Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

APA-APALAH !


'Ada tiga gerangan yang mahukan Pas - Umno bersatu'
Nik Abduh Nik Abdul Aziz
Nik Abduh Nik Abdul Aziz

SHAH ALAM - Ketua Pemuda Pas, Nik Mohammad Abduh, tegaskan bahawa ada tiga gerangan yang benar-benar mahukan Pas - Umno bersatu menjalinkan kerjasama politik.

"Pertama, yang mahukan Umno kekal memerintah dan Pas turut berada dalam kerajaan campuran sebagai rakan. Dengannya Umno - BN kekal selamat.

"Kedua, yang mahukan Pas hancur bersama Umno akibat bersekongkol dengan kerosakan dan kezaliman Umno - BN yang kian ditolak rakyat. Dengannya, mereka akan berjaya membina kerajaan baru tanpa Pas dan perjuangan Islam," katanya dalam satu kenyataan hari ini.
"Ketiga pula adalah  gerangan yang benar-benar mahukan kesatuan umat Islam di atas tali agama, lalu mampu memerintah bersama.

"Pas matlamatnya ialah menyatukan umat di atas tali agama Islam yang kukuh dan lurus. Pas bukan untuk orang Pas. Pas adalah untuk umat Islam dan seluruh rakyat," katanya.

Justeru, ujarnya janganlah berangan-angan untuk segera bersatu padu jika masih enggan berubah fikir dan minda untuk membaiki tindakan diri.

"Terus bersama berjuang untuk umat tercinta dan berimpianlah dengan kemenangan Islam yang pasti," katanya.

Pas kini yang membentuk blok ketiga dengan  Parti Ikatan, sering kali menjadi buruan banyak pihak parti politik  untuk 'memperisterikan mereka' selepas 'bercerai' dengan Pakatan Rakyat.

10 orang berkata:

Anonymous said...

Alasan lebai2 jual agama utk bersatu padu dgn parti perompak, penjenayah, penindas rakyat marhaen atas nama Islam konon. Padahal sebab mengharapkan dedak ketua penyamun negara. Patutlah Pas sesuai jd alas kaki utk diletak depan toilet.

agen korset munafie said...

Kenyamanan memakai underware buat sebagian orang tidak terlalu di perhatikan terutama bagi orang yang kerjanya bukan kantoran alias kerja serabutan atau kantoran,

cream wajah lioskin said...

saya jual cream pemutih wajah aman berBPOM atau belum dan rata-rata mereka enggan membeli kosmetik tidak berbpom meskipun kwalitasnya bagus

jamkho said...

agen jamkho purwokerto banyumas

wsc biolo asli said...

Kegemukan di bagian perut tidak bisa di pisahkan dengan obesitas atau kegemukan rata-rata perut menjadi problema dimana lemak yang menyebabkan buncitnya peru

Anonymous said...

Pas wajib pertahan pendekatan Islamnya. Jangan hirau maki hamun golongan yang mengikut hawa nafsu demi kuasa. Runtuhkan jahiliah dan bina Islam di atas runtuhan itu. Tak guna runtuhkan jahiliah tetapi bina jahiliah lain di atas runtuhan itu.

Anonymous said...

Islam Pas ni Islam yg bagaimana ye?

Anonymous said...

pas x bersatu ngan umno pun pas dah hancur dah...nampak x bertapa bodoh org2 politik?keje dia nak menipu je..perkataan "hancur" tu hanya sah bagi pas kalo dikaitkan dgn salah org lain terutama umno,namun salah dia sendiri tidak sekali..walhal dia memang dah hancur pun sejak pertama kali dia bawa agama terjun tunduk ke kancah politik demokrasi,start masa tu pas dah hancur dah..lama dah hihi

Anonymous said...

Cakap banyak tak guna.
Pilihan cuma ada 2 shj:
i. Join umno dan bertanding 1 lawan 1 untuk selamatkan umno tapi hilang kelantan.
ii. Terus sendirian dan bertanding 3 penjuru untuk lingkupkan umno dan hilang kelantan.

Yup...cuma ada 2 jalan. Pilihlah dgn betul.

Anonymous said...

pas pilih kua politik la bagus dr jual agama dan malukan keturunan

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.