Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LEMAH DENGAR KENYATAAN KETUA PEMUDA CERAS

RUPANYA RAMAI YANG JADI DUA AHLI PARTI DI SELANGOR, BERSATU DAN UMNO, SEBAB ITU ADA PANDANGAN SEPERTI KENYATAAN DIBAWAH INI ? - Pak Karamu


Jangan pandang enteng terhadap Bersatu
Johari Yazid
Johari Yazid

KUALA LUMPUR - Ahli Umno dinasihatkan tidak memandang enteng terhadap kehadiran parti baharu, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

Ketua Pemuda Bahagian Umno Cheras, Johari Yazid berkata demikian selain melahirkan rasa bimbang terhadap kemungkinan Bersatu akan mengatasi BN pada PRU akan datang.

"Kita kena tengok pada pilihan raya di Amerika Syarikat (AS) di mana calon Demokrat, Hillary Clinton tewas berdepan calon parti Republican, Donald Trump.

"Memang pada awal kita jangka kemenangan akan berpihak kepada Clinton, tapi kita tengok bagaimana pengakhirannya. Hillary akhirnya kalah dan Trump yang tak disangka menang, akhirnya menang," katanya menerusi wawancara khas bersama Sinar Online, di Pusat Dagangan Dunia Putra, di sini, hari ini.

Menurutnya lagi, seluruh parti perlu kekal bersatu dan bekerjasama untuk mengatasi musuh menjelang pilihan raya akan datang.

"Ini adalah masanya untuk kita kekalkan kesetiaan dan kekuatan pada Umno. "Jangan kita pandang ringan parti yang kita anggap lemah kerana mereka boleh mengatasi kita pada PRU nanti," katanya lagi.

1 orang berkata:

cass said...

hoi pak salihin bangsat...goblok...kamu sama mbak kamu bakal dibakar dlm neraka jahannam....

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.