Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP DAN PAN PARTI SETERU PAS, YANG LAIN OK !


MUDAH JE !
 
KALO NAK DENGAN PAS IKUT
SYARAT
 
TAK IKUT SYARAT BAWALAH
HALUAN MASING-MASING
 
PAS MAKLUM, SABAN HARI
DIRAYU SUPAYA BERBAIK
DENGAN DIA ORANG.
 
PAS ADA MARUAH, DAN SEMUA
PARTI ADA MARUAH, TAPI
MARUAH PAS TIDAK SEMURAH
YANG HANGPA FIKIRKAN.
 
TU LA LAIN KALI JANGAN GELOJOH
JANGAN SUKA MAIN TEMBAK
BELAKANG, JANGAN CAKAP BESAR.
 
ALA MUDAH JE,
NAK KAWAN BOLEH, ADA SYARAT
JIKA TAK NAK IKUT SYARAT
CUKUPLAH, JANGAN RAYU-RAYU
LAGI.....
 
IKUT HALUAM MASING-MASING
FULL STOP.
 
 
-Pak Karamu-
 
 
 
Boleh kerjasama tapi dengan syarat...
0
Mohd Amar Nik Abdullah
Mohd Amar Nik Abdullah

KOTA BHARU – Pas tidak menolak kemungkinan sedia menjalinkan kerjasama dengan PKR dan Bersatu sekiranya kedua-dua parti itu meninggalkan Pakatan Harapan.

Naib Presidennya, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah berkata, untuk bersama, PKR dan Bersatu perlu menghentikan kerjasama mereka dengan dua seteru utama Pas iaitu Amanah dan DAP.

"Kita membuka ruang pada semua kecuali DAP dan Amanah sahaja. Kita yakin tiga parti ini (Pas, PKR dan Bersatu) jika bergabung potensi untuk menumbangkan Barisan Nasional (BN) semakin cerah,”katanya kepada media di sini.

Beliau hadir Majlis Dialog dan Berbuka Puasa Pimpinan Kerajaan Negeri Kelantan Bersama Pengamal Media di Hotel Grand River View di sini yang turut dihadiri Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob dan barisan Exco kerajaan negeri.

13 orang berkata:

Anonymous said...

Hahaha...dah terasa dah nak lingkup sorang sorang.

Anonymous said...

ade sape2 ckp nk kwn dgn pas x?
angkat bakul sendiri...
syok sendiri..
aku yg ahli pas pun dh rasa semcm je dgn pas... dh gelong... kt caw aku pun byk yg dh x kisah dgn pas.. masing2 bwa haluan sendiri...bila dh jadi mcm tu.. baru skrg kalut cari ahli2 lama yg x byr yuran, yg lama x nampak batang hidung, yg bermasalah, ajak aktif semula.... dgn dap,pan,pkr,bersatu,+ india & cina, pas gaduh... pas skrg melukut kt bekas2 ajk & ahli lama... ajak undi pas... bagi aku same mcm BN... time pru baru nk cari org... time menang.. tukaq kereta, tambah bini, merayap kL,24jam berkepit dgn tokey balak.. bila ditegur melenting.. kata nk beli kapalterbang pun aku punya pasal la... nk sekeh kepala org la... tanam jirat la... kapir+munafik,fasik... kami je pejuang islam.. anda semua yg tidak di dlm perjuangan blaaa..blaaaa.blaaaa...

Anonymous said...

undi pas mcm undi umno je..
2×5..5×2.....

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [9206] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 690 JUTA , wassalam.

ibu irma said...

Ada 7 tahun saya jadi tki di singapura akhirnya impian saya tercapai untuk pulang ke indonesia,terima kasih MBAH SERO atas bantuannya,saya bisa berkumpul kembali dengan keluarga di kampung,karna melalui jalan togel sekarang saya bisa sukses,ini semua berkat bantuan MBAH SERO yang memberikan angka 4d bocoran singapura,alhamdulillah dapat 250 juta,saya sangat bersyukur kebun orang tua yang dulunya di gadai buat biaya saya untuk berangkat kesingapura,kini sudah saya tebus kembali,tanpa bantuan beliau mungkin belum bisa saya pulang kampung,terima kasih banyak MBAH SERO jasa-jasamu tidak akan saya lupakan,bagi saudarah2 di indonesia maupun di luar negeri butuh bantuan,apalagi yang terlilit hutang silahkan tlpn atau sms di nomor 082 370 357 999 atas nama MBAH SERO,beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah memberkan hasil,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktikannya,inilah kisah nyata dari saya ibu irma tki singapura..

Anonymous said...

Belum pru14 pun pas dah meroyan2 dah.

Dah cerai tu dah la. Apa nak meroyan2 pulak..

Pkr dan bersatu dah tutup buku dgn pas dah.

Pegi mampoooosss la lobai.

Anonymous said...

Oiii lobai...
Oiiiii lobai...
Pergi bungkus kain baju la.
Pergi ceramah dgn PIGS la

Anonymous said...

Hidung x mancong, pipi tersorong2

Anonymous said...

Tak sampai sebulan betina tua berpisah dgn jantan Pkr, dah gila talak betina tua jadinya. Kesian laa

Anonymous said...

Kesian pulak aku tengok Nik amar ngan pas ni. Tak apalah. Aku cadangkan Nik amar cuba2lah jumpa najib, bincang baik2. Manalah tau kot2 najib boleh ambik pas join umno...heh2

Anonymous said...

Kepala butoo la. Dia yg meroyan nak join Pkr bersatu, dia pulak bagi syarat2. Gi melancap lagi baik la

Anonymous said...

Errrr...sebenarnya dah kenapa dah dengan Nik amar ni ha?

Anonymous said...

Drp meroyan2 tak tentu hala, baik Pak Karam suruh Nik amar buat solat tarawih banyak2. Dapat jugak pahala.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.