Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA YANG TAK KENA DENGAN KONVENSYEN

PAS TAK DATANG BIAR RAKYAT SENDIRI YANG MENILAI.  BERSATU HADHIR, BIAR RAKYAT MENILAI, DUA PARTI BARU SABAH TAK HADHIR, BIAR RAKYAT SENDIRI YANG MENILAI, ADA TUNJUK PERASAAN  PADA KONVEBSYEN UNTUK TOLAK PAS, BIAR RAKYAT SENDIRI YANG MENILAI, BANYAK PARTI PEMBANGKANG HANYA SATU PARTI (BERSATU) SAHAJA YANG HADHIR, BIAR RAKYAT SENDIRI YANG MENILAI, MAHADHIR KATA NAK JATUHKAN PI EM NAJIB, TAPI PKR KATA NAK JATUHKAN BN, BIAR RAKYAT SENDIRI YANG NILAI  - Pak Karamu

Pas tak hadir konvensyen, biar rakyat menilai



Nurul Izzah Anwar
Nurul Izzah Anwar



SHAH ALAM - "Biar rakyat sendiri menilai (kedudukan dan sikap Pas terhadap pakatan pembangkang)," itu respons Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar ketika ditanya mengenai ketidakhadiran Pas pada Konvensyen Pakatan Harapan, semalam.


Katanya, pihaknya sudah memberikan jemputan rasmi kepada Pas untuk menyertai konvensyen itu.


Bagaimanapun, kata Nurul Izzah memutuskan tidak mahu ambil pusing dengan perihal Pas.


"Saya tidak mahu fikir, jemputan sudah dihantar bagi pihak Pakatan Harapan. (Tentang Pas tidak hadir) Itu biar rakyat menilai," katanya ketika ditemui Sinar Online, di sini.


Sebelum ini, Ketua Sekretariat Pakatan Harapan, Datuk Saifuddin Abdullah berkata, jemputan telah diedarkan kepada semua parti pembangkang yang mempunyai matlamat sama iaitu menjatuhkan kerajaan BN demi memenangi pilihan raya akan datang.


Jelasnya lagi, jemputan yang sama diberikan kepada parti pembangkang lain turut dihulur kepada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) dan Pas.


Bagaimanapun ujarnya, hanya Bersatu yang memberikan maklum balas untuk hadir menyertai konvensyen itu.

2 orang berkata:

Unknown said...

Mahathir.masih.enggan.menamakan calon PM..sebab.
PH mahukan anwar sebagai Pm. Tapi mahathir tidak akan setuju kerana dia tahu.Anuar kaki main belakang.( telah di sahkan oleh mahkamah).
Mahathir juga tahu anwar akan sokong kewujudan.negara isreal( kenyataan dalam temubual dgn.akhbar asing sebelum PRU 13)

Anonymous said...

Asalkan bkn dari parti Pas atau Umno.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.