Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

JAMAL BERTEMBUNG ZURAIDAH

SEORANG DATO' SRI, SEORANG LAGI YB, JAMAL KATA ABANG ADIK TAPI TAK NGAM ! -Pak karamu
 
 
Jamal, Zuraida bertembung
'Watak Jamal sama seperti Pinocchio'

AMPANG - Pemimpin baju merah, Datuk Seri Jamal Md Yunos dan Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamaruddin semalam 'bertembung' sekali lagi di Ibu Pejabat Polis (IPD) Ampang Jaya.

Jamal dipanggil pegawai penyiasat bagi membantu siasatan berhubung insiden beliau ditumbuk di sebuah pusat beli-belah di Ampang, Ahad lalu.

Sementara Zuraida hadir bersama Ketua AMK Ampang, Datuk Adam Rosly bagi membuat laporan polis terhadap ketua Umno Sungai Besar itu berhubung insiden berkenaan.

Bagaimanapun, wartawan tidak dibenarkan masuk dan menyaksikan pertemuan itu.

Jamal ketika ditemui media berkata, beliau dipanggil ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya untuk melengkapkan siasatan polis.

“Saya datang ke IPD Ampang Jaya dan kebetulan berjumpa dengan Ahli Parlimen Ampang, Zuraida Kamaruddin di dalam balai polis.

“Saya cuba bersalam dengannya tapi beliau tak nak, mungkin bukan muhrim. Saya anggap beliau kakak. Saya harap dia menjadi kakak yang lebih baik kepada adik-adik di Ampang,” katanya.

Media sebelum ini melaporkan Jamal berdarah pada hidung selepas dia mendakwa diserang dan ditumbuk di sebuah pusat beli-belah di Ampang.

Kejadian berlaku ketika Jamal bersama pengikutnya mengekori Zuraida yang sedang mempromosikan perhimpunan Bersih 5 di Ampang Point.
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.