Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CERAMAH "HUSAM LARI DARI DEBAT BAI'AH" Full


18 orang berkata:

Anonymous said...

Jgn terus berbohong la.

Bukan lari.
Dia diminta datang.
Tapi dihalau.

Anonymous said...

Berani pakai nama jer.
Org datang kecuttt telo.
Pondan betol la

Anonymous said...

Penyokong macang samseng pong ada macang berok pong ada. Hebat mung ni

Anonymous said...

Kenapakah semasa husam sedang duduk di atas pentas, tidak ada seorang pun yang menyerahkan surat saman 90j akaun apim bang kepadanya?

Anonymous said...

Mengumpat dan memfitnah dari jauh berani la. Jumpa depan2 jadi pondang. Apa punya pondang daaaa

Anonymous said...

Nabi tak pernah baiah untuk perkara yang dilarang dan dibenci. Perceraian itu amat dibenci oleh nabi. Nabi tak buat baiah perceraian. Orang yg buat tu tak ikut nabi kot...

Anonymous said...

Ulamak2 dunia pun tidak menerima baiah cerai isteri. Mungkin baiah cerai isteri ni boleh kat puak syiah aje kot

Anonymous said...

Aku berbaiah tidak mengundi pas kerana pas pernah mengkafirkan orang lain.

Anonymous said...

Mana dpt duit sewa bas angkut unta gi padang merb000k?

Anonymous said...

Budak tolol pakai benders kat leher yg bakar bendera dap tu dah pecat ker belom??

Anonymous said...

Lebai2 penunggang agama Pas berserban lilit di kepala tak lekang tapi mulut kuat memfitnah dan mengumpat org. Keldai2 yg dtg dgr bertakbir mcm org hilang akal @ biol. Pas perosak Islam dan org melayu.

Anonymous said...

PAS Parti Ajaran Sesat gadai bini perosak rumahtangga umat Islam.

Anonymous said...

Ajak orang berdebat tapi x bagi cakap..gila ke apa lebai2 pas sekarang..mcm bapuk sarkas..

Anonymous said...

Mengata orang x ingat dunia..bila husam pegi..x bagi berbahas..dasar lebai bangsat munafik makan duit haram 90juta..

Anonymous said...

Husam berani mari..lebai2 kecut telur. Geng samseng kg dusun citer p ramlee

Anonymous said...

Salah eja tu..bodo..bukn full..FOOL

Anonymous said...

UMNO parti sarkis. PAS parti badut. Sesuai dah sangatttt..sehati sejiwa sedondon jadilah himpunan DUNGU.

raybanoutlet001 said...

nike factory store
ugg boots
oakley sunglasses
tennessee titans jersey
oakley vault
coach outlet
cheap ray bans
coach outlet online
ugg boots
true religion outlet

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.