Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HAAA, BARU ADA TELOR, LEPAS NI NAK DENGAR MULUT BUSUK TU BERCAKAP LAGI

Nafi terima dana Umno, Pas sedia ambil tindakan saman
Tuan Ibrahim Tuan Man
Tuan Ibrahim Tuan Man

SHAH ALAM - Pas hari ini menafikan tuduhan parti itu menerima dana RM90 juta daripada Umno melalui akaun Affin Bank.

Timbalan Presiden Pas, Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, fitnah yang bersifat jahat itu adalah sambungan rantaian fitnah yang pernah dibuat Sarawak Report yang kini dalam tindakan perundangan.

"Pas dalam masa sama akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang menyebarkan dakwaan tersebut. Pas akan mengambil tindakan undang-undang ke atas beliau sebagaimana kita ambil tindakan kepada Sarawak Report.

"Pihak guaman Pas diminta meneliti kenyataan dan tuduhan jahat ini dan mengemukakan saman fitnah dalam masa terdekat," katanya dalam kenyataan hari ini.

Seorang pemimpin politik mendakwa bahawa duit yang diterima Pas dari Umno sebanyak RM90 juta sebagaimana didedahkan Sarawak Report disalurkan melalui sebuah bank tempatan iaitu Affin Bank.

Pendedahan itu dibuat dalam satu video klip ceramahnya yang kini ditularkan melalui media sosial.

34 orang berkata:

Anonymous said...

Nak tunggu saman Sarawak Report tak kunjung tiba, mungkin lepas ni boleh saman Husam dan rakyat boleh dengar sendiri cerita sebenar. Semoga saman ini menjadi kenyataan bukan sekadar cakap politik sahaja.

Anonymous said...

90juta..affin bang..90juta..affin bang

KAH KAH KAH

Anonymous said...

Pak walaun kesipuan kemaluan.

Anonymous said...

Zaman skarang zaman mgfitnah...benarlah kata Rasulullah S.A.W

Nauzubillah min zalik

Anonymous said...

Sbb berguru dgn Hadi Awang ler tuu..Tuan guru Al Fitnah Al Merengi.

Anonymous said...

Ingatlah...apabila mata tgn kaki kulit mnjadi saksi...tiada apa yg dpt menolong utk mnutup fitnah ...maka..nikmatlah balasan azab diatas apa yg kita kerjakan ddunia

Anonymous said...

Anon2 ko bercakap tentang fitnah.. ko sedar atau tidak engkau lah yang menyebarkan fitnah2 jahat saban hari.
Fitnah ko ini x kan lupus selagi adanya internet..sanggup ke ko menanggung dosa yg sekian banyak.bergerak mengikut masa.. aku cuma mengingatkan sahaja andai ko muslim bertaubat la...

Anonymous said...

Puak 2 PANnngang memang tak boleh diajar, tak boleh ditegur, berguru dgn DAP. pakai hukum akal segalanya. spesis al keldai.nak Islam pun kena tanya DAP. bangang wal bebal. si kafir dipuja , si islam dihina.maba perginya Firman ALLAHH SWT. BAGIKU AGAMAKU, BAGI KAMU AGAMAA KAMU. org cina kata. Boloh tak boloh nak ajar. cerdik tak boleh nak ikut. puak 2 PANnggang tak bezikir lagi hari... tu... zikir ajaran DAP. kalau nak kenal puak PANnngang cukup senang. mereka ada zikir mereka bermazhab DAP. baik bapak and anak alkeldai, guna zikir yg sama.

Anonymous said...

Ko 2×5 juga...bukan begitu jawapan pabila difitnah...fitnah balas dgn fitnah...sepatutnya ko ucapkan Alhamdulillah dan doakan moga Allah beri pertunjuk kapada sipefitnah.

Anonymous said...

Dan org yg kononnya difitnah tu..cth Hadi Awang atau mana2 lebai penunggang agama kena beranilah tampil ke depan menafikan tuduhan mkn duit haram 90juta..

Jawap YA atau YIDAK.kan senang cerita..

Dahlah pengecut nak saman SR. Nak saman Husam pun wayang tamil parti lebai je.

Yg sibuk meroyan sana sini cuma walaun2 biol Pas. Lebai2 jual agama yg dituduh terus menikus spt syaitan bisu.

Anonymous said...

Anon walaun2 Pas..nasihat anda2 semua sesuai utk lebai2 penunggang agama dlm Pas. Kalo tak percaya tgk di youtube ceramah2 agama berbaur politik lebai2 Pas memfitnah, memaki hamun dan melabel org sana sini. Bermula dari ketua lebai Hadi Awang diikuti ostat2 yg berserban berjubah tapi memfitnah mengalahkan org yg jahil ttg Islam.

Ini bkn fitnah..bukti bersepah viral di youtube. Kalo lebai2 ni perintah Msia, Islam akan rosak dan dipandang hina oleh agama/bangsa lain. Cakap tak serupa bikin.

Anonymous said...

Kalau PANngan bermazhab DAP perintah barulah agama islam dipandang mulia oleh bangsa lain. kah, kah 4 kali. vagang punya olang. otak tahap al keldai. .

Anonymous said...

ZIkIR PUAK PANngan BERMAZHAB DAP. 1. 90 JUTA. 2. BILA NAK SAMAN. 3. PAS KERJASAMA DGN UMNO. 4. AFFIN BANK. Jadi lkalu nak kenal puak PAnngan perhatikan zikir mereka. bapak dan anak PANngan guna zikir yg sama untuk mengecam sesama spesis mereka. keldai pun tak sevagang macam itu olang.

Anonymous said...

Woi anon2 pemfitnah.. ko ingat Haji Hadi ada masa ke nak saman semua pemfitnah dia. Bodoh.. fikir la sikit.
Ko saja dah berapa ratus kali tulis tGHH makan duit. Nak saman ko...
Berpuluh tahun belum tentu selesai..
Tu la.. bila dah jadi khadam Dap..
X boleh fikir dah...

Anonymous said...

Sebelum saman husam baik tanya hj hadi betul2. Kasi kompom betul2. Takut memang betul kang malu plak.

Knapa umno tak nagi yer?

Kah3

Anonymous said...

Den ghaso betoi kot

Anonymous said...

Banyak songeh mung ni.
Saman je la klu ada telo

Anonymous said...

Klu brani & ada telo, sila saman sr dan husam. Jgn pusing keliling.

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [6280] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 750 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Jgn temberang lah lebai woi..SR pun x saman lagi..ambik pok KERA mu jadi loyar..

Anonymous said...

Kalau fitnah..samanlah si kafir harbi SR tu..dia fitnah ulamak dunia tu..malu woi..kalau menang dpt duit lagi..jgn jadi bangsat..

Anonymous said...

Hadi lagi bangsat..ulamak dunia mkn duit haram 90juta..membisu sama mcm kawan dia si najis tu..org kafir harbi x mkn duit haram..kalau fitnah samanlah SR tu..

Anonymous said...

Aku nak tuboh parti afing beng sezimbabwe PABS

Anonymous said...

Berani kalu saman la
Tuluur tarak kalu duduk diam2
Itu tulururr tarak guna kalu kasi potong kasi sama kucing makan

Anonymous said...

Pelik betul tgk ketololan walaun2 Pas ni takde bandingan. Tuang presiden yg kaki ponteng, suka memfitnah, maki hamun, pembohong bersiri pun masih ada yg pertahankan kejahatannya.

Kalu Hadi takde masa nak saman SR/Husam buat je sidang akhbar menafikan tuduhan mkn duit haram 90juta.

YA atau TIDAK? Cepat dan mudah.

powertrain1648 said...

aiya manyak maguis...melayu screw melayu...untung2 dap...allooo balua2...kasi lawan lagi

powertrain1648 said...

lu jangan picaya psl itu celita pokok manggis tau
itu telowong ada sana...tapi kita kasi solok dulu...ada faham
kita dap talak kacao itu fatewa tau...dap mana anti islam meh...lu semua nyangan takut...kita mau saman itu hadi...sikit lagi

Anonymous said...

Kecek banyok la mu ni..saman2 lah..ustaz penipu

Anonymous said...

Najib tipu melayu..mu x kisah..buta hati la mu ni..

Anonymous said...

Biarkanlah geng PANnggan bezikir mazhab DAP tu. jgn diganggu. kah5 spesis al keldai

Anonymous said...

Unta naik keldai di apim beng...

Anonymous said...

Kalu Hadi dan Pas tak saman Husam. Walaun2 biol Pas akan kesipuan kemaluan. Dasyatnya parti lebai boleh berkongsi hasil haram 90juta duit rompakan rakyat terbesar dunia ditabur ketua penyamun 1mdb.

Anonymous said...

Melayu screw melayu..

Pas gadai agama.
Umno gadai bangsa.

Unknown said...

Bila nak saman

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.