Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PAS NAK PERINTAH GANU ? BOLEH KE KAN KE PAN KUAT KAT GANU ?

Tawan Besut untuk rampas Terengganu
Tawan Besut untuk rampas Terengganu
Hadi bersama Bob Lokman pada program Harap PGU 3.5 di Kampung Raja petang semalam .

BESUT - Pas perlu memenangi semula Parlimen Besut dalam Pilihan Raya Umum ke 14 (PRU 14) akan datang sekiranya untuk memerintah semula Terengganu.

Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, Pas Besut perlu melipatgandakan usaha mengajak penduduk Besut mengundi parti itu dalam pilihan raya nanti.

Menurutnya, perkara penting bagi negeri Terengganu, Pas perlu berkuasa sekali dan untuk mencapai hasrat itu, Besut perlu diambil balik.

“Orang Besut (Pas) kena pujuk orang Umno, pujuk orang atas pagar supaya bersama dengan Pas, undi Pas untuk pilihan raya ini kerana mereka tidak seperti dulu lagi,” katanya.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Marang berkata demikin pada program Santai Bersama Iwam Syhaman dan Bob Lokman sempena Himpunan Harapan Semua- Pas Ganti Umno (Harap-PGU) 3,5 di sini semalam.

Hadir sama Ketua Penerangan Pas Terengganu, Ustaz Mohd Nor Hamzah.  

13 orang berkata:

Anonymous said...

Alaaa Besut je pun. Bukannya susah, tabur saja la rm90juta tu, takkan hadi dan menantu nak bolot sorang2, kongsi2 lah.

Anonymous said...

Besut = umno vs pas vs Amanah.

Agak2 pas boleh menang ker?
Kah3

Anonymous said...

Marang = umno vs pas vs Amanah.

Pas boleh menang?
Kah3

Anonymous said...

Yg penting kena wala'.
Wala' audi.
Misti boleh menang.

Walaunta said...

Walak keldai
Walak unta
Walak baghal
Walak posche
Walak audi
Walak velfire
Walak bmw
Walak dedak

Macam2 walak ada....

Anonymous said...

Lebai ada byk jenis.
Lebai audi
Lebai unta
Lebai keldai
Lebai posche
Lebai bmw
Lebai dedak
Lebai kartun
Lebsi velfire

Bergantung kpd kepakaran lebai tersebut.

Anonymous said...

Sepenggal jd mb, Hadi dah kena tendang dgn org Melayu Tganu..cakap besar parti jual agama 90juta ni.

Anonymous said...

Teruknya otak pakkarmu.dia bimbang Amanah peretah Terengganu .dia lebih suka UMNO perentah tERENGGANU,dia dapat laba kot.jenis blogger malaun ni

Anonymous said...

Ntah2 pak karam ni spesis cybertrooper pemakan dedak! Hahaha

Anonymous said...

Netanyahu nak ke singaore sukala kump pap n dap tu terutama kambing janapari belaan husam yg dok meroyan lebai dedak lebai dedak tu.itu yg nampak mcm makin teruk sakitnya.nama dap n pappun dah dekat nak sama perangaipun lebih kurang juga.baru mng ppinang muka sudah jd mcm tahi mng malaysia jawabnya jd tahi babi.rupanya singapore yg dibangakan sgt membangun tu masjidpun org islam kena bayarkan.pengekor mat sabut yg dpt dedak tahi tu tak pula ada org suruh saman bekas pemimpin dap tu.kena atas batang hidung sendiri semua jd setan bisu.kena banglo discaun masing masing buat muka tahi.kena audi srbutir heboh macam nak pecah dunia.hipokrit kepala tahi apa mcm tu.padan muka husam kena hadam nasihat percuma.mari atau lari jika buat salah tetap akan kena.rasalah panas telinga sejam dua tu sebelum panas yg lebih lama lepas pilihanraya nanti.kambing janapari jgn lupa tepuk utk netanyahu n kg melayu yg hilang dippinang tu

Anonymous said...

Suruh hadi tepuk la.
Buat apa suruh org laen tepuk.
Suruhlah lebai dol tepuk, mana tau bole dpt sumber dedak tambahan.

Anonymous said...

Hahahaha

Anonymous said...

Porshe.Audi.Semalaysia 90juta

PA$

Takburr!!

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.