Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HANYA ORANG YANG TIADA MORAL SAHAJA YANG MAHU BEKERJASAMA DENGAN PAN &DAP

Pemimpin Pas kena contohi Tun M, Kit Siang
Mahfuz Omar
Mahfuz Omar

POKOK SENA - Pas sewajarnya menyemak kembali pendirian parti itu berhubung kerjasama dengan  parti pembangkang lain apabila Bersatu sekali lagi memberi tempoh sebulan kepada Pas untuk memuktamadkan kerjasama dengan blok pembangkang.

Ahli Parlimen Pokok Sena, Datuk Mahfuz Omar berkata, pemimpin Pas harus berjiwa besar seperti dua tokoh yang sebelum ini diibaratkan musuh ketat, namun kini berdamai demi menyelamatkan Malaysia daripada kerakusan kuasa BN.

“Pemimpin Pas harus berjiwa besar seperti Tun Dr Mahathir Mohamad dan Lim Kit Siang yang boleh melupakan sejarah hitam antara mereka demi mencapai matlamat sama, iaitu tumbangkan kerajaan BN,” katanya.

Menurutnya, parti itu juga perlu bertolak ansur dalam isu-isu berbangkit antara parti, termasuk kerjasama dengan Amanah dan DAP.


“Perkara yang menjadi halangan patut dibawa dalam rundingan, namun sebaliknya Pas membuat ketetapan muktamad menolak kerjasama, jadi tidak boleh berundur kecuali Pas sanggup ‘telan’ pendirian yang sudah dibuat,” katanya.

Mahfuz berkata, rakyat tidak akan marah malah berbangga sekiranya Pas mampu melupakan sengketa sesama parti lain, dan melupakan kesilapan lalu.

“Kembalilah kepada arus politik perdana dan ke meja rundingan bersama parti pembangkang, kerana masih ada masa,” katanya.

Mengulas sama ada Presiden Pas, Datuk Seri Abd Hadi Awang masih mampu membawa parti itu ke landasan seperti dikehendaki ahlinya, Mahfuz sekadar berkias, agar semua pimpinan harus miliki keberanian dan tidak boleh membiarkan parti terumbang-ambing.

62 orang berkata:

Anonymous said...

Lebai hadi lagi takde moral; pm songlap duit 2.6b dia diam jadi ularmak bisu, tup tup rm90juta pm bagi dedak kat ularmak hadi, kes kes rasuah dan beban rakyat pun hadi jadi bisu.

Kata hadi taknak bekerjasama dgn pkr tapi wakil2 pas masih nganga mulut makan elaun dgn kerajaan negeri selangor. Lagi mau cakap soal MORAL??

Anonymous said...

Nama je ada gelaran tuan guru. Nak pecat mahfuz pun takut.

Takut ahli parlimen makin kurang ke?

Anonymous said...

Nak pecat takut.
Nak saman lagi takut.
Habis camner nak beli 3 kolam renang?

Anonymous said...

Mahfuz ni hebat orangnya, ramai penyokongnya. Sbb tu takut nak pecat. Pecat kalu, sapa mau undi pas

Anonymous said...

Betullah ckp pak walaun. Tgk Pas..mana ada moral..maruah pun hampas. Sampai la ni Pas parti melukut sanggup melutut pd PKR, DAP dan Amanah di Selangor. Cepat2lah berambus dari Selangor dan join umno jd pembangkang.

Anonymous said...

Pecat tak nak.
Saman tak nak.
Cakap je besor.

Anonymous said...

Menang kat selangor pun sbb ahli dap sokong. MORAL kepala lutut la.

Anonymous said...

Melukut di tepi umno

Anonymous said...

Bunyi kuat mcm bom tapi tindakan mcm kentut

Anonymous said...

Kalau kail panjang sejengkal, lautan umno jangan diduga!

Anonymous said...

Jenis org bodo sombong memang tak boleh ditegur. Tegur je dia halau kita kuar

Anonymous said...

Ada orang bertanya....
PAY PER VIEW tu ada moral ka? Bergoncang siku dan lutut.

Anonymous said...

Nak aiskrim pun xbleh ke

Anonymous said...

Pas bkn mcm pkr dan dap...sikit2 gantung...indahnya islam...x mudah menghukum kecuali dah jiin parti lain

Anonymous said...

Wa punyabtalak kolam lenang...itu pasai wa punya mulah...haiya

Anonymous said...

HUSAM sorang sama macam 10. MAHFUZ sorang macam 100 org maa. kah 3 vagang al keldai PANngan

Anonymous said...

PAS mana ada moral. yg bermoralnya puak PANnngan je. gadai prinsip, gadai agama demi DAP tercinta. alkeldai betul bila PANngan bercakap pasal moral

Anonymous said...

melulut ditepi DAPlah weh

Anonymous said...

itu ok lagi, yg sangat teruknya, Bunyi kuat macam al keldai. rupa2 bukan keldai tapi ang.... DAP rupanya

Anonymous said...

TAHNIAH KPD PAS KERANA ISTIQAMAH DAN BERJAYA MENGADAKAN DEMONSTRASI RUU 355.

Tapi nak tanya sikit la. RUU 355 tu diundi dan diluluskan di parlimen ker di Padang Merbok??

Saja tanya.

Anonymous said...

Mahfuz tolong jangan keluar.
Kalu keluar kang pas tuduh jadi barua dap.

Teruskan duduk dalam pas dan kasi jolok tuan2 guru pas sampai terduduk

Anonymous said...

Tuan guru lks
Tuan guru hh

Haha

Anonymous said...

Kehebatan mahfuz dpt dilihat bila pas tak berani pecat. Kehebatan husam boleh dilihat bila pas tak berani saman.

Anonymous said...

Melutut di tepi umno.
Heeee

Anonymous said...

Kentut penuh dedak

Anonymous said...

Kalau ruu diluluskan di padang merbuk alangkah baiknya....

Anonymous said...

Berapa kalikah perkataan ini akan disebut dalam demo ruu 355 akan datang?

i. DAP = _____ kali.
ii. PAN = _____ kali.
iii. PKR = _____ kali.
iv. LIM KIT SIANG = _____ Kali.
V. LIM GUAN ENG = _____ Kali.

Anonymous said...

Hanya parti yg tiada maruah je yg tidak berani memecat mahfuz dan menyaman husam

Anonymous said...

Halau berani
Pecat tak berani
Saman tak berani

Cakap berdegar2

Anonymous said...

Bukan memmg luluskan kat pdg merbuk ker?

Anonymous said...

Kalau tukar nama jadi RUU PADANG MERBUK pun cantik jugakk....

Anonymous said...

Tempat geng jamban lepak masa bersih hari tu ker?

Anonymous said...

Jangan lupa bawa telo burung masing2 semasa demo di padang merbuk

Anonymous said...

Nanti sangkut kt pukat dap terus angguk2 geleng2

Anonymous said...

Ntahla..kata nak saman hj hadikan...kentutnjer lks ni

Anonymous said...

Nila jadi bila bergantung pd dap...rasa dap jer penentu rezeki

Anonymous said...

Jgn hina tokong jer..terus out

Anonymous said...

Xbest laa nk pegi...amoi xde..xleh cuci mata...xleh nk berdada2...boring

Anonymous said...

Kau plak?
Dap bagus dan x anti islam
Pan tak sembah ayam
Pkr x pakai jam mahal2
Lim kitnsiang toknguru kami
Lge insan mulia

Anonymous said...

Amoi xde bang...x guna bwk burung..bapok pn xde..hati2elawat sg buloh

Anonymous said...

Hoii kau hina lks ke barua? Dia nk saman x nk saman tu urusan dia...lu sape...baruakan...serang pas la bodoh...bkn serang lks...bengong

Anonymous said...

Kita dap talak masuk campuq pasai itu fatuwa...kita olang bkn islam meh...lagi satu...nanti balua...soli2...rakan pakatan kita olang...pan...mau kasi bawak kita olang...soli2...pan punya ruu355...lebih islam...sumpah...kita olang talak vet itu ruu355...itu mat sabu sama tuan gulu lim...silap2..soli2...ahmad awang kasi bikin...

Anonymous said...

Baru tanya pasai bmf dah buntang mata kt wartawan...belum jd dpm tu...klu x mau kene ban

Anonymous said...

Kehebatan hj hadi bokeh dilihat bila lks x berani saman...

Anonymous said...

Kehebatan madey boleh dilihat bila lks x berani ckp psl bmf

Anonymous said...

Tanyala.lks psl bmf nanti lks jawab...cina pun mudah lupa2 la

Anonymous said...

Gongxi2 ayam...mana jejas iman..x caya tanya sis...depa tu setaraf ulamak tau...tanya dzul permanent head damage klu x caya...malah lbh baik dr ulama...cayala pan...mmg hebak

Anonymous said...

Iselam ini macam kita mau..cina mau kawin pelempuan milayu pun talak susah...lu olang jgn lisau...kita menang wa tarok sis sana jakim...itu g25 sana kasi talok dalam majelisnfatuwa...islam manyak untung nanti

Anonymous said...

Itu semayang jumaat talak magus..ploluktibiti tulun...lugi...kita kasi tukar simayang sabtu...jgn.lisau...halus tukar...nanti kita olang sis kasi fatua balu..ok...sinang ma...klu mau kita bikin pagi2...sijuk talak panas macam tingah hali

Anonymous said...

Jolok pokok manggis pun x berani

Anonymous said...

Xpasti bang lulus kt mana tapi fatwa kene lulus kt mesyuarat exco dulu

Anonymous said...

Elaun peg khas ke? Xdela.. Tu duit sy simpan dari kecik..banglo and keter x pasti plak

Anonymous said...

Hoi barua 7.53am...aku suruh kau fokus pd 4.2b dan 90j la...bkn psl 100bil...kau ni bodoh ke...tak tau tgk angka ke...baca memo betul2 la barua hoii...4.2b and 90j...bkn 100bil...bangang...sape handler kau wee barua?

Anonymous said...

Pas jd barua MO1 ketua penyamun, mca, mic, gelakan lg best oooo..90juta masyukkk..ruu355 wayang tamil Pas mau tipu ahli2 keldai yg tolol.

Anonymous said...

Murshitdul am kita ada porche tau dak? Kalu ada 100juta lebai2 kita ada hajat nak buat 3 kolam renang..khas utk mangsa2 banjir kelantan berendam. Hebatkan Pas?kahkahkah

Anonymous said...

Bestlah..keldai2 boleh jerit takbir kuat2 bila dgr lebai2 penunggang agama tu maki hamun, buat fitnah dan melebong keldai2 yg berhimpun. Jgn lupa viralkan di youtube nnt ye..

Anonymous said...

Kehebatan mahathir berani suruh RCI siasat kes bmf dan 1mdb. Najib ketua penyamun pun tak berani. Apalagi lebat penasihat 25%. Dua2 ekor sampai skrg pengecut nak saman SR.

Anonymous said...

Mcm Pas kat Selangorlah..dah sangkut pukat DAP terus angguk2 geleng2. Habuan fulusss nya pasal. Sampai skrg taknak berambusss..takde maruah.

Anonymous said...

90juta..90juta..90juta..

Takbir!

Anonymous said...

Ada lebai terus menikus bila wartawan tanya psl duit haram rasuah 90juta.

Anonymous said...

Keldai2 seronok nak dgr ketua lebai dan geng2 lebai memaki hamun, buat cerita fitnah masa himpunan nnt. Pasti jerit ramai2 takbir. Maklumlah Parti Agama Sesat.kahkahkah

Anonymous said...

Dia hina barua2 MO1 ketua penyamun, mca, mic dan gerakan lah tuu..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.