Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NANYANG SIANG PAU MOHON MA'AF

Nanyang Siang Pau mohon maaf hina Abdul Hadi
Hadi Awang
Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang

KUALA LUMPUR - Akhbar berbahasa Cina, Nanyang Siang Pau hari ini memohon maaf kepada Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia dan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berhubung penyiaran kartun yang dianggap menghina kedua-dua pemimpin itu.

Akhbar itu dalam satu kenyataan berkata mereka memohon maaf dan mengakui penyiaran kartun itu adalah tidak wajar untuk tatapan umum.

"Pihak kami juga telah menarik balik kartun sama yang disiarkan di laman berita Nanyang Siang Pau, iaitu eNanyang.my," menurut kenyataan itu.

Pada 8 April lalu, akhbar berkenaan menyiarkan sebuah kartun di portal mereka, yang menggambarkan seekor monyet memakai songkok dan dilabelkan sebagai ‘speaker’ manakala seekor lagi monyet memakai serban dan diberi label ‘Hadi Awang’.

Kedua-dua monyet berkenaan digambarkan sedang bertenggek di atas dahan sebuah pokok yang diberi label 'Akta 355'. - Bernama

22 orang berkata:

Anonymous said...

Itulah Hadi dan walaun2 biol PAS..lainkali jgn suka label atau kaitkan org lain dgn kiasan binatang bila bercakap. Skrg bila digambarkan ketua lebai mcm monyet tahu pulak melompat2 marah. Bukan ke PAS skrg dah amalkan politik NATANG. Terima je le hakikat tu dan muhasabah diri.

Anonymous said...

Kurang ajar siang Pau tu.

Pak karamu...
Kalau Pak karamu bukan bekas pemimpin kanan pas, Pak karamu tak perlu risau. Rilek la Pak karamu. Pak karamu kan macai jer. Unta jer pun, bukan bekas pemimpin. Kan?

Anonymous said...

Saya dah agak dah. Pak karamu bukan orang yg dimaksudkan oleh rafizi tu. Kan betul sangkaan saya.

Anonymous said...

Bang....Jgnlah cakap cam tu. Abang ni buat Pak Karam Kecik hati la.

Anonymous said...

Kang Pak Karam report kat tuan guru kang...

Anonymous said...

Sapa2 yg ads terima dedak drp bekas pemimpin kanan tu, mengaku aje la. Kami sediakan memaafkan. Tak ada hal punya.

Cilok dedak sikit2 tu biasa la kan. Orang bukan nampak pun. Kan kan kan

Anonymous said...

Mula2 ganggu cuba tangguh...kemudian marah bila tangguh...aishhh

Anonymous said...

Itu 300juta kasi con punye sultan kasi tgk samada boleh mikin itu terowong...ada aku kisah

Anonymous said...

Yg terang2 305juta kene cilok ada aku kisah...yg fitnah yea aku kisah

Anonymous said...

Umar abd aziz belanja rm2juta utk 1km lorong basikal pun...aku x kisah

Anonymous said...

Ruu355 nak perkasakan islam dilawan
Ruu164 nk jatuhkan islam diam sediam2...rahnatang lil alamin betul

Anonymous said...

Apa2pun kene respek madey...abis bingai2 ph melutut

Anonymous said...

Ketua lebai beruk 90juta dah kena balun..walaun2 beruk terloncat2 kepanasan..

AMANAT HADI dah berubah kpd LAHANAT HADI dan khadam2nya.

Anonymous said...

Anon2 yang mengutuuk tghh dan pas atas ni bila lagi nk minta maaf dgn tghh. Nanyang dari kapir harbi pun dah minta maaf , itu baru sekali kutuk. Anon2 ni saban hari.. takkan la korang ni lebih teruk dari mereka kot...

Anonymous said...

Hadi lebai bangsat..jual agama 90juta..dasar setan

Anonymous said...

umar abd aziz kesayangan pas.. di lagu2kan 1 malaysia oleh pas dulu hahaha.. betul2 memalukan kerurunan hehe

Anonymous said...

Tu laaaa. Laen kali jgn suka baruakan org. Kan da jadi berouk

Anonymous said...

Patut la hadi tak nak pecat bekas pemimpin pas ti. Ghupanya...ada ehemmm ehemmmmm

Anonymous said...

Kalu ngaku islam tapi cilok duit rakyat, baik gi mampos sana masuk laut. Babi betol la sapa cilok duit rakyat

Anonymous said...

Hadi dan parti Pas perosak ajaran Islam yg mulia.

Suruh Hadi dulu mtk maaf pd semua umat Islam yg dah dikafirkannya, difitnah pil kuda, menyesatkan akidah walaun2 biolnya, melabel mukmin lain dgn mcm2 gelaran. Menipu Allah dan org melayu.

花无缺 said...

20170614 junda
air max 90
christian louboutin shoes
kd shoes
mac cosmetics sale
nike trainers uk
cheap ray ban sunglasses
nike shoes for women
nike air max 1
coach outlet online
michael kors outlet

1111141414 said...

michael jordan shoes
kobe 11
yeezy boost
true religion outlet
yeezy boost
nike dunks
air max 90
basketball shoes
lacoste online shop
michael kors outlet store

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.