Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MEREKA JENERASI ANAK HARAM JADAH


Monday, November 28, 2016

GENERASI MUDA MALAYSIA BERPERANGAI MACAM ORANG TIADA OTAK (GAMBAR)

Wanita mengandung minta diberikan tempat duduk bangang2 ni boleh gelak2 jer... Inilah generasi kita...

2 orang berkata:

Anonymous said...

elok tamparkan je kan biar otak dia cair sikit..tapi tu la nama pun budak2,x kan kita nak marah sampai kita yg terbabas,xkan nak doa dia masuk neraka terus kan..nama pun budak2kan..
moga esok besar otak dia mula mencair dan sesal sungguh atas ape yg dia buat ni..moga Allah bagi hidayah..
semoga kurang hajar nya budak2 ni skrg x sampai buat mereka jual agama besok besar nanti..kerana menjual agama ini yg lebih ditakuti dan dikesali dan membawa banyak bencana sesama muslim..insyaAllah

Anonymous said...

Sombong betul budak ni.
Macam perangai raja walaunta

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.