Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HAA, KAN DAH AGAK DAH, PAKAI BAJU OREN MESTI JAHAT PUNYA !

Rasuah: Pegawai kanan Imigresen Perak direman
Rasuah: Pegawai kanan Imigresen Perak direman
Seorang pegawai kanan Imigresen Perak antara yang ditahan bagi membantu siasatan berhubung kes rasuah di pusat hiburan dan rumah urut. - Foto Sinar Harian

IPOH - Seorang pegawai kanan Imigresen Perak ditahan bersama tiga individu lain direman lima hari bagi membantu siasatan berhubung kes rasuah di pusat hiburan dan rumah urut.

Pengarah berusia 57 tahun itu ditahan bersama dua ahli perniagaan berusia 30 tahun dan seorang mekanik berusia 26 tahun di beberapa lokasi di negeri ini antara jam 12 tengah malam dan 5.30 pagi tadi.

Kesemua mereka tiba di Mahkamah Majistret Ipoh kira-kira 11 pagi dan perintah reman dikeluarkan oleh Majistret Siti Hanum Mohmad Sah.

Reman tersebut bagi membolehkan siasatan mengikut Seksyen 17(a) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 2009 dijalankan terhadap kesemua suspek.

Pengarah SPRM Perak, Datuk Nooraziah Abd Manaf mengesahkan kejadian itu.

15 orang berkata:

Anonymous said...

Warna dan baju pulak disalahkan pak walaun. Ini lebih teruk dari biol..

Anonymous said...

Lagi hina kalau pakai serban dan jubah tapi baham dedak rm90juta dari pemerintah zalim. Bermuka2 dan pura2 alim tapi jahat macam setan dan bermegah megah dgn harta dunia.

Anonymous said...

kau tulislah apa pun .jenis nama macam sial ni mana faham pun/otaknya dah dibiul oleh ularmak PAS.kah.kh.kah.nampak macam cerdik tapi memamng sah bodohnya.Pakkarmumumu pas.

Anonymous said...

Ape lah jenis mentaliti maanusia ni..warna pun dah dijadi modal mengutuk... saolah2 Allah jadikan warna tu untuk orang2 jahat je ....agak2 nya puak2 ni makan limau sunkist warna hijau agaknya...malu orang mengaku islam tapi mempermain2kan ciptaan Allah.

Anonymous said...

Hahaha
Biasa la. Warga emas memang mcm tu. Kubur dah lambai.

Anonymous said...

Sbb org tua ni dah tak ada modal

Anonymous said...

bongok al keldai ni. bahasa sindirin pun bangang . itulah kalau mabuk asmara dgn si khinzir, bahasa melayu pun dah tak betul

Anonymous said...

Bongok walaun al keldai PA$.

Anonymous said...

Pengadil bolasepak pakai baju oren pun jahat juga ye....

Anonymous said...

Unta2 dan keldai dah x boleh makan oren. Makan dedak je la 24 jam

Anonymous said...

Pakai serban jubah bukan sunnah yg dituntut. Tak caya?
Cuba bagi hadis berkaitan jubah dan serban. Ada tak?

Yg ada cuma pakaian yg menutup aurat tak kiralah jubah atau bukan.

Anonymous said...

Tak tau la.
Pakai jubah kebas duit potongan gaji cikgu agama. Pah tu buat ruu355....lawak betul la

Anonymous said...

Malang kita ni.

Puak kerja mengkafirkan org islam dan nak tanam orang kat jirat cina, tiba2 nak bagi buat ruu355. Punah agama dijualnya.

Anonymous said...

Patut la en.somi tak bagi hadiah audi kaler oren.....

Anonymous said...

Cuba kalerkan velfire atau posche tu dengan kaler hijau..... Boleh mamai unta2 dibuatnya.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.