Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ha, ha, ha,ha Lencongan

Himpunan Bersih, merah: Polis buat 58 lencongan esok
Himpunan Bersih, merah: Polis buat 58 lencongan esok
Amar Singh menunjukkan antara laluan yang akan dilencongkan esok.

KUALA LUMPUR - Polis Kuala Lumpur membuat 58 lencongan di sekitar Kuala Lumpur sempena himpunan jalanan yang berlangsung pada esok.

Jalan-jalan yang dilencongkan adalah di kawasan seperti berikut; sekitar Maybank Bangsar, Brickfields (Little India), masjid dan Muzium Negara, Sogo dan Dataran Merdeka, Parlimen dan Bank Negara, Pudu Central dan Central Market serta Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) dan Chow Kit.

Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh berkata, lencongan ini bermula seawal jam 7 pagi sehingga selesai.

"Tujuan lencongan ini adalah untuk memastikan keadaan lalu lintas terkawal memandangkan ada antara kumpulan yang terlibat dengan himpunan ini menggunakan kenderaan semasa berhimpun.

"Orang ramai dinasihatkan supaya mengelak daripada memasuki laluan berkenaan kerana dikhuatiri berlaku kesesakan lalu lintas," katanya dalam sidang media di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur, sebentar tadi.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Jual burger, air mineral dan air kotak boleh untung besar ni. Bersih 4 dpt 2k untung jualan...

Anonymous said...

Meriah woo besok.
Untung niaga minuman & makanan.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.