Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TURUN HANYA LIMA DUIT

Harga RON95, RON97, diesel turun 5 sen
minyak

SHAH ALAM - Harga runcit petrol RON95, RON97 dan diesel masing-masing turun 5 sen seliter.

Harga runcit baharu bagi RON95 berkuat kuasa 1 November ialah RM1.90 seliter manakala RON97 (RM2.25 seliter) dan harga diesel pula RM1.85 seliter.

Pada bulan November harga petrol RON95 adalah RM1.95 seliter, RON 97 (RM2.30) dan diesel (RM1.90).

11 orang berkata:

Anonymous said...

5 duit dengan 90 juta mana banyak? Kalu dgn royalti projek 10% mana banyak?

Anonymous said...

Ok la turrr...gst pun 6% je.
Brim boleh cover.

Anonymous said...

Kalu rasa mahal sangat, pakkorokmu bole naik basikal.

Anonymous said...

1 liter turun 5 duit.
Kalu beli 90 juta leter sudah untung berapa. Kalu beli 2.6 billion liter sudah berapa untung.

Misti untung punyer.....

Anonymous said...

Kalu mau kasi turun lebih, gst pun musti kasi naik la.

Bole?

Anonymous said...

Kerajaan memang bagus. Terbaek. Dah la gst tak naik, mintak turun 5 sen pulak turrr...

Anonymous said...

Kalu turun banyak sangat, mcm mana stesen minyak nak bayar gaji bangla? Kesian la bangla tu, diaorg tu musafir tau....

Anonymous said...

5 duit tu kalu kumpul byk2 bole buat beli banglo, velfire ngan ranjer..

Anonymous said...

Kalu kasi turun banyak sangat cam ner nak bagi royalti kat klate?

Anonymous said...

Kalu kisah pasal taik balak, pakkorokmu akan sorok kemas3 dalam lubang burit org rumah. Inilah perbuatan keldai2 kpd tn guru hj dol kepala butto...

Anonymous said...

Pehh.. Panjang umur lagi rupanya sianak haram luar nikah nih... Kena sumpah dgn kifarah nanti baru ko tahu tinggi rendah.. Maki lagi Ulamak dgn ayat butoh, pukimak, siaaal dan lain2 yg sewaktu dengannya.. Allah swt maha mendengar maki hamun ko kat Ulamak bro... Alamak lupa lak aku.. Anak haram luar nikah mana tahu bab2 ni.. Sorry bro..

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.