Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TU LA KO, DULU MULUT LAIN ? LA NI TUHAN BAGI MULUT LAIN ?

DULU RAMBUT HITAM, LA NI RAMBUT DAH PUTIH, KENALAH CAKAP BETOI !!!! Pak Karamu

Wednesday, November 16, 2016

DULU PARTI AJARAN SESAT SEKARANG KUNCI UNTUK SATUKAN PEMBANGKANG?


Inilah politik...

15 orang berkata:

Anonymous said...

dia bukan cakap pasal kebenaran pun tu..dia cakap gitu pasal dah x kawan ngan umno,cakap pusing2 org politik..
dah x kawan demo bersih bukan jihad lagi..esok kalo kawan balik insyaAllah dapat pahala jihad balik..
hehe besa la ni kan..bezanya cuma, org lain pusing2 demi kuasa x sampai terbabas jual agama..ko pusing2 demi kuasa sampai terbabas jual agama..kat situ yg malang tu..

Anonymous said...

dia bukan cakap pasal kebenaran pun tu..dia cakap gitu pasal dah x kawan ngan umno,cakap pusing2 org politik..
dah x kawan demo bersih bukan jihad lagi..esok kalo kawan balik insyaAllah dapat pahala jihad balik..
hehe besa la ni kan..bezanya cuma, org lain pusing2 demi kuasa x sampai terbabas jual agama..ko pusing2 demi kuasa sampai terbabas jual agama..kat situ yg malang tu..

Anonymous said...

Nasib baik muhyidin tk guna ayat al quran atau hadis utk putarbelit kenyataan ikut nafsu sendiri. Mcm kebiasaan lebai2 jual agama selalu buat.

Anonymous said...

Sbb muhidin bukan jenis kaki jual agama. Anyway skng dah insaf dan dah tolak kemungkaran 1mdb.

Bezanya penjual agama dua tiga ekor tu bole pulak backing imdb

Anonymous said...

Anon2 ayat mana yang dikatakan jual agama tu?? Bak mai tunjuk...

Anonymous said...

Cth?
Tanam kat jirat cina.
Dia tokey pil kuda.
Anjing salak babi dlm bukit.
Barua!!

Dgn bertopeng jangut, serban dan jubah!!

Anonymous said...

Nak cth lagi???

Anonymous said...

Mu tak faham bahasa kiasan..
Belajar la lagi... hati kamu ni macam tisu...
Macamana nak jadi pejuang..

Anonymous said...

Klu yg cakap tu pakai singlet , seluar pendek, kita tak heran sgt. Ni olamak yg cakap ni!!

Olamak akhir zaman!
Olamak ugama suku, politik suku, balak suku....

Anonymous said...

ala geli la aku bila ko tnye kat mana yg dikatakan ko jual agama..dlu ramai manusia dah nasehat ko yg dap itu pun sama je barua mcm ko dan parti2 lain gak,xda beza pun..ko ngan umno pun bukan ada beza bahkan terbabasnya ko dalam politik lebih teruk dari umno kalo ko nak tau..
ko x caya org nasehat ko pasal dap,ko tertanya2 kat mana la salahnya dap dulu ..bahkan ko terpancut2 backup2 hal yg dah jelas..skrg ko dh kenal dap la ni ye sebab tu x kawan dap?hehehe..otak ko tersumbat ke dlu sampai x boleh kenal barang yg dah jelas?pastu skrg ko tanya pulak kat mana yg dikatakan ko jual agama..dap pun ko x mampu kenal ko nak ajar org ramai pasal agama melalui politik?itu bukan ajar,itu terbabas jual tu..
budak tadika 1oo tahun dlu kenal dap, ko yg dh berbulu bleh tanya kat mana salah dap bahkan klimaks terpancut2 backup2 dap..hehe
ko jgn buat org loya tekak la..

Anonymous said...

1mbd nak diganding2kan sama duduk nilainya dengan agama ke?..org yg khianat naya org ramai sebab "jual" 1mbd tu memang x nafi mereka ialah org2 yg terbabas dalam berpolitik..tapi yg jual agama lebih malang..kerana agama itu langsung tidak dapat dinilaikan ketggiannya..
jgn ko nak ganding2kan pulak nilai 1mdb mcm sama nilainya dgn agama..
x terganding pun..
harga 1mbd tu sama nilai duduknya dgn agama ke yg ko nak ganding2 tu?
tu la org sondol ko pun sondol,mengikut2..huhu

Anonymous said...

Ayat mana yang jual agama tu...

Anonymous said...

mesti kena ada ayat ke?

Anonymous said...

Dah.. Dah x payah nk soal jawab ngan anak luar nikah x pernah ikut pengajian kat mana masjid... Buang masa aje.. Dah jadi anak luar nikah yg keluar dari mulut, yg nampak oleh matanya dan yg didengar oleh telinganya semua dari sumber kaki minum air setan dgn yg gi tokong.. Tak pun dia nih penganut tokong alkafirun

Anonymous said...

hihi..takfir hobi di masa lapang..
g mancing la wat hobi,kumpul stem ke

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.