Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

cengkadak mat sabu nak ajar pas berpolitik


 
 Kalau tak fokus, baik Pas jangan jadi pembangkang
Presiden Parti Amanah Negara, Mohammad Sabu
Mohammad Sabu.
 
KOTA BHARU – Tidak perlu menjadi pembangkang jika Pas tidak lagi fokus kepada menjatuhkan kerajaan sedia ada, kata Presiden Parti Amanah Negara, Mohammad Sabu.

Menurutnya, lebih baik Pas menukar status parti itu menjadi badan bukan kerajaan (NGO) jika mereka melihat Umno bukan lagi musuh mereka, sekali gus tidak perlu menjatuhkan parti pemerintah itu untuk PRU akan datang.
“Mereka mengatakan Umno bukan lagi musuh mereka, mereka tidak perlu jatuhkan kerajaan. Kalau parti politik pembangkang tidak mahu jatuhkan kerajaan, baik jadi NGO,” katanya kepada media di sini.

Beliau menghadiri Rumah Terbuka Aidilfitri Amanah Negara di Dewan Perniagaan Cina, di sini.

Menurutnya, dalam masa yang sama juga, Amanah melihat tiada keperluan lagi Pas di Malaysia memandangkan parti itu sudah dilihat jauh tersasar daripada perjuangan asalnya.

21 orang berkata:

Unknown said...

Saya mengucapkan banyak terima kasih kepada MBAH BUDI HARTONO yang telah menolong saya dalam kesulitan ini tidak pernah terpikirkan berkat bantuan MBAH yang memberikan pesugihan dana gaib sebesar 1 miliar syukur alhamdulillah kini saya sudah bisa melunasi semua hutang-hutang saya yang ada di BANK BRI kemarin saya takut mengikuti pesugihan ini takuk ada tumbal tapi mau di apa dengan kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama MBAH BUDI HARTONO dan dengan senang hati MBAH BUDI HARTONO membantu saya pesugihan dana gaibnya alhamdulillah semuanya bener-benar terbukti pesugihan dari MBAH ternyata aman tanpa tumbal karna saya duah membuktikannya tidak ada resiko apapun dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur jangan anda takut untuk konsultasi jika anda ingin di bantu seperti saya silahkan hubungi MBAH BUDI HARTONO nomor hp 085-256=077-899 untuk info lebih jelasnya buka blog MBAH klik disini -->> PESUGIHAN DANA GAIB

Anonymous said...

KOTA BHARU, 19 Syaaban 1438H, Selasa – PAS mungkin mencapai “kata sepakat” dengan UMNO untuk tidak melawan satu sama lain di kerusi sama pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Anonymous said...

Undi pas = undi umno
Jalinan kerjasama ini disembunyikan/dirahsiakan untuk mengelakkan penentangan dari ahli pas sendiri.

Anonymous said...

Baru2 ini balik beraya di sebuah felda di Johor. Ramai juga rakan pas dah declare keluar pas.
Mereka kini Amanah.
Syukur. Alhamdullilah

Anonymous said...

kikiki.. elok sangat tu abg mat sabu sekolahkan hadi cara2 berpolitik.

hamim said...

PAS KATA DAP MENENTANG ISLAM KERANA TOLAK HUDUD, DAP KATA MEREKA TOLAK HUDUD KERANA TIADA DALAM PERLEMBAGAAN, TAK BOLEHKAH DUDUK BERBINCANG SEMUA PATI YANG NAK TUMBANGKAN BN AGAR DALAM PRU 14 NANTI BN TUMBANG DAN PAKATAN PAS, DAP, PKR, AMANAH, WARISAN, BERSATU, PSM DAN LAIN LAIN PATI MENANG LEBIH 2/3 , MASA TU PAS MINTA SEMUA PATI YANG DAH MENANG DAN MENTADBIRURUS KERAJAAN MALAYSIA MEMINDA PERLAMBAGAAN AGAR HUDUD DI MASUKAN DALAM PERLEMBAGAAN, KALAU MASA TU DAP MENENTANG BARULAH SAH DAP ANTI DAN MENENTANG ISLAM, SEKARANG NI TAK JELAS KERANA DI PENANG DAP MENGETUAI TADBIRURUS KERAJAAN PULAU PINANG, PERUNTUKAN UNTUK HALEHWAL UGAMA ISLAM BERTAMBAH SETIAP TAHUN,BERLAKU JUJUR LAH WAHAI PAS DAN DAP,RAKYAT SENGSARA KERANA KOS SARA HIDUP YANG TINGGI SELAGI MALAYSIA DITADBIR URUS OLEH BN, BERSATULAH DEMI RAKYAT, TUMBANGKAN LAH BN, INGATLAH ALLAH MAHA MENGETAHUI, JIKA KERANA PERTELAGAHAN PEMIMPIN PEMIMPIN PATI, RAKYAT TERUS MENDERITA DIDEPAN ALLAH NANTI JAWABLAH, SAMPAI BILA HARUS BERMUSUH??????

Anonymous said...

1) Undi Pas=undi Umno
2) undi Pan=undi Dap

Rasa2 kalau ko ada iman setebal tisu pun boleh pilih yang terbaik...

Anonymous said...

Masa dah menang baru ko nak tengok dap kat mana. Tak payah la.. sekarang pun belum menang dah tunjuk memang dia tak suka.
Bila dah menang ingat parti2 lain nk ikut cakap pas ke?. Masa tu semua parti2 akan nampak "harta rampasan perang" jer.

Anonymous said...

Mat sabu,,baik ko g selfie dada dgn amoi je drpd nak menyibuk hak ehwal pas. Atau normah masih dlm ingatan....

Anonymous said...

Kalau nak berbahas guna kanlah fakta2 ini nak jugak gunakan isue sex apa nak jadi lah org sebelah sana tu

Anonymous said...

Klu dah bini org pun sanggup khalwat mcm mana nak jdi pemimpin. Masa nak cuci nama kes tu guna pentas Pas. Skrg kutuk dan fitnah Pas. Jgn perasan Dap di belakang kamu blh menang.

Anonymous said...

Pas tak lawan umno?
Bagus ler tu.
Cepat sikit jadi tukun.
Tn hj tukun marang.

Anonymous said...

Nak ke ahli umno pangkah bulan?
Klu ahli pas pangkah dacing mungkin jugak la.

Baik isi borang & masuk umno terus. Dapat jugak dedak mdb

Anonymous said...

Masa tu pas dah jadi tukun. Hadi kena serangan jantung. Sprm akan siasat 90 juta dedak. Bilik Hadi sebelah bilik najib Kat bamboo river.

Anonymous said...

Aku undi PH. Aku take undi PIGS

Anonymous said...

Baik ko undi Rosmah la.
Tak pun ko undi jo lo.

Anonymous said...

drp undi parti yg ada DAP dan PAN lebih baik undi BN...

Anonymous said...

Kami sebelah sini lakukan seks dgn ikut syarak. Presiden hampa tu yg khianat khalwat dgn bini kawan sendiri. Poorah,,,nak tuduh org tak ada fakta konon.

Lan said...

Dari segi perjuangan politik kalau nak d bandingkan Mat Sabu dgn alamak2 yg ada dalam Pas sekarang macam langit dengan bumi lah . Belum d duga dengan ISA , penjara , lokap , naik turun mahkamah tapi sembang bukan main . Berjuta rm dah masuk tin milo Pas d sebabkan ceramah Mat Sabu dulu , alamak2 la ni boleh buat ke selain amik dedak

Anonymous said...

Seghondoi bini org,,kena masuk penjara la . Itu padan muke namenye. Tiada kena mengena dgn tabah di dalam perjuangan. Oh..sapu isteri kawan,,nak suruh org percaya beliau hebat dlm perjuangan? La ni pun tin milo pas penuh dgn duit derma. Lagi banyak. Org derma kerana pas, bukan kerana kaki khalwat mat sabu tu

antiug said...

Kesian walaun msh dgn sejarah lama....

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.