Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TARIK KENYATAAN BIADAB TAPI TAK MAHU MINTA MA'AF, ITU MACAM TAK TARIK LAAAA !


'Saya tarik balik kenyataan biadab saya'
'Saya tarik balik kenyataan biadab saya'
Sidang media oleh Lim Lip Eng. – Foto Sinar Online NURUL KHALEEDA RASHIKIN

KUALA LUMPUR - Ahli Parlimen Segambut, Lim Lip Eng menarik semula kenyataannya terhadap Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Amin Mulia, sebelum ini.

Menurutnya, tujuan utama beliau berbuat demikian kerana memikirkan tanggungjawab beliau sebagai wakil rakyat.

"Saya tarik semula kenyataan biadab saya terhadap Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Amin Mulia, dan ucapkan terima kasih.

"Tujuan utama saya membuat keputusan ini kerana ingin terus berada di dalam dewan dan tidak mahu diharamkan memasuki dewan ini.  Selain itu, saya juga ingin terus menyuarakan hak-hak rakyat tidak hanya di Segambut tetapi seluruh negara,"katanya dalam sidang media di lobi Parlimen, hari ini.

Sebelum ini, beliau telah diarah meninggalkan dewan oleh Speaker Dewan Rakyat setelah mengeluarkan kenyataan menghinanya.

Walaupun menarik semula kenyataan yang dikatakan biadab namun dalam masa yang sama menegaskan bahawa beliau tidak membuat permohonan maaf.

3 orang berkata:

Anonymous said...

Pakakarmu.kau aje lah tolong monta maaaf ,tak susah pun .jangan cakap aje.nanti kau beri upah

Anonymous said...

Hadi darjat tinggi taraf ulamak sedunia tapi komen nak bela Islam di Myamar x berani.
Hadi ni sama taraf ulama di Syria yg berbaik dgn Assad dan juga spt di Mesir berbaik dgn Sisi.
Ulama yg berkawan dgn paksi kezaliman rakyat.
Sedunia Kencing...puiiiii
Campak je title tu ...

Anonymous said...

ko hati2 nilai ulamak..aku x kata ko salah tafsir mana ulamak betul, mana bukan..tapi ulamak ni ada 2 jenis,1-yg datang dari aliran ahlisunnah waljamaah..mereka berpegang dengan tahkik sebelum berhukum dan bertindak..jadi kalo sekali pandang budak beringus akan nampak mcm mereka ni pengecut..
2-ada yg dtg luar dari aliran ahlisunnah atau dia dah terkeluar dari pegangan2 ahlisunnah..tingkah laku mereka biasanya sangat berani dan lantang termasuk berani mensyirik2 dan mentakfir2 sesama sedara semuslim..sekali pandang budak beringus akan nampak mereka mcm pejuang..terpancut2 klimaks budak beringus tengok..hati2,ni nasihat ikhlas..insyaAllah..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.