Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

OOOOOP , BAJU MERAH ADA YANG KENA SEPAK ? BUKAN TENDANG KE ?

Baju merah dakwa disepak
Baju merah dakwa disepak
Alif Tafid

KUALA LUMPUR - Peserta kumpulan baju merah mendakwa ada di antara ahli mereka yang disepak oleh peserta Bersih ketika kedua kumpulan berkenaan bertembung sekitar LRT Masjid Jamek.

Ketua Pemuda Bandar Bukit Jalil, Alif Tafid mendakwa kedua-dua kumpulan berkenaan terpaksa bertembung di Masjid Jamek sehingga menyebabkan tiga daripada peserta baju merah disepak tanpa disedari.

"Namun begitu tiada sebarang kecederaan serius yang berlaku kepada mereka susulan tindakan tersebut," katanya kepada Sinar Harian sejurus tiba di Padang Merbok.

Alif berkata, disebabkan pertembungan itu, ada di antara ahli baju merah tidak dapat turun daripada stesen LRT berkenaan memandangkan bimbang berlakunya kejadian tidak diingini.

Hasrat kumpulan baju merah untuk berhimpun di Dataran Merdeka tidak berhasil apabila mereka diarahkan untuk berhimpun di Padang Merbok.

Selain itu, sejurus kumpulan baju merah tiba di Jalan Raja Laut, mereka turut diarahkan untuk menukar laluan memasuki Jalan Kuching untuk berkumpul di Padang Merbok.

Buat masa ini, tiada sebarang kekecohan berlaku lantaran daripada kawalan ketat oleh pihak berkuasa.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.