Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BOH LA SIAPA PEMIMPIN SEKALIPUN, JIKA DSAR TAK BETUL DIA AKAN JADI TAK BETUL


Tun M sokong reformasi sebab dikuasai dendam’
‘Tun M sokong reformasi sebab dikuasai dendam’
Annuar pada sidang media, kelmarin.

KUANTAN - Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad dikuasai dendam sehingga menjilat ludah sendiri apabila menyokong reformasi, demikian menurut Ketua Penerangan Umno, Tan Sri Annuar Musa.

Beliau berkata, tindakan bekas perdana menteri itu hanya untuk mendapatkan sokongan PKR dan DAP bagi menjatuhkan Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak.

Menurutnya, Mahathir tidak berkemampuan melakukan secara sendirian, justeru beliau sanggup melanggar apa yang salah dengan menyokong reformasi.

“Masalahnya bukan dia (Mahathir) dengan PKR dan DAP, tetapi masalah dia dengan kami (Umno) semua yang berpuluh tahun mempertahan dan menyampaikan mesej yang dia bawakan dan kita bawa keluar.

“Dia kata Anwar tidak layak memimpin kerana melakukan perkara yang tidak boleh dimaafkan dan homoseksual.. maka sebagai pengikut setia, kita telah bawa ayat itu kepada khalayak.

“Kita berjaya meyakinkan begitu ramai rakyat di luar sana sehingga mereka bersama kami menyokong Mahathir.. tiba-tiba hari ini dia bercakap sesuatu yang lain. Dia terhutang kemaafan dengan kita semua,” katanya.

Beliau berkata demikian pada sidang media selepas mengadakan perjumpaan bersama akar umbi Pahang di Yayasan Pahang, kelmarin.

Annuar berkata, pendirian Mahathir terhadap Anwar kini menimbulkan keraguan terhadap siapa yang berbohong antara kedua-dua pemimpin tersebut sehingga rakyat menjadi mangsa kepada situasi politik sedemikian.

Dalam pada itu menurutnya, rakyat perlu menolak politik kebencian yang lebih menyebarkan fitnah termasuk terhadap perdana menteri.

“Saya tidak kata Najib sempurna, dulu kita  marahkan Mahathir...kita gantikan dengan Pak Lah tapi adakah kita gembira?

“Lepas itu kita juga suruh tukar Pak Lah.. dan kita bawa Najib yang semestinya lebih baik.

“Jadi sampai bila kita berada dalam negara yang sentiasa menanam politik kebencian,” katanya.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Dasar PAS semakin bercelaru kerana ketua lebai pembohong bersiri dijangkiti virus 2D. DENDAM dan DEDAK.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.