Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KALAU TAK BETUL AMAUN TU DATANG DARI MANA ?

SETAKAT NAFI SEMUA ORANG BOLEH BUAT,
YANG PENTING PANGGILLAH ORANG YANG
BUAT WHATSAPP
 
-Pak Karamu-
 
 
Nafi wujud aktiviti jual jawatan dalam Bersatu
Nafi wujud aktiviti jual jawatan dalam Bersatu
Pengerusi Bersatu (tengah) Tun Dr Mahathir Mohamad dalam sidang medianya di Ibu pejabat Bersatu, Petaling Jaya.
 
PETALING JAYA - Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad menafikan wujud aktiviti jual jawatan tertinggi peringkat bahagian di dalam parti itu.

"Isu itu tidak timbul sama sekali," katanya ringkas dalam sidang medianya di Ibu pejabat Bersatu, di sini hari ini.

Dalam pada itu, Mahathir dalam nada sinis menyindir kerajaan yang kini semakin menekan parti itu.

"Kita mengaku parti kami miskin, ada sekatan, semua akan diserang kerajaan," katanya lagi.

Terdahulu, Mahathir mengulas mengenai isu dakwaan bahawa wujudnya aktiviti jual jawatan tertinggi peringkat bahagian di Johor.


Sinar Harian melaporkan sumber yang berkepentingan dalam parti itu mendakwa, seorang individu telah ditawarkan jawatan ketua bahagian Bersatu di negeri itu namun perlu mematuhi syarat-syarat tertentu.

Beliau mendakwa, antara syarat tawaran yang diberikan menerusi aplikasi WhatsApp itu ialah individu itu perlu membayar RM250,000 untuk mendapatkan jawatan tersebut selain syarat sampingan yang perlu dipatuhi ketika jawatan itu menjadi miliknya.

10 orang berkata:

Anonymous said...

Jgn2 group lebai dol dan musang berjanggut kot yg buat wassup tu??

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [1495] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 690 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

In sha Allah. Rakyat kelantan akan mendapat pemerintah baru yg lebih adil, lebih cerdik dan bertanggungjawab terhadap keperluan rakyat selepas pru14 akan datang. Bersabarlah menanti hari yang gembira itu. Aminn

Anonymous said...

Melalui pemerhatian dan sambutan rakyat kelantan masa ini, memang sudah jelas kelantan akan jatuh kpd pemerintah baru sama ada BN atau PH. Mudah2an pemerintah baru itu nanti dapat memacu kemajuan ekonomi dan pembangunan kelantan spt yang sudah dinikmati oleh negeri2 lain di malaysia. Insyaallah.

Anonymous said...

Rasa pan boleh menang silakan...cuma get ready la...open season..
O yea lupa...tinjaun invoke dr ketua yg yg terbukti di mahkamah penipu..bkn 1x...4x in a row...ikut islam...saksi fasik..go figure la bro...

Anonymous said...

Janda lembah pantai pun kantoi...menang dgn fitnah...halal ke? O yea lupa...matlamat menghalalkan cara

Anonymous said...

Pandai pulak pak walaun bg cadangan ye..bila kena kat lebai2 Pas yg dituduh ambik rasuah 90juta duit rakyat yg dicuri buat bodoh je..tak nak pulak suruh dewan ulamak Pas siasat..Apa punya biol lah puak walaun ni.

Anonymous said...

Tahniah rakyat Kelantan , anda buat pilihan yang tepat sekiranya kerajaan baru memerintah Kelantan pada keputusan PRU 14 ini. Semoga memberi impak yang besar kepada manafaat kepada rakyat Kelantan. Kami tabik.

PAK SUKIMAN said...

saya Sukiman seorang TKI DI MALAYSIA
pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
gaji istri saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
kebetulan istri saya buka-buka internet Dan mendapatkan
nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
hubungi dan minta angka bocoran TOTO DAN MAGNUM
angka yang di berikan waktu itu 4D yang nombor 1
ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIIN
MBAH KASSENG
NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

Anonymous said...

Blog bodoh penuh iklan haram no ekor.
Bangsat punya Admin ini pun tak dapat nak kawal/hindar lagi mau cerita pasal Politik Islam.
Puii

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.