Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAPIG/P.H MENGGILA NAKKAN PAS DALAM P.H

Pas dituduh ikut skrip Umno
0
Umno-Pas
Umno-Pas

SHAH ALAM - Pendirian Pas menolak pelawaan Pakatan Harapan untuk bersama-sama memastikan mereka yang dituduh melesapkan dana 1MDB dibawa ke muka pengadilan seolah-olah mengikut skrip Umno.

Setiausaha Eksekutif Pemuda Sosialis DAP, Muhammad Shakir Ameer berkata, alasan Pas menerusi kenyataan Ahli Jawatankuasa Kerja Pas, Datuk Khairuddin Aman Razali itu, sekali gus menimbulkan tanda tanya.

Beliau dalam satu kenyataan semalam berkata, adakah Pas tidak menghiraukan isu-isu penyelewengan yang merugikan di negara sendiri?

"Sebagai seorang ahli parlimen, Khairuddin harus sedar betapa serius isu ini atau saja buat tidak tahu? Angkuh dan sombong hanya akan merugikan dan memalukan negara di peringkat antarabangsa," katanya.

Muhammad Shahir berkata, beliau pelik dan geli dengan gelagat Pas yang seolah-olah ingin kembali kepada BN seperti di bawah Datuk Asri Muda suatu masa dahulu.

23 orang berkata:

شركة تنظيف said...

شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالدمام
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالخبر
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالجبيل
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالقطيف
شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالاحساء
شركة كشف تسربات المياه بصفوى
شركة كشف تسربات المياه بعنك

pak mansur dari riau said...

Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH BUDI HARTONO yang telah menolong saya dalam kesulitan ini tidak pernah terpikirkan berkat bantuan MBAH yang memberikan pesugihan dana gaib sebesar 1 miliar syukur alhamdulillah kini saya sudah bisa melunasi semua hutang-hutang saya yang ada di BANK sisanya untuk buka usaha kemarin saya takut mengikuti pesugihan ini takuk ada tumbal tapi mau di apa dengan kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya coba minta tolong sama MBAH BUDI HARTONO dan dengan senang hati MBAH BUDI HARTONO membantu saya pesugihan dana gaibnya alhamdulillah semuanya bener-benar terbukti pesugihan dari MBAH ternyata aman tanpa tumbal karna saya sudah membuktikannya tidak ada resiko apapun dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur yang bisa di percaya jangan anda takut untuk konsultasi jika anda ingin di bantu seperti saya terutama yang terlilit hutang lansung hubungi MBAH BUDI HARTONO di nomor hp 085-256-077-899 untuk info lebih jelasnya buka blog MBAH klik disini -->> PESUGIHAN DANA GAIB

Anonymous said...

Pak Karam meroyan ni kenapa? Gila talak ke?

Anonymous said...

Dapigs
Paspigs

Anonymous said...

Tak mengqku kerjasama dgn umno sbb takut ahli marah

Anonymous said...

Ye ke ahli pas akan marah ? Ahli pas sekarang ikut je keputusan pimpinan. Itu adab berjamaah. Ahli pas yg jahil akan adab ini sudah keluar pas dan jadi "baruah" kapir dap. Mereka ini yg takut sekiranya pas dan umno berbaik. Mereka takut kerana hati perut mereka dah busuk bagaikan najis khinzir. Mereka resah bagai cacing kepanasan apabila saudara seagama berbaik sepertimana kehendak agama. Sebaliknya mereka bangga menjadi "baruah" kapir,,bangga mengiktiraf golongan lgbt,,kononya iktiraf keberadaan golongan yg dilaknat quran. Otak mereka lebih bijak drpd alquran agaknye?? Paling mereka takut ialah kekalahan yg bakal di terima pada pru14 nanti bila pas dan umno bekerjasama. Apakah kami sebodoh kamu semua? Tidak,,kami akur kpd pimpinan kami selamana mereka tidak ingkar perintah ugama.

Anonymous said...

Berbaik kalu sbb politik Dan dedak bukanlah kehendak agama. Tapi ahli parti x tau hal tu. Sbb malas berfikir.

Anonymous said...

Kalau pemimpin berterus terang ada kerjasama dgn umno, tinggal dua tiga kerat je yg akan undi pas. Sbb tu takut nak mengaku....

Anonymous said...

Maknanya undi pas samalah macam undi umnobn kan. Untunglah MCA, mic, gerakan dan parti cinta Malaysia. Pas akan undi calon mic, MCA, gerakan.

Elok tukar nama jadi PIGS supaya kerjasama lebih erat.

Anonymous said...

Ramai ahli pas @ gabungan pigs akan undi umno. Ahmad yakob akan bungkus kain baju. Nik amar meleleh air liur, kempunan nak jadi mb

Anonymous said...

Yg meleleh air liur ni ialah anjing2 pecacai dap yg kepenatan memburu jawatan. Kat sngor tidak dilayan pkr dan dap, kat kelantan penat menyalak,,auk2......

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [2522] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 990 JUTA , wassalam.


Anonymous said...

X yah dok perasan la kera..org gila kluk klek sapa yg nak..bangsat

Anonymous said...

Yg confirm gila ialah mat sabu. Mat sabu gila bini org sendiri pensan kpd pemuda pas johor,,supaya kekal bersama pas. " Kerana jika aku keluar pas, masa tu aku gila "....terserlah . Dia sendiri mengaku. Ha ha...bnyk juge org gile jadi pengikut mat sabu khalwat bini org dan selfie dada amoi. Kelentong tgna boleh la,,hj hadi dia tak boleh kelentong.

Anonymous said...

Hadi x payah kelentong..dah mmg confirm gila..

Anonymous said...

Hadi tak kelentong. Yang tuduh Hadi kelentong tu yg sombong tak mahu terima kebenaran.

Anonymous said...

Hj hadi waras. Org yg tak waras yg sanggup jadi baruah dan pecacai dap yg beriya2 tuduh hj hadi gila. Mat sabu dia sendiri mengaku gila. Yg tak nak dia mengaku islah khalwat dgn normah bini org. Kerja gila.

Anonymous said...

Pas = PIGS = MCA = MIC = Gerakan

Anonymous said...

Bodohnya pencacai PIGS
Oing...Oing...Oing

Anonymous said...

Bodohnya spesis PIGS
Rasis sungguh
Salam jari tengah ulama perasuah!

PAK SUKIMAN said...

Maaf jika lewat pasan ini saya publikasikan dan sampaikan kisah sukses saya.
saya seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji suami saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan suami saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
angka yang di berikan waktu itu 4D 
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

Anonymous said...

Spesis pigs ialah jenis serondoi bini org mcm mat sabu yg terbukti di mahkamah khalwat dgn bini org. Apakah tahap kebodohan pecacai dapig ni?

Anonymous said...

Spesis pigs ialah yg suka tengok ika tak pakai baju kat wasup

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.