Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JANGAN HARAP LA PENYAMUN NAK PULANGKAN

Amanah digesa serah balik kerusi Pas
Mahfodz Mohamad
Mahfodz Mohamad


JOHOR BAHRU - Amanah dicabar menyerahkan semua kerusi yang dimenanginya pada PRU lalu kepada Pas dan bukannya bersikap mendabik dada.
 
Ketua Dewan Ulamak Pas, Datuk Dr Mahfodz Mohamad berkata, cabaran itu wajar disambut Amanah sekiranya mereka gentleman.

“Sekarang ada tujuh kerusi. Itu pun Amanah bawa lari kerusi Pas.

“Amanah mana ada kerusi lagi. Kalau gentleman serahkan tujuh kerusi kepada rakyat, biar rakyat yang mengadilinya, barulah tahu siapa disukai rakyat. Bukan caranya dengan mendabik dada. 

ALLAH SWT tidak suka kepada orang yang sombong,” katanya kepada Sinar Harian.

Mengenai Amanah berhasrat menguasai Kelantan, Mahfodz berkata adalah lebih baik tunggu keputusan PRU14 daripada 'bermimpi di siang hari'.

Susulan dakwaan Salahuddin bahawa Pas berpecah kerana ahlinya telah memasuki Amanah, beliau berkata rakyat boleh menilai.

“Kalau ikut kata Salahuddin, Pas dah gulung tikar kerana separuh ahli Pas dah masuk Amanah dan akan datang mengatakan suku lagi akan keluar Pas.

“Kalau dengar kata dia ahli Pas tinggal 250,000 sedangkan hakikatnya ahli Pas ada sejuta lebih, ahli Pas yang keluar masuk Amanah pun tak sampai 50,000. Macam mana dia kata separuh ahli Pas masuk Amanah. Dia tak tahu matematik agaknya,” katanya.

Selasa lalu, Timbalan Presiden Amanah, Salahuddin mendakwa Pas akan berdepan dengan perpecahan sekali lagi kerana menampakkan kerjasama dan hubungan baik dengan Umno.


29 orang berkata:

Anonymous said...

Penyamun 90juta takkan nak pulangkan balik duit kpd ketua penyamun tarbus.

Porshe.Audi.Sembilan puloh jota

Takburrr!!!

Anonymous said...

hehe...pas pun menang atas nama pakatan rakyat masa tu...sape perampok?

Anonymous said...

Pkr dan dap x menang atas pakatan rakyat ke?

Anonymous said...

Audi beli duit sendiri...still halal...utk apa...utk bini yg halal
Aku? Blog pun dap bayar...adehhh...utk apa...fitnah pas siang dan malam...bukti xde tolak tepi...janji dpt fitnah...lg hidup fitnah lagi wang besar

Anonymous said...

Kalau kapir fitnah islam...xpelik..tu.kerja dia...mana pegang agama...dlam ic jer agama
Tp klu islam...x mintak bukti dulu ke? Atau pemegang mufti dah keluarkan fatwa baru...talak apa..talak dosa..politik sama agama talak campuq

Anonymous said...

Bubar dun selangor...cer tgk pergi holland boleh menang x

Anonymous said...

Penyamun 90juta pun sonyap..x kan nk bagi balik..

Anonymous said...

Nak belajar fitnah boleh berguru dgn Tok Guru Hadi munafik bersiri Parti Agama Sesat..PA$

Takburrr!

Anonymous said...

Bubar dun Selangor..Umno dan Pas jd gabungan pembangkang yg baru..Aamiin.

Anonymous said...

agak2 anak alkeldai berlakikan al khinzir boleh jual tak harga 90 juta.

Anonymous said...

PASPIGS jual murah agama cuma 90juta.

Anonymous said...

Alkeldai ibnu al khinzir lagi barua, buang agama demi cinta bergelora pada si al khinzir.

Anonymous said...

Al keldai DUNGU masih ramai melukut di Selangor melutut pd PKR, DAP dan Amanah..kahkahkah

PA$PIGS jual murah agama 90juta pd ketua penyamun..

Anonymous said...

lelong 3x. 90juta anak alkeldai ibnu al khinzir hasil perkongsian cinta bergelora PANnngan berlaki DAP.

Anonymous said...

Pehhhh...tutup je la blog ni pakkaramu. Tambah dosa je

Anonymous said...

Bagi rakyat malaysia, menjadi tanda tanya kenapa pas tak nak saman SR dan Husam walaupun awalnya TIMM beria2 nak saman.

Kenapa agaknya yek?
Kami pun ingin tahu sama ada wang 90 juta itu benar atau cuma mainan fitnah semata2.

Anonymous said...

Mamat 90 juta ni.. jangan bagi masuk blog ni.. tak habis2 dgn 90 juta.. bukti tak ada.. fitnah tak habis2...

Anonymous said...

Saman aje lah si husam tu..mintak bayaran gantirugi 90juta..gebang jer lebih..sampai hari ni x saman..dasar lebai munafik bangsat..

Anonymous said...

Hadi bengong..mu jange kacau pas kelate..mu jago tganu pun sepenggal jah..rakyat beci ko mu..mitok pas kelate buang nate hadi ni..takut kelate pun kaloh pas..hadi make pitih haram..merosakkan ugama islam jah..ambo ore pas pasir mas..

Anonymous said...

Sbb tu pas perlu saman sr dan husam sbg bukti pas bukan parti pengambil dedak. Kalau pas saman dan menang, jelaslah pan parti kaki fitnah.

Tapi setakat ini bola masih di kawal oleh pan. Pas cuma bertahan dlm keadaan tidak pasti. Penyokong hanya tercengang2

Anonymous said...

Husam sedang membawa bola. Pemain pas hanya pusing2 seluruh padang tanpa menghiraukan bola. Dekat2 pru 14 nanti husam akan score gol kalau pemain pas terus pusing2 keliling padang main sepak2 rumput

Anonymous said...

PA$ dan Hadi kecut nak saman SR atau Husam. Nak buat sidang akhbar menafikan tuduhan mkn duit haram rasuah 90juta pun depa takut.

Dewan ulamak PA$ pun takde siasatkah samada pemimpin2 parti jual agama ni ada terlibat mkn duit haram? Apa fungsi dewan ulamak PA$?
Memalukan Islam je.

Anonymous said...

Nate gapo demo nih.
Pengaruh tuan guru lks kuat beto

Anonymous said...

Kalau tak ambik 90 juta, susah sangat ker nak saman SR dan Husam tu? Bertindaklah segera demi maruah pas. Kami ahli pas dalam kebingungan. Serius, bukan main2

ikan said...

harap attakiri boleh la hadiah kereta baru kat MA PI$ kesian dia naik proton saga je. kalau boleh buatkan kolam renang sama dia nak tiga biji katanya..

Anonymous said...

Kalau sr dan husam tak betul, sila saman.

Kalau betul, tolong jangan saman. Kang tambah2 malu kang...
Buat senyap adalah lebih baik.
Lama2 semua orang akan lupa.
Jangan bazir duit dekat2 pru cam ni.

Anonymous said...

Agaknya plat kenderaan no PAS 90 tu sapa yg pakai ye? Kalu jual harga mahal tuu

Anonymous said...

Antara no plat yg menawan:

PAN 04
PAS 90

Anonymous said...

PAN747 untuk mu...

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.