Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ADA LAGI ADUN DAP AKAN KELUAR PARTI

DAP makin bankrap idea
Ahmad Fadhli Shaari
Ahmad Fadhli Shaari

KOTA BHARU - DAP dilihat semakin bankrap idea apabila menghujahkan pelbagai dakwaan yang tidak masuk akal melibatkan perjuangan Pas, sejak kebelakangan ini.

Ketua Penerangan Pemuda Pas Pusat, Ahmad Fadhli Shaari berkata, mungkin DAP lupa, segala tuduhan dan pandangan yang tidak benar berkenaan Pas itu adalah mencerminkan parti mereka sendiri.

“Mereka lupa bahawa dalam keadaan mereka menuduh pas dengan pelbagai tuduhan, tiba-tiba pemimpin mereka sendiri yang melompat keluar daripada parti dan sebagainya.

“Sebagai pemimpin ‘lama’, saya nasihatkan Penasihat DAP, Lim Kit Siang fikir tentang masa depan parti sendiri, tidak perlu menabur pelbagai dakwaan yang akhirnya merugikan semua pihak,” katanya kepada Sinar Harian semalam.

Beliau mengulas mengenai tindakan Lim Kit Siang yang didakwa cuba membezakan Pas zaman keberadaan bekas Mursyidul Am Pas, Allahyarham Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan zaman Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Ahmad Fadhli berkata, DAP seharusnya menghentikan tindakan ‘pusing cerita’ dan tumpukan perhatian kepada usaha untuk perkasakan parti sendiri, bukannya dengan menabur tuduhan yang tidak masuk akal kepada parti-parti yang lain.

Malah Ketua Pemuda Pas negeri itu juga memberitahu, tindakan itu tidak ubah seperti memperlihatkan DAP kini berada dalam situasi yang tidak tenang dan gelabah dengan keadaan politik semasa.

“Lim Kit Siang berkata, Pas pada zaman Tuan Guru Haji Hadi sudah berbeza dengan Pas di zaman Tuan Guru Nik Aziz, dalilnya apabila ada ‘akar umbi’ Pas yang mengadakan demonstrasi mengangkat sepanduk mengecam pimpinan DAP dan beberapa pimpinan parti yang lain.

“Siapa ‘akar umbi’ Pas itu? Jika Pas ingin mengerahkan penyokongnya, lihat sahajalah Himpunan RUU 355. Melabel demonstrasi sekecil itu yang entah dari mana datangnya sebagai mewakili Pas, adalah satu kenyataan bankrap idea,” katanya.

7 orang berkata:

Anonymous said...

Cepat sokmo mu tukar tajuk kera..panah telinga ko

Anonymous said...

Yelah...citer lah bab saman menyeman ke ...tentang kalah saman dgn korea ke..tentukan tarikh nak saman husam ke...ade orang kena tipu nak saman skim cepat kaya ke...

Ky darsa said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [2434] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 750 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

kalau dengan puak PANngan al keldai bukan panah telinga, tapi rasa nak gelak aje sebab ulasan puak al keldai melambangkan kebodohan dan kebangangannya. kah4 beginilah jadinya kalau al keldai mabuk asmara dgn si al khinzir

Anonymous said...

kah3 keldai terasa ke. geng al keldai tak payah berfakta,buang masa

Anonymous said...

Cuba jawab dgn fakta.
Sapa yg rasmikan skim cepat kaya yg menipooo org miskin kat darul walaunta? Itu duit sudah kebas, ko suruh orang bungkus kacang 1 kilo!

Sapa rasmikan?
Husamkah??

Anonymous said...

Cuba jawab dgn fakta.
Siapa dan kenapa kalah saman ratus juta dgn syarikat negara gangnam cibai tu??

Adakah mat sabu yg kalah saman?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.