Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

dup,dup,dup pkr %$#@&^* ? Grrrrrrr , PKR ...#@$%^&%$#@ PUTUS ! PAS pkr PUTUS !

Desak Pas bertegas isu tahalluf siyasi
Desak Pas bertegas isu tahalluf siyasi
 
Suasana Muktamar Dewan Ulama Pas yang berlangsung hari ini. – Foto Sinar Harian oleh AFIQ RAZALI
 
ALOR SETAR - Pas didesak bertegas berhubung isu tahalluf siyasi bersama PKR.

Perwakilan Dewan Ulama Pas Selangor, Nik Bakri Nik Mat berkata, pihaknya telah membuat ketetapan berhubung isu itu namun menunggu parti memuktamadkan.

"Kami sudah buat keputusan tetapi tak mahulah dahului keputusan parti. Kalau boleh mahu putus segera (PKR) kerana menyinggung kita  dengan penghinaan kepada tuan guru kita terutama Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang," katanya, ketika berucap di Muktamar Dewan Ulama, hari ini.

Sehubungan itu, Nik Bakri secara menyindir 'menasihati'  Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Azmin Ali agar tidak bermulut celupar dengan menghina ulama.

"Menteri Besar Selangor dari PKR sebelum ini gelar seseorang sebagai 'tok lebai yang kalah tersungkur'. Ini suatu penghinaan, kami tak boleh terima," katanya.

Beliau turut melahirkan kebimbangan pudarnya pejuang ulama susulan dikelilingi jawatan sehingga hilang fokus perjuangan.

"Marilah kita letak kepercayaan penuh kepada kepimpinan ulama presiden," katanya.

8 orang berkata:

Anonymous said...

Dah lama kami ahli pkr putus dgn pas. Cuma pas aje yg nak putus kena tunggu muktomar. Kalau pas ambik keputusan tak putus, kami tak akan undi pas.

Anonymous said...

Nak putus, putuslah. Kami ahli pkr memang bukan ahli PIGS. Kami anggota PH. Putus memang amat kami nantikan sbb kami tak nak bau hancing melekat kat kami

Anonymous said...

Bukan ke semua negeri par dah putus dgn pas? Yg aku kat tau selangor je pas liat nak kuar walaupun ada dap.

Anonymous said...

Demi kebaikan PH, putuskanlah pkr dengan pas supaya PH lebih kuat.

Aminn ya Rab

Anonymous said...

Mana boleh putus dgn pkr bro. Jawatan2 yg lebai pegang di selangor lumayan oiii. Mana boleh lepas mcm tu jer. Pak lebai pun teringin jugak nak beli kereta mewah.

Anonymous said...

Pas ni dia pergi mana2 pun dia akan menyusahkan org. Cepat2lah berambusss dari Selangor.

Anonymous said...

Pas sejarahnya dari dulu lagi selalu cerai rujuk, cerai rujuk.
Dah biasa dengan perangai pas ala2 janda birah!

PAK SUKIMAN said...

saya Sukiman seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan istri saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran SGP DAN TOTO Malaysia
angka yang di berikan waktu itu 4D yang
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 257.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda serius Dan percaya kpd MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari ....
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.