Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PUUU LA MAAAAAK ! PAS DAH BOLEH PAKAI BAJU MERAH !

HEBUH PULAK KERJASAMA POLITIK ANTARA PAN DAN UMNO !
DIUCAPKAN TAHNIAH !
PAN&UMNO
MENDEKAAAAAAA ! 

-Pak Karamu- 

Pas boleh duduk satu pentas dengan Bersatu
Pas boleh duduk satu pentas dengan Bersatu
Ahmad (dua, kiri) mengadakan pelepasan kayuhan basikal penjawat awam, hari ini.

KOTA BHARU - Pas tidak mempunyai sebarang masalah untuk berada di satu pentas dengan Bersatu, kata Timbalan Mursyidul Amnya, Datuk Ahmad Yakob.

Bagaimanapun, beliau berkata, sehingga kini, tidak ada sebarang arahan atau keputusan untuk mengadakan kerjasama dengan Bersatu.

“Setakat ini kita tiada keputusan muktamad untuk bekerjasama dengan Bersatu, cuma untuk duduk pada satu pentas… itu tiada halangan.

“Apapun, di peringkat pusat mahupun negeri, masih belum ada keputusan mengenainya,” katanya selepas merasmikan Majlis Pelepasan Riadah Berbasikal Bersama Kakitangan Awam Kelantan di Kota Darul Naim, di sini, hari ini.

Dalam perkembangan lain, Ahmad berkata, Pas masih kekal dengan keputusan untuk tidak berkerjasama dengan Amanah dan DAP dalam apa jua keadaan.

“Sebagaimana yang diputuskan oleh Majlis Syura sebelum ini, apa-apa kerjasama dengan Amanah dan DAP tidak dibenarkan.

Mengulas mengenai wujud desas-desus mengatakan ada kerjasama antara Amanah dan Umno,  Ahmad berkata, beliau tidak mengetahuinya, tetapi mengakui ada terdengar mengenainya.

"Walaupun perkara ini tidak ada sesiapa yang memberikan kenyataan jelas, tetapi kita sentiasa memantaunya.

“Pas sebagai sebuah parti politik matang sentiasa berwaspada supaya penyokong kita tidak terpengaruh dengan usaha Amanah dan Umno,” katanya.

28 orang berkata:

Anonymous said...

Macam khinzir terpekik2, terlolong2 dan terlompat2.

Penakut giler

Anonymous said...

Pembetulan.

Bukan politik matang tapi politik natang.

Harap maklum.
Sekian ahlan wasahlan, makan dedak pelan-pelan.

Anonymous said...

Unta naik bas
Duit cikgu dia kebas

Anonymous said...

Perangai macam budak
Keldai makan dedak

Anonymous said...

Dap dap dap dap
Makan dedak sedap?

Anonymous said...

Pan pan pan pan
Unta2 takut kat pan

Anonymous said...

Nak saman nak saman
Kenapa takut nak saman?

Anonymous said...

En. Somi bagi lori balak
Tak de keja sapu balak

Anonymous said...

Jgn takut. Stok dedak banyak lagi.

Anonymous said...

Kah3 terbaik

Anonymous said...

En. Somi bagi bas
Lepak2 naik bas

Anonymous said...

Stok dedak banyak lagi.
Mari mari mari.
Tak cukup mintak lagi.

Anonymous said...

Kisah 3 ekor unta...
Siang cium bontot keldai.
Malam cium bontot baghal.
Siang malam kena kencing.
Mulut bau hancing.

Anonymous said...

Nama saya ialah saman kote.
Saya abang saman keldai.
Adik kepada saman untaa.
Orang panggil saya ente.
Saya panggil ana.
Saya ada janggut.
Tapi saya bodoh.
Saya spesis kambing....

Anonymous said...

Kenapa unta bodoh?
Banyak makan keldai

Nak beli unta?
Jumpa lebai dol.
Dia bela unta 30 ribu.

Lebai dol said...

Ente2 mau beli unta?
Ana ada jual unta.
Ana bagi makan dedak.
Ana jual murah2 90 rial

Anonymous said...

Politik natang.
Opss sori, politik matang.

Anonymous said...

Ini namanya politik makan keliling.....hahaha.....tak ada hala tuju sebenar....hahaha

Anonymous said...

Politik matang dalam bahasa walaunta dipanggil politik nate.

Anonymous said...

Takpe, nanti dekat2 pru najib topup lagi rm90juta.

Anonymous said...

Ruu 355:

Utk 3 jenis kesalahan je.
Rm5000 kpd rm 100 000.
6 sebatan kpd 100 sebatan.
Penjara 3 thn kpd 30 thn.

Kenapa org agama ada yg kata wajib sokong? Kenapa ada org agama yg kata tak wajib sokong?

Kita jadi biol oleh permainan org politik.

Yg kata wajib sokong, bg alasan tak sokong jadi kafir. Yg kata tak wajib sokong bg alasan berpandukan kitab dan ulama muktabar.

Jadi mana nak ikut?
Kenapa org2 agama ni nak jadikan kita biol?

Boleh tak kalau kita kata mereka ni sebenarnya penjual agama utk politik?

Isu baiah cerai bini pun macam tu. Pung pang pung pang tanpa kata putus.

MUNGKIN SUDAH TIBA MASANYA KITA TOLAK PARTI YG SELALU MENIMBULKAN ISU HINGGA ORG ISLAM BERPECAH. DARI SUDUT SEJARAH, PARTI INI JUGALAH YG RAJIN KAFIR MENGKAFIR.

Anonymous said...

Tentu sekali saya setuju menyokong ruu 355 ini tetapi dengan syarat penerima rasuah 90 juta akan dirotan 100 kali dan penjara 30 tahun. Saya benci sangat kpd ulamak yg rasuah walau sesen

Anonymous said...

Guna duit potongan gaji cikgu yik untuk tujuan lain juga mesti dihukum mengikut ruu 355 ini. Mungkin hukuman ringan sikitlah. Contohnya rotan 75 kali dan penjara 25 tahun sahaja. Saya setuju sangat. Tapi saya akan tentang kalau hukum dlm ruu 355 ini lepaskan pihak yg menciptanya.

Anonymous said...

Komen2 terbaik..bikin walaun2 biol PA$ kesipuan.kahkahkah

Anonymous said...

Ajak debat takut. Wakil gi korea. Tuduh mcm2. Org dah dtg takut pulak nak berdebat. Pengikut mcm beruk.

Sbb apa jadi mcm beruk? Sbb katak bawah tempurung. Dengar cuma cakap boss sendiri. Pendapat org lain boss tak bagi dengar. Takut pengikut dapat maklumat tepat dan sohih. Otak pengikut mesti dicuci dgn cakap boss saja. Pengikut jadi beku. Fanatik. Tertutup. Asobiyah.

Susah kalu tak boleh meraikan perbezaan pendapat. Tak kan la bodoh sangat sampai tak terfikir perbezaan pendapat melahirkan 4 mazhab?

Anonymous said...

Walaun2 biol pengikut mazhab 90juta..

Takburrr!

Anonymous said...

Kalau kerja ko asyik nak kafirkan orang, nak tanam org kat kubur cina, nak babikan orang....tak payahlah ko sibuk2 buat ruu 355 tu. Sifat2 ko tu tak sesuai utk org yang sepatutnya boleh buat hukum. Sifat ko tu, hukum dunia pun ko tak layak buat, apa lagi hukum islam yg akan kami bawa ke akhirat kelak...

Dah la. Pergilah ko jauh2.
Pergilah kafirkan org lagi, babikan org lagi, khinzirkan org lagi.

Macam ni punya orang pun nak buat hukum? Akhir zaman betullah.

Anonymous said...

Terbaik...
Sebenarnya walaun2 tu kalu buat undang2 main konda kondi dan batu seremban pun tak layak.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.