Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TUNGGU SAHAJA LA

Dakwa Pas terima dana RM90j: Husam tidak berganjak
Husam Musa
Husam Musa

SHAH ALAM – Tidak berganjak dengan kenyataan balas yang diberikan terhadapnya, Penasihat Parti Amanah Negara (Amanah) Datuk Husam Musa teguh mempertahankan ucapannya berhubung Pas menerima dana sebanyak RM90 juta daripada Umno.

Menerusi kenyataan kepada media, Husam berkata, tindakan mahkamah hanyalah cara untuk membuktikan kebenaran berhubung isu berbangkit.

ADVERTISING
 
“Saya mempertahankan apa yang saya ucapkan dalam ceramah saya di Selising, Pasir Puteh, Kelantan pada 6 Februari lalu.

“Saya berpendapat, kenyataan Timbalan Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man adalah tanpa penelitian,” katanya.

Beliau turut menempelak Tuan Ibrahim yang baginya mungkin tidak tahu hujung pangkal isu berbangkit.

“Saya tidak pasti kenyataan beliau berkenaan tindakan mahkamah adalah kenyataan peribadi atau pendirian rasmi Pas,” katanya.

Semalam, Tuan Ibrahim menafikan tuduhan Husam mengenai dana yang diberikan Umno melalui akaun Affin Bank.

Beliau berkata, fitnah yang bersifat jahat itu adalah sambungan rantaian fitnah yang pernah dibuat oleh Sarawak Report yang kini dalam tindakan perundangan.

Pas dalam masa sama akan mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak yang menyebarkan dakwaan tersebut.

"Pas akan mengambil tindakan undang-undang ke atas beliau sebagaimana kita ambil tindakan kepada Sarawak Report.

35 orang berkata:

Anonymous said...

Bila nak samannnnn?

Anonymous said...

Ada telurrr samann laaa

Anonymous said...

Husam memang terbaikkkk
Saman laaa

Anonymous said...

Jgn buat walaun2 biol Pas kesipuan meroyan.

#segerasamanhusam

Anonymous said...

zikir PANngan bergema lagi. kah5 . zikirlah lagi. nanti DAP kasi wang 91 juta wo. lebih satu ooo. DAP banyak baik ooo. sembahyang punya olang wooo. tarak tipu punya.

Anonymous said...

Selagi tak saman tu lah zikirnya bang...cepat2 saman..

Anonymous said...

Nak saman cam mana. Dia tak sebut pun nama pas.

Dia pun cuma tanya, afin bank ker?

Susah nak lekat....

Tapi kalu ada telo, saman la.
Kita nak tengok sapa tebongkang.


Haha

Anonymous said...

Kasi saman itu sr 90 juta dan husam 90 juta. Kalu menang bole dapat 180 juta. Kayoooo woo

Anonymous said...

3.18...kita suruh saman sr supaya reputasi parti pulih semula. Salah ker?

Anonymous said...

Haha. Sbb tu kita minta supaya cepat saman sr. Jangan tangguh2. Utk kebaikan parti jugak. Tangguh2 mcm ni buat org buruk prasangka.

Tak gitu dol?

Anonymous said...

Saya cadangkan cepatlah saman SR dan Husam tu. Boleh menang tu. Kalu menang nama parti mesti melonjak dan boleh menang pru14. Duit banyak boleh dapat utk kegunaan parti, beli tanah, buat masjid, buat rumah mangsa banjir dll. Niat tu kena betul.

Samanlah cepat sikit. Jangan tangguh2.

Anonymous said...

Dibuatnya hussm ni ada bank statement ker, fotostat cek ker.... nyaya kita dol!

Anonymous said...

Kalau derma tak salah kan?

Anonymous said...

Husam tanya pun nak saman ke?
Kan dia baru nak kasi tubik dekat2 pru besok kan?

Anonymous said...

Samanlah cepat. Kalau pas menang mungkin saya masuk pas balik

Anonymous said...

Diharap hj hadi cepat menyaman

Anonymous said...

Sekali dia tak saman daaaa...kata ajisss

Anonymous said...

Malu woi kalu tak saman. Masyarakat akan percaya parti Islam Pas berkongsi hasil haram 90juta rompakan duit rakyat terbesar di dunia ditabur ketua penyamun 1mdb.

#jangantunggulama2

Anonymous said...

Aku pun supo mu...anak beranak masok balik pas

Anonymous said...

Saman je husam tu bior hadi kelam kabut

Anonymous said...

Sekali tu saman terbalik...adoiii

Anonymous said...

Apabila kulit mata tangan kaki blh bkata kata mnjadi saksi...lidah dgantung...mahkamah akhirat itu benar...ingatlah saman dunia itu smentara...balasan azab akhirat kekal abadi...
Stiap insan akan mndapat balasan dr apa yg kerjakan....

pelet santet said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [6280] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 750 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

ye ke. aku rasa PAS tak perlu org2 macam kamu ni. aku cadang lebih baik lu masuk DAP jelah. DAP pun nak daulatkan Islam.

Anonymous said...

Mana berani nak saman. Haritu kemain cakap nak saman dlm masa sebulan dari tarikh 13 ogos 2016!!! Auta jer lebih, walaunta jugak yg bangang!!

Anonymous said...

Oiii romleee...berapa punya lama daa nak saman? Aku dah nak tekucil daa

Anonymous said...

Kalu pas menang aku nak masuk pas. Dpt habuk2 dedak sikit ok la

Anonymous said...

Kalu ada tiket no keahlian parti bole terus masuk sorga kot?

Anonymous said...

Masuk pah bole tiket masuk surga woo...tu yg untee byk naik keldai tu

Anonymous said...

Sapa ambik dedak dia masuk neraks

Anonymous said...

Apa fungsi dewan ulamak atau majlis syura Pas bila ada pemimpin parti dituduh terlibat dgn jenayah rasuah 90juta. Takkan duduk diam dan tgk je. Kalu korang tu jahil tak belajar hukum hakam agama lainlah. Meroyan nak buat undang2 Islam tp bila kena kat puak sendiri masing2 jd syaitan bisu. Bila penyangak agama nak bekerjasama dgn ketua penyamun inilah jadinya.

Anonymous said...

Tak sabar nak buka akaun Affin Bank, mana tahu boleh dapat tempias. Hahaha

Anonymous said...

Husam Musa terbaik? Dah agak dah anak haram luar nikah ni budak suruhan husam musa... Elok benarlah dah lah anak haram tah sape bapak dia penipu dan pembohong plk. Mmg ngam betol klu korang ni jadi agent DAP yg kaki main bontot jd pemimpin dia.... Punyalah sial suku sakat PAN ni. Mau aksiden aku klu ada penyokong PAN tumpang kereta aku terpalit kesialan dia.. PTUII, PTUIII, PTUIIII, PTUIIIIII, PTUIIIIIIOOOO,

Anonymous said...

Husam Musa terbaik? Dah agak dah anak haram luar nikah ni budak suruhan husam musa... Elok benarlah dah lah anak haram tah sape bapak dia penipu dan pembohong plk. Mmg ngam betol klu korang ni jadi agent DAP yg kaki main bontot jd pemimpin dia.... Punyalah sial suku sakat PAN ni. Mau aksiden aku klu ada penyokong PAN tumpang kereta aku terpalit kesialan dia.. PTUII, PTUIII, PTUIIII, PTUIIIIII, PTUIIIIIIOOOO,

Anonymous said...

Tgk bahasa anon 9:18 anak haram Pas sekor ni. Bukti kegagalan lebai2 penunggang agama mendidik walaun2 biol mrk ttg Islam yg sebenar.

Org Islam yg beriman dan waras sembah Allah. Walaun2 biol Parti Ajaran Syaitan sembah Ayahtollah Hadi munafik. Ko dgn suku sakat dlm Parti Ajaran Syaitan perosak Islam dan org melayu.

Sanggup jd barua PKR, DAP dan Amanah di Selangor. Kalu ada maruah sila berambus dari Selangor cepat2.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.