Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TU LA DAP MEMANG JAHAT

7 orang berkata:

Anonymous said...

Ye lah tuu..macam lah parti mca, mic, gerakan, parti2 politik sabah sarawak tak bantah ruu 355 hanya dap je.

Hamba Allah said...

Hahahaha...anjing dap bersuara

Anonymous said...

bukan dap tu umar abd aziz kesayangan pas ke?yg pas tolong canang 1 malaysia kekhalifahannye dlu hihihi..

Anonymous said...

Hahahaha..anjing lebai munafik jual agama dah kepanasan.

Anonymous said...

tingkah laku pas ni bermaksud bahawa baruanya org2 umno itu mampu juga dia kenal dap tu sape..tapi baruanya pas tidak mampu lagi utk kenal dap bahkan disamping dia x kenal dap pas klaim lagi bahawa parti pas la yg kenal agama hehehe..dap pun ko x kenal..
ini membuktikan juga yg berkawan dgn dap dlu adalah 1 kesilapan dan kebodohan pas..ada pas mintak maaf kat sedara2 sesama muslim atas kebodohan dia..xda kan?silap pasal negara islam yg rupa2nya xda dalam quran selepas 1oo tahun berlagu pun dia x mintak maaf ini pulak silap pasal kebodohan dan kesilapan x mampu kenal dap hehehe..

Anonymous said...

lagi pula ini hanya la kesilapan2 dalam dunia politik manusia2 barua..esok2 insyaAllah anda boleh tengok pas akan kawan ngan dap balik kalo ada rezeki hihihi..masa tu insyaAllah pergi demo bersih dapat pahala balik hihihihi

Surwanto said...

saya Sukiman seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji istri saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan istri saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
angka yang di berikan waktu itu 4D 
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.