hafiz berkata, dia menerima kecaman hebat sehingga membabitkan keluarganya.

"Teruk saya dikecam jika lihat di media sosial menyatakan saya makan dedak,dibeli dan sebagainya. Tetapi mengapa perlu babitkan anak dan isteri saya?

Ditanya sama ada dia akan keluar parti, ujarnya ia masih dalam peringkat pertimbangan dan bersedia ke arah itu.

"Saya masih pertimbangkan jika itu jalan terbaik. Saya yakin 1,500 Armada bersama saya. Jika keluar parti, saya lebih selesa bergerak atas nama NGO," katanya.

3 orang berkata:

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [0016] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 790 JUTA , wassalam.

Seri Wulansi said...

Melalui jalan pesugihan sekarang saya sudah sukses,ini semua berkat bantuan PAK AGUSTAN yang memberikan pesugihan dana ghaib sebesar 700 juta,saya sangat bersyukur kebun orang tua yang dulunya di gadai kini sudah ditebus kembali,dan hutang2 saya yang di rentenir semuanya sudah saya lunasi,tanpa bantuan beliau gak tau nasib saya seperti apa,terima kasih banyak PAK AGUSTAN jasa-jasamu tidak akan saya lupakan,jika saudarah2 perlu bantuan,apalagi yang terlilit hutang silahkan tlpn atau sms di nomor 0853 4290 1718 atas nama PAK AGUSTAN,beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah banyak paranormal yang saya hubungi maupun yang saya datangi,cuma PAK AGUSTAN yang memberikan hasil,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktikannya,inilah kisah nyata dari saya seri wulansi..

Inilah Jenis Pesugihan Tampa Tumbal Dari PAK AGUSTAN
1.Pesugihan Dana Ghaib
2.Pesugihan Tuyul
3.Pesugihan Uang Balik
4.Pesugihan Penarik Uang
5 Pesugihan Pelaris Usaha
6.Pesugihan Putih
7.Pesugihan Nomor Togel

Anonymous said...

setuju aku tu dgn budak hafiz ni. bersatu jgn nak mengada ngada ikut mcm parti pas yg shiah tu, sampai nak bersuara tegur pemimpin pun tak boleh. apa pemimpin parti tu dah taraf mcm nabi ke sampai dah tak boleh dikritik? jatuh iman ke kalau kritik pemimpin utk kebaikan persatuan??

kalau ditegur pun dah tak boleh maknanya dah mcm parti pas laa, presiden tak boleh ditegur. kalau ditegur habis semua dicaci maki, di kafirkan dan dihalau.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.