Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP dan Amanah ialah parti yang khianat kepada Pas.

Nik Abduh: BN tetap musuh Pas
Nik Abduh Nik Abdul Aziz
Nik Abduh. - Foto Sinar Harian oleh ROSLI TALIB

KUALA LUMPUR - Pas sedia menerima mana-mana parti baharu sebagai rakan kerjasama untuk mengukuhkan perjuangan politiknya.

Ketua Pemudanya, Nik Abduh Nik Abdul Aziz berkata, sebarang kerjasama dengan parti baharu mesti dengan kelulusan mesyuarat Majlis Syura Ulama.

"Sebarang kerjasama tak akan dibuat secara mudah, jadi maknanya kita terbuka menerima parti baru seperti Parti Peribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), dan Parti Warisan.


"Dengan Bersatu, memang ada perbincangan bersama mereka, cuma belum dimuktamad kerana Bersatu ni ada hubung kait dengan DAP," katanya ketika ditemui di lobi parlimen, hari ini.

Presiden Pas, Datuk Seri Hadi Awang sebelum ini dilaporkan berkata, parti itu sedia membuka pintu kerjasama dengan mana-mana parti politik bagi menghadapi Pilihanraya Umum 14 (PRU14), dengan syarat parti tersebut memiliki matlamat perjuangan berlandaskan Islam.

"Pertemuan bersama Bersatu memang ada, cuma bagaimana hubungan nak diadakan tu kita tengok nanti, belum ada keputusan lagi,"katanya.

Tegas Nik Abduh, DAP dan Amanah ialah parti yang khianat kepada Pas.

"Itu kita sebut secara jelas, parti selain daripada itu kita buka," katanya.

Namun begitu, beliau menolak sebarang kerjasama dengan BN.

"BN tu tetap musuh kita, Pas akan berlawan dengan BN.

"Hubungan kita dengan BN adalah kerana mereka mentadbir negara (kerajaan) itu sahaja," katanya.

Katanya, perbincangan dengan BN itu dibolehkan kerana mereka adalah kerajaan.

"Kita setuju dengan BN kepada perkara yang baik untuk rakyat, sebagaimana pendirian Pas untuk tidak keluar dewan ketika pembentangan Bajet 2017 baru-baru ini," katanya.

26 orang berkata:

Anonymous said...

sian pas gila meroyan

Anonymous said...

Tak sapa nak masuk rumah kamu yg dah nak runtuh tu. Ko masuklah sendiri.

Anonymous said...

Org hilang akal, terencat otak dan kena sawan gila babi je yg nak masuk rumah pas.

Anonymous said...

Bodo giler...
Pas dah kuar pr, dah buat taik barulah Amanah lahir. Mcm mna pulak mamat ni kata Amanah jadi punca masalah.

Sah bangang.

Anonymous said...

Ahli parti walaunta skang ada la dalam 150 ribu org kot. Itu pom byk yg lawak.

Azim Alias said...

Pak karamu... Berhentilah buat fitnah... Api neraka panas Pak karamu

Azim Alias said...

Pak karamu tak takut masuk neraka ke....

Anonymous said...

Sampai hati pasar raya kat sabah jual alas lap kaki bentuk bendera jepun kaler hijau. Kalau nak hina jepun sekalipun, jgn la buat lap kaki. Melampau giler tu.....

Azim Alias said...

Pak karamu tak takut ke azab Allah Taala kerana memfitnah

Anonymous said...

Dah kena kencing mulalah nak merepek meraban. Klu tak tu siang mlm pg petang tak habis2 pasal ruu.

Dah kena kencing nak bising pasal Amanah pulak. Mabuk kencing ker hapa....

Anonymous said...

Yg lawak tu, dah 13 kali kena kencing pun ada angan2 nak jadi ketua pembangkang plk tu.... Gila babi betul la hj dol ni.

Anonymous said...

Sesiapa sini nak cepat kaya bolelah join walaunta. Bole jual balak kat hutan simpan.
Untong bole beli banglo lima enam bijik.

Anonymous said...

Tebang balak tanam durian kunyit. Tanam durian kunyi dlm belukar. Bodo ker pandai tu?

Anonymous said...

Kalu walaunta jadi ketua, habis kengkawan lain pun kena kencing jugak.

Anonymous said...

Oiiii tn hj...tak kan la ph nak masuk rumah penyengkongkol dedak. Habis bau dedak kang.

Anonymous said...

Tak faham la dgn mamat sekor neh. Kejap geng ug. Kejap nak join amnoo. Kejap nak kerjasama dgn amnoo. Kejap nak kerjasama demi melayu. Kejap nak sama demi islam dgn amnoo. Kejap nak jadi penasihat. Kejap pelok2 sedondon.


La ni kata amnoo tetap musuh plak.

MANA SATU YG KITA NAK PAKAI NEH???

Anonymous said...

Apa pasal kera jaan kltn tebang balak dlm kaw hutan simpan tempat org asli duduk? Apa pasal jab hutan kltn buat sekatan tak bg org luar masuk kaw org asli tu? Habis tu mcm mna org asli dlm hutan tu nak jual pisang ngan ubi kayu mereka? Habis tu mcm mna org asli dlm hutan tu nak beli brg2 yg berkhasiat? Habis tu mcm mna org asli tu nak dpt duit klu tak dpt jual pisang? Org asli bukan ada velfire atau ranger nak bawak pisang kuar dari hutan. Anak org asli bukan duduk dlm bunglo. Bukan ada highway org asli nak jual pisang kat kota bharu.

Ni dah kira lebai zalim neh...

Anonymous said...

Kalu pergi pancing kat uganda, tak payah bawak air dan susu. Bawak gula je. Klu haus, ambik air sg uganda dan campur gula. Dah jadi teh tarik. Tak payah susah2

Anonymous said...

Dulu pung pang pung pang nak buay lebur raya kat zimbzbwe. Sampai skang batang hidong lebur raya pom tak nampak. Mana gi lebur raya turrr??

Anonymous said...

Kat uganda kan, walaunta seluruh uganda tak bole join dap. Kalu join dap uganda sgor tak dosa.

Anonymous said...

Bukti2 walaunta akan terlepas uganda dan jatuh terduduk..
1.cina x undi
2.india x undi
3. Melayu hilang 43 pratus.
4.atas pagar undi bersatu.
5. Umno undi bersatu.

Tegolek dog walaunta uganda.

Anonymous said...

Sebenarnya pass sangattttttt kuat. Pass tak perlu sesiapa. Nik abdoo, hadi, nik amat dan matt yaco ada kuasa magnet utk tarik orang sokong pass. Nik abdoo ada kuasa tarik pensel pengundi pangkah kat kotak pass

Anonymous said...

Nak muntah tengok gambar kat atas tu. Geli..

Anonymous said...

Tiang dia dah reput

Anonymous said...

Tak heran la. Dia ada no keahlian masuk sorga

Anonymous said...

Betul....Pan ditubuhkan dgn sokongan Dap utk lemahkan Pas. Tapi hingga kini Pas nampak tak lemah. Yang lemah ialah yg jadi hamba Dap. Tengoklah nanti saat hancurnya pengkhianat politik.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.