Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AIIK ? TETIBA ADA SKANDAL MUHYIDDIN ? DAHSYAT TUUUU !

Dan Ini Kisah-Kisah Lama Azwandin Hamzah Yang Beria Desak MAIJ Siasat Skandal Zina Muhyiddin.

So, tadi aku buat semakan sikit tentang Azwandin Hamzah. 

Menurut laporan berita Buletin Utama tadi, Azwandin Hamzah melalui JMM - Jaringan Melayu Malaysia, telah menyerahkan bukti-bukti dokumen berkaitan skandal seks Muhyiddin Yassin dengan seorang wanita cina kepada Majlis Islam Agama Johor bagi mendesak agensi tersebut mengambil tindakan sewajarnya ke atas Muhyiddin Yassin.

Azwandin Hamzah membuat laporan meminta MAIJ menjalankan siasatan susulan pengakuan bersumpah Standley Clement Augustin dalam kes penceraiannya dengan Nika Ghee Siew Yee di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur.



(Sumber SD : RPK)

Azwandin dilaporkan mendakwa, dalam akaun bersumpah sewaktu proses penceraian dibuat oleh Standly di mahkamah sebelum ini, dia secara jelas menyatakan bahawa Tan Sri Muhyiddin mempunyai hubungan sulit dengan isterinya, di mana ketika itu Muhyiddin memegang jawatan Menteri Besar Johor sekitar 20 tahun yang lalu.

Azwandin turut memberi tempoh selama tujuh hari kepada MAIJ untuk menyiasat dakwaan tersebut termasuk memanggil Tan Sri Muhyiddin Yassin bagi membantu siasatan (milosuam). 
 
Pun begitu, Muhyiddin ada menafikan dakwaan tersebut.


Namun setakat ini, tiada lagi tindakan saman diambil terhadap pihak-pihak yang menyebarkan dakwaan tersebut.

Cuma nak kongsikan sikit penulisan blogger UMNO - The Flying Kick tentang Azwandin Hamzah suatu ketika dahulu. 

Korang boleh baca sini dan sini, sebelum dorang delete laju-laju. Aku screenshot untuk bacaan korang tetapi kalau nak jelas boleh pergi ke blog-blog yang aku dah beri kat atas tu.
 



 
Skandal Muhyiddin dengan Nika Gee boleh jadi betul boleh jadi tak betul meskipun aku sedikit ragu-ragu yang Muhyiddin bayar sehingga 20,000 sebulan kepada Nika Gee. Samada transaksi itu by cash atau by bank, bukti mesti ada. Bukti Muhyiddin memiliki wang sebanyak itu untuk disalurkan kepada Nika Gee dan sebagainya. Tak mungkin takde satu bukti pun. 20,000 bukan amount yang kecik lebih-lebih lagi jika kita bercakap tentang 10,20 tahun yang lepas.
 
Pun begitu, aku berharap Muhyiddin mengambil tindakan saman bagi mengekang persepsi serong. 
 
Dan tentang Azwandin Hamzah. Ia adalah bloggers UMNO sendiri yang mendedahkan bahawanya dirinya seorang opportunitist. Bukannya aku. So dengan mengambilkira inilah sikapnya, maka pandai-pandai la korang fikir samada dia wajar dipercayai atau sebaliknya.

2 orang berkata:

Anonymous said...

nafi je la idup2 jgn ngaku,lagi pun bukti masih ditahap kabur sangat lagi kan..sedangkan yg dah ada bukti yg lagi terang,qualiti video ok, muka sama,badan sama,spender pun nampak clear kaler putih..
yg dituduh cuma jawab yg dia xda memiliki spender yg kaler putih,maknanya itu bukan dia,walaupun muka sama tapi spender yg kaler mcm tu dia xda..tutup kes terus tau hehehehehehehe..
semua pentaksub pun sama2 setuju yg jawapan tu sangat konkrit..
inikan pulak setakat tuduhan tahap kabur mcm ni..mati idup balik pun elok jgn ngaku la..jadikan kes spender putih tu sebagai penguat semangat untuk x ngaku hehehe..
alasan dia sebenarnya tahap iq kambing pun x leh terima tapi pentaksub2 dia yg sebelum ni terdiri dari manusia2 yg kononnya berfikir secara kritis kerana agama,beperwatakan serius menilik sesuatu perkara kononnya.. tiba2 xdahal,sama2 setuju hihihi.. setle dah kes tu...
rilekla x payah ngaku je..

Anonymous said...

Sapa2 pun kalu lawan amnoo misti kena tuduh sex punya la.

Sapa2 lawan raja walaunta misti kena maki barua punya la

Ini semua babi punya kerja

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.