Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HANTAR TENTERA KUFFAR KE NEGARA UMAT ISLAM UNTUK MAIN TEMBAK-TEMBAK

     
     
AS mahu hantar 4,000 tentera tambahan
Amerika Syarikat
 
Amerika Syarikat
WASHINGTON - Amerika Syarikat (AS) akan menghantar kira-kira 4,000 tentera tambahan termasuk ratusan anggota pasukan khas ke Afghanistan, menurut Pentagon, kelmarin.

Setiausaha Pertahanan, Jim Mattis dijangka membuat pengumuman itu pada minggu depan.

Sebelum ini, Washington telah menyatakan keperluan untuk memberikan peranan lebih besar terhadap tentera AS di Kabul sebagai usaha menggesa kumpulan Taliban untuk kembali ke meja rundingan.

Pada masa ini, terdapat kira-kira 8,400 tentera AS di Afghanistan bersama 5,000 anggota Pertubuhan Perjanjian Atlantik Utara (Nato).

Difahamkan, negara Nato juga bercadang untuk menghantar 5,000 tentera tambahan ke Kabul. - Press TV

6 orang berkata:

Anonymous said...

Mahkamah Tinggi Kuching hari ini memutuskan supaya dikembalikan semula status Ting Tiong Choon sebagai ADUN Pujut.

Hakim juga menganugerahkan kos RM100,000 kepada Ting.

Bodoh lah sape yg komen deras sebelum ni dari puak pemakan Dedak!

Belajar lagi ya

Unknown said...

Ada 7 tahun saya jadi tki di singapura akhirnya impian saya tercapai untuk pulang ke indonesia,terima kasih MBAH SERO atas bantuannya,saya bisa berkumpul kembali dengan keluarga di kampung,karna melalui jalan togel sekarang saya bisa sukses,ini semua berkat bantuan MBAH SERO yang memberikan angka 4d bocoran singapura,alhamdulillah dapat 250 juta,saya sangat bersyukur kebun orang tua yang dulunya di gadai buat biaya saya untuk berangkat kesingapura,kini sudah saya tebus kembali,tanpa bantuan beliau mungkin belum bisa saya pulang kampung,terima kasih banyak MBAH SERO jasa-jasamu tidak akan saya lupakan,bagi saudarah2 di indonesia maupun di luar negeri butuh bantuan,apalagi yang terlilit hutang silahkan tlpn atau sms di nomor 082 370 357 999 atas nama MBAH SERO,beliau seorang paranormal yang bisa di percaya,karna sudah memberkan hasil,ingat kesempatan tidak akan datang untuk kedua kali,jadi giliran anda untuk membuktikannya,inilah kisah nyata dari saya ibu irma tki singapura..

Anonymous said...

Pak karam, suruh lebai hadi contact sahabat baik dia kat Iran tu bagi bantuan tentera.

Anonymous said...

Pak karam. Mintak pak karam gi iran dgn hadi sbb syiah kawan baik hadi sudah kena serang. Mesti Ayotolillah Syiah sedang tunggu hadi datang bantu. Cepat sikit tolong bantu syiah iran....

Anonymous said...

Pak karamzakarmu.....itu hari masa syiah iran kawan hadi bunuh org sunni syria, bukan main eksen pak karam dan ayahtololla hadi. Skang syiah baru kena serang sikit, pak karamzakar dah bising...apa la...

Anonymous said...

Syiah kan sesat. Suma ostat kat msia cakap gitu. Jadi biorlah tentera USA musnahkan org sesat kawan haditolol tu.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.