Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MAHU SUJUD DENGAN MAHADHIR ?

Baju merah tidak dibenarkan masuk pejabat Tun M
Baju merah tidak dibenarkan masuk pejabat Tun M

PUTRAJAYA - Kumpulan Baju Merah pulang dengan hampa apabila mereka tidak dibenarkan memasuki perkarangan Yayasan Kepimpinan Perdana untuk Program Penerangan Tertutup oleh Tun Dr Mahathir Mohamad, di sini.

Ketua Penerangan Baju Merah, Ariffin Abu Bakar berkata, mereka mendapat jemputan melalui medium WhatsApp dan hadir ke sini secara aman.

"Ada khabar angin mengatakan kami datang ke sini untuk mencetuskan huru-hara seperti menjadi viral di laman sosial tidak benar.

"Oleh sebab itu, kami ingin bersihkan nama kami dan menunjukkan bahawa kami bukanlah gangster seperti yang diviralkan orang ramai," katanya ketika ditemui di hadapan di hadapan Perkarangan Yayasan Kepimpinan Perdana, hari ini. 

Sebelum ini, Kumpulan Baju Merah digelar sebagai gangster berikutan insiden menendang peserta Bersih 5 sewaktu roadshow kumpulan itu.

Menurutnya lagi, mereka terima keadaan ini dengan terbuka dan juga faham dengan penjelasan yang diberikan wakil Pengerusi Parti Pribumi Bersatu Malaysia itu.

"Kedua-dua pihak jelas dengan keadaan ni dan terima dengan reda.

"Cuma kami mengharapkan agar pihak Tun dapat membersihkan nama kumpulan kami ini," katanya lagi.

23 orang berkata:

Anonymous said...

Gebgsters???

Gangsters taik kucing.
Sorang tekencing.

Anonymous said...

Baju merah akan bertambah kuat kalau bergabung dengan unit amal pas. Kita sama2 Islam. Kita teguhkan kepimpinan melayu Islam
Semoga umno dan pas dapat bersatu demi agama, bangsa dan negara. Allahuakbar

Anonymous said...

Biarkan baju kuning pkr dan pan dengan kapir harbinya, dap. Mereka ini pemusnah keamanan dan ketenteraman negara.

Anonymous said...

Pas kaki kincing

Anonymous said...

Gengster kampong je,.....

Anonymous said...

Baru merah ramai budak tak sekolah tinggi. Kalau org tua plak mereka ni dah tiada pendapatan. Hanya RM20 mereka sanggup dilacurkan.

Anonymous said...

Kenapa ph dan bersatu wajib menjauhi pas:

1. Pas cuma nak gabung pkr dan bukan dgn yg lsin. Ino strategi nak pecahkan ph pula.

2. Pas penipu besar. Ada org besar pas kata amanah penyebab pembangkang berpecah. Kepala otak dia. Pas dah pecah dgn pr sebelum amanah lahir. Saja nak jadikan amanah kambing hitam utk tutup keburukan diri.

3. Pas kaki kencing dan sejarah tak pernah tipu. Pas kencing kawan masa pru 13 di beberapa kawasan. Dan pas tidak tidak malu utk mengencing lagi. Nak kena kencing lagikah????

4. Sbb umno lemah dan mungkin kalah. Pas pasang strategi. Pas tak akan malu utk lompat dan sokong umno supaya umno dpt perintah semula. Alasan x mau dap kafir harbi. Alasan umno ialah melayu islam. Ini topeng utk dpt kuasa. Jgn terpedaya.

5. Tujuan kita, matlamat kita ialah rampas msia dan kelantan. Biarlah pas jatuh bersama jatuhnya kelantan kpd ph. Biarlah pas berkubur menjadi sejarah yg akan dikenang oleh cucu cicit kita sbg parti yg paling kerap mengencing dan kena kencing. Amin Yarab.

Jadi, jauhilah pas.
Kawan baik musuh kita ialah musuh kita. Stay for 3 penjuru.

Anonymous said...

Dulu klu sebut derma je, belumba2 org nak derma time ceramah pas. Skang ada lg ke?
Lama dah tak gi ceramah pas. Boring dah sbb dah tak ade hala tuju.

Anonymous said...

Lagi lama perintah kelantan, lagi banyak hutan balak musnah, lagi banyak habitat orang asli pupus, lagi teruk air sungai jadi nescafe tarik.

Cukup la tu. Bagi group hussam pulak perintah. Dah naik meluat dah tengok gelagat walaunta's

Anonymous said...

Pas lebih afdal jika jadi ngo dakwah. Tak sesuai langsung terlibat politik.

Anonymous said...

Bila amno dah tak layan barulah mula nak terhegeh-hegeh cari kawan lama. Sombong pulak tu. Ingat dia kuat sangat kot?

Anonymous said...

Kenapa org atas pas dah mula nak ura2 1 lawan 1? Sebab mereka tahu mereka lemah dan tak dapat nak pertahankan kelantan. Tapi EGO mereka ni tinggi sangat. Cakap besar tak mahu kalah.

Anonymous said...

Pendapat aku la, kalu pas join ph, pas mcm ludah ke atas kena balik kat muka sendiri. Malu la kalu parti yg mengaku parti islam buat perangai uturn macam neh.....malu besar beb..

Anonymous said...

Kalu pas ada maruah diri, pas tak akan bergabung dgn pkr sbb pkr ialah sekutu dap, amanah dan bersatu. Nak jaga maruah ker nak jaga kedudukan sbg mb dan timbalan mb serta exco?? Jgn sampai cucu cicit kita mengata pas parti tidak bermaruah pulak. Malu la woii...

Anonymous said...

Pemimpin tertinggi pas paling baik, nik aziz. Pemimpin pas paling teruk, hadi. Sbb pengaruh drp balaci2 keliling dia.

Anonymous said...

Hadi memang pandai berpolitik tetapi tidak sepandai mat sabu, hussam dan salahuddin. Hadi standard hasan ali dan ibrahim ali saja.

Anonymous said...

Sah dan confirm yg bagi komen2 ni tak pernah jejak kaki kat mesjid. X tahu yg dinamakan solat tahajud, istikharah, hajat dan lain2 elemen munajat yg jadi pegangan dan panduan para aulia. Kami x berparti tapi akan tetap dibelakang para Ulamak sebagai waris nabi pertahankn islam. Kami x berparti tapi akan tetap menentang perkongsian politik yg cuba leraikan kuasa dan hak orang Melayu...

Anonymous said...

Sah dan confirm yg bagi komen2 ni x pernah gi mesjid dengar atau ikuti kuliah dan pencerahan yg x pernah lekang dimesjid2 dan surau2 sejak Pas teraju kemenangan.korang mungkin x tahu solat tahajud, istikhrah, hajat dan lain2 elemen munajat yg jadi panduan dan amalan para aulia memohon perlindungan dan petunjuk dari Allah swt. Kami x berparti tapi akan sentiasa sokong dan dibelakang ulama pewaris nabi pertahan islam. Kami x berparti tapi akan menentang mana2 coalation yg cuba nak leraikan bangsa Melayu yg telah byk beralah hingga bangsa lain pijak kepala. Kami tidak akan lupa dan akan teruskan legasi perjuangan para Ulamak memantapkn islam dibumi Malaysia dan para pejuang Melayu menentang penjajah dan akan meneruskan semangat juang askar Melayu menentang komunis yg orang cina yg jadi bangsatnya...

Anonymous said...

sudah la dusta..

Anonymous said...

Ulamak kaki maki dan takfiri jgn diikut. Ulamak apa kalu sokong org yg kebas duit rakyat. Mungkin ulamak sesat. Guna otak klu nak betulw ikut ulamak. Akhir zaman ada 2 jenis ulamak. Ulamak baik dan ulamak jahat. Tak kan ulama yg suka maki hamun, nak tanam org dlm jirat cina, mengkafirkan org, menuduh orang berwalikan kit siang, mencuri balak, membabikan org, menghanjingkan org, memfitnah org tokey pil kuda dll hendak dimasukkan dlm golongan ulamak baik?? Guna otak la...

Anonymous said...

Ulamak UG.
Ulamak ini makan dedak.
Lagi byk dedak lagi tebal serban.

Anonymous said...

Ulamak mestilah org yg bijak walaupun tak sekolah. Ulamak yg bodo selalu kena kencing. Bila dah kena kencing mula la meraban cari kawan2 lama.b

Anonymous said...

Ulamak suka jual balak tempat orang asli tinggal. Ulamak tak bole la buat macam tu. Itu dah kira zalim. Ulamak mana boleh zalim.u

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.