Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KITA TUNGGU DULU HASIL PERBINCANGAN

KITA TIDAK MAHU KEPADA DASAR KIRI DAN DASAR KANAN YANG BERTENTANGAN DENGAN PEGANGAN AKIDAH, DIDALAM NEGARA INI DASAR YANG DIMILIKI PAS ADALAH DASAR YANG TIDAK SEALIRAN DENGAN MANA-MANA PARTI, KERANA ITU MANA-MANA PARTI YANG TIDAK MENERIMA DASAR PAS MAKA MEREKA WAJIB DITOLAK. PAS JANGAN TERKENA TIPU LAGI DENGAN BERBAGAI JANJI DAN HELAH OLEH PUAK-PUAK MALA'UN DILUAR SANA JIKA HANYA MAHU CEPAT KE PUTRA JAYA - Pak Karamu
 
 
 
Rugi masa depan agama, bangsa
Mohd Syamsul Mohd Yusoff Al- Hafiz
Mohd Syamsul Mohd Yusoff Al- Hafiz

KOTA BHARU - Percaturan Pas yang bersetuju untuk bersekongkol dengan Pakatan Harapan demi menentang BN pada PRU14 amat merugikan masa depan agama dan bangsa, malah langsung tidak menguntungkan parti itu.

Ketua Penerangan Pertubuhan Suara Pondok Kelantan, Mohd Syamsul Mohd Yusoff Al- Hafiz berkata, beliau membantah sekeras-kerasnya hasrat itu kerana yakin apabila Pas dan pembangkang lain bersama, DAP akan lebih dominan.

“Buatlah apa pun syarat, DAP tidak akan patuh dan tunduk dengan Pas, lebih-lebih lagi dalam suasana hari ini di mana Pas seolah-olah semakin hilang kepercayaan penyokongnya.

“Begitu juga perpecahan dalaman Pas yang semakin parah tidak mungkin pulih,” katanya.

Mengulas lanjut, Mohd Syamsul berkata, sudah tiba masanya Pas bersama dalam satu pasukan dengan BN demi memperkukuhkan akidah umat Islam di negara ini dan perkara berkaitan masa depan agama termasuk Rang Undang-Undang (RUU) Persendirian Akta 355.

Kelmarin, Hashim memberi gambaran positif kepada pembangkang untuk bersatu menentang BN pada PRU14 dengan syarat penyatuan tersebut dibuat atas dasar agama.

Menurutnya, pengalaman sebelum ini memaksa Pas meletakkan syarat dan ia perlu dilakukan, kalau mendapat persetujuan semua, satu lawan satu mungkin dilaksanakan, bagaimanapun jika sebaliknya, Pas tetap menentang walau empat penjuru.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.