Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

YANG PENTING JAGA MULUT

PERBEZAAN SATU FITRAH
YANG PENTING JAGA MULUT
 
JANGAN BILA BERCAKAP PAKAI
SEDAP MULUT KERANA
HENDAK DIPUJI OLEH KAWAN
 
BILA BERCAKAP LAIN KALI KENA FIKIR
JANGAN HANYA MENGHARAP
PUJIAN KAWAN DAN RAKYAT
PADA HAL KADANG KALA UCAPAN KITA
MENYAKITKAN TELINGA ORANG LAIN
 
 
-Pak Karamu-
 
 
 
PKR ajak rakan politik pertahan perpaduan
Mohamed Azmin Ali
Mohamed Azmin Ali

SEBERANG JAYA - PKR mengajak semua rakan politik untuk mempertahankan perpaduan dan kesaksamaan demi menjayakan agenda reformasi negara.

Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali berkata, semua parti politik yang progresif perlu bersatu padu dan ketepikan ideologi serta kepentingan peribadi untuk terus mewujudkan satu gabungan yang kuat.

"Benar kita ada perbezaan dan pandangan tapi saya mengajak semua pihak yang berada didalam parti mahupun diluar parti kalau mahukan perubahan kita perlu pertahankan perpaduan sebagai penggerak reformasi negara.

"Kalau perpaduan ini dapat dipertahankan percayalah rakyat di luar sana sedang menanti-nanti dan meletakan harapan yang besar terhadap kita untuk membawa perubahan kepada negara pada pilihan raya akan datang," katanya ketika berucap pada Konvensyen PKR Pulau Pinang di sini, hari ini.

Azmin berkata, walaupun sejak kebelakangan ini beliau menjadi sasaran daripada pelbagai pihak namum beliau ketepikan semua serangan itu kerana menyedari tanggungjawabnya untuk menyelamatkan negara dan rakyat Malaysia.

Beliau berkata, dalam mana-mana permuafakatan sudah pasti mempunyai pandangan yang berbeza namun menurutnya itu bukannya alasan untuk meruntuhkan kepercayaan yang telah dibina oleh rakyat selama ini.

"Mana-mana pertalian mahupun suami isteri sekalipun ada pandangan yang berbeza.

"Ayuh kita selesaikan masalah ini dengan baik,berhemah,beradap dan bersopan kerana itulah yang dituntut oleh rakyat," katanya.

Mohamed Azmin berkata, PKR bersyukur kerana selama ini parti itu tidak kesorangan dan sentiasa mendapat dokongan yang kuat daripada DAP dan kini permuafakatan yang terjalin lebih teguh apabila menerima rakan baru daripada Parti Amanah Negara (Amanah) dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

5 orang berkata:

Anonymous said...

Betul. Yang penting jaga mulut. Jangan suka caci maki. Parti Islam apa mcm ni!
Kan dah kena.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [5513] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 690 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

PAN Jahanam PAN jahanam PAN Jahanam.....rupa2nya diri sendiri yg jahanam.

Anonymous said...

Entah la. Allah dah turun bala kena ribut taufan pun tak sedar diri lagi. Agaknya nak tunggu bala lebih besar kot

Anonymous said...

Allah beri bala supaya pas balik ke pangkal jalan. Kalau tak sedar jugak, tunggulah bala yg lebih berat dari Allah.

Mudah2an dijauhi Allah kita ni sari bala-Nya.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.