• Gadis 15 tahun ganti ibu menari tarian lucah Penari tarian ala lucah yang ditahan pihak polis lewat malam kelmarin.
1 / 1
SERDANG - Seorang ibu tergamak membiarkan anak perempuannya berusia 15 tahun menggantikan dirinya untuk menghibur pelanggan dengan menyanyi dan menari tarian lucah di Medan Selera Serdang, Taman Perindustrian Bukit Serdang, malam kelmarin.

Gadis tersebut mendakwa dia terpaksa berbuat demikian bagi menggantikan ibunya yang tidak sihat dan tidak mampu memberi persembahan kepada pelanggan yang berkunjung ke medan selera tersebut.


Difahamkan, remaja perempuan itu tidak bersekolah sejak setahun lalu dan masa terluang diisi dengan bekerja bersama ibunya.


Dalam Ops Noda dilaksanakan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Serdang, remaja perempuan dan ibunya berusia 53 tahun antara 15 yang dicekup leka membuat persembahan mengghairahkan di atas pentas dengan berpakaian menjolok mata.


Ketua Bahagian Ketenteraman Awam dan Trafik IPD Serdang, Deputi Superintendan Ramsay Embol berkata, hasil maklumat awam, beliau bersama 23 anggota menyerbu medan selera yang turut menempatkan sebuah pentas di bahagian tengah premis kira-kira jam 11 malam.


Tujuh wanita warga tempatan, tujuh warga China dan seorang warga Thailand masing-masing berusia antara 15 hingga 55 tahun didapati leka membuat tarian dengan lentok tubuh badan yang menggiurkan kepada pengunjung.


“Penari akan dikalung bunga oleh pelanggan yang berpuas hati dengan persembahan mereka selain menerima tips antara RM10 dan RM100 daripada pengunjung,” katanya.


Kesemua yang ditahan termasuk dua penjaga warga tempatan dibawa ke Balai Polis Seri Kembangan untuk tindakan lanjut.


Pengusaha didapati tidak mempunyai permit untuk menjalankan aktiviti hiburan selain menggaji pekerja tanpa permit.


Manakala warga asing pula didapati menyalahgunakan pas pelawat, pas pelajar dan pasport tamat tempoh serta tinggal lebih masa.