Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KITA SAKSIKAN APA UNTUNG RUGI PAS BERSAMA BERSATU

Pas-Bersatu putus tubuh jawatankuasa teknikal
Pas-Bersatu putus tubuh jawatankuasa teknikal

SHAH ALAM - Pertemuan Pas dan Bersatu hari ini mencapai kata sepakat untuk menubuhkan satu jawatankuasa teknikal bersama bagi memperhalusi draf rangka kerjasama persefahaman politik kedua-dua parti.

Pertemuan ini juga boleh dianggap sebagai 'penutup' kepada segala kontroversi sebelum ini yang mengaitkan kedua-dua parti ini sudah tidak boleh bekerjasama.

Menerusi kenyataan bersama Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dan Timbalan Presiden Bersatu, Datuk Seri Mukhriz Mahathir, kata sepakat itu adalah sebagai persediaan menghadapi PRU14.

"Mesyuarat hari ini telah memperhalusi draf rangka kerjasama persefahaman politik Pas-Bersatu dalam menghadapi PRU14 dan beberapa ketetapan positif telah diambil dalam usaha untuk memeterai kerjasama antara kedua-dua parti," petik kenyataan itu.


Rangka kerjasama ini akan diperhalusi oleh kepimpinan tertinggi kedua-dua parti untuk ditandatangani oleh Presiden kedua-dua parti pada satu tarikh terdekat.

Sebelum ini, Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad memaklumkan tempoh untuk Pas berbincang dengan gabungan Pakatan Harapan sudah berakhir.

Menurut Mahathir, ini kerana pihaknya telah memberi banyak masa kepada Pas, namun masih tiada sebarang jawapan diterima berhubung kerjasama tersebut.

Pertemuan ini juga antara lain mencari solusi kepada masa hadapan kedua-dua parti yang dilihat bakal memberikan impak terhadap perpecahan dalam blok pembangkang.

Ini kerana Pas sebelum ini ada menyatakan pendirian enggan bekerjasama bersama Amanah dan juga DAP.

6 orang berkata:

Anonymous said...

semua tak untung. yang untung cuma lobai marang dan menantu, rm90juta dah sapu bawah jubah.. walaunta tetap sama, masih merungut bila harga petrol naik.

PAK SUKIMAN said...

saya Sukiman seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji istri saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan istri saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran TOTO DAN MAGNUM
angka yang di berikan waktu itu 4D yang nombor 1
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

IBU SARTIKA said...

Terima kasih pak sukiman atas informasi nya. Karna berkat pesan bapak. Saya menghubungi beliau dan alhamdulillah saya di bantu dan di berikan nombor Toto.4D alhamdulillah tembus sekali lagi terima kasih pak. Sukiman.

Anonymous said...

mana UG mana UG mana UG mana UG mana UG mana UG mana UG

Anonymous said...

Kau bersatu bekerjasama dgn pas, org yg paling rugi ialah zuhdi dan nurul islam. Tak mungkin tun nak lantik zuhdi jadi menteri atau nurul islam jadi timbalan menteri.

Anonymous said...

Kalau kita terima bersatu beerti kita percaya pd Tun M yg tuduh Anuwar meliwat...tapi kalu kita tolak bersatu beerti kita akn bermusuh dgn DAP..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.