Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BILA PAN BERSEKONGKOL DENGAN ORANG BUKAN ISLAM TUJUANNYA UNTUK MEMENANGKAN BN


CONTOH YANG NYATA PADA PILIHANRAYA SG:BESAR DAN K.KANGSAR, PAN ADALAH BERJUANG UNTUK MEMADANKAN SYARI'AT ISLAM YANG DIBAWA OLEH PAS : Pak Karamu

 

Tanpa Amanah Pas hilang 90% kerusi

Mohd Fakrulrazi Mohd MokhtarMohd Fakrulrazi Mohd MokhtarPas akan hilang lebih 90% kerusi yang mereka menangi tahun 2013 kerana parti Islam itu sudah hilang hampir kesemua sokongan bukan Melayu, kata Naib Ketua Pemuda Amanah Nasional Mohd Fakhrulrazi Mohd Mokhtar.

Beliau berkata, tuduhan jahat bahawa Amanah akan jadi penyebab kemenangan Umno dan memecahkan undi pembangkang adalah tidak relevan.

"Perlu diakui dan hakikatnya hampir kesemua kerusi yang Pas menang tahun 2013 adalah hasil dari sokongan padu kaum Cina dan India. 

Malahan, kerusi-kerusi Pantai Timur seperti Dun Chukai, Tanjung Lumpur, Sura, Parlimen Kuala Nerus dimengangi atas sokongan padu kaum Cina dan India," katanya.

Menurut beliau, memberi kerusi-kerusi kepada Pas samalah dengan memberi kerusi kepada Umno kerana Pas hampir pasti kalah di semua kerusi yang mereka menangi sebelum ini.

"Ini menjawab nista jahat kononnya Amanah akan memecah undi dan memenangkan BN. Hakikatnya tanpa Amanah PAS sudah pun hilang 90% dari kerusi yg mereka menangi pada 2013 lepas.

"Seharusnya mereka yang masih teringin untuk berunding dgn Pas perlu mengambil kira fakta bahawa Pas bakal hilang hampir semua kerusi mereka dan berhenti menunding jari kepada Amanah," katanya.

30 orang berkata:

Anonymous said...

Tak apa.
Yg penting ph dpt perintah malaysia dan amanah dapat rampas kelantan. Kesian tengok orang asli kelantan kena buli tn guru hj dol.

Anonymous said...

Ini kali mao tengok pas betol2 pupus dari muka bumi. Biar tinggal sejarah. Biar kubor pas kena kencing anak cucu kita.

Anonymous said...

Amanah sudah ganti pas.
Kalau pas pupus pun tak apa.
Pupus pun lagi baik.
Ahli2 pas boleh masuk amanah.

Anonymous said...

Dulu derma masuk akaun bukan main sokongggggggg sampai pelok2 sedondon siap mintak 4 saksi walaupun ada 9 saksi.

Lepas kena kencing ni senyap je tak sokong pelok2 pasal pinjam 55 bilion buat jln ketapi. Mcm merajuk je tn guru albangangi.

Ish ish ish...

Anonymous said...

Sejak mulut penuh kencin ni, merapu2 je pak keramu kita neh...

Sedap ker rasa kencin amnoo, pak keramu?

Anonymous said...

Kompom kelantan jatuh.
Kemungkinan besar ke Amanah.
InshaAllah.

Anonymous said...

Kalu umno menang pun tak pe. Sbb pas memang x pandai nak tadbir negeri. Cari duit tak pandai. Harap sangat kat royalti. Tak dpt royalti, jual balak hutan simpan.

Biarlah umno menang supaya dpt buat rumah mangsa banjir, dapat bagi air bersih, dpt buat byk kilang, dpt buat lebuh raya. Nak harap pas?? Sampai kiamat pun tak mungkin dapat.

Anonymous said...

Bagi menang kat pas buat hapa. Suruh gi dewan dia pi ponteng. Suruh berbahas kat dewan dia duduk mcm patung... baik bagi derang duduk rumah jaga bini.

Anonymous said...

Pas bukan nak menang. Pas masuk calon suka2. Janji dedak masuk.

Anonymous said...

insyaAllah pas akan jumpa 1 dalil la nanti yg menuntut pas perlu gabung ngan umno atau wat u turn kerjasama ngan pembangkang,sbg usaha pertahan kuasa yg ada dari roboh terus..
hal ni pun bukan hal yg perlu di buat2 terkejut berok pun..selama 1oo tahun las perjuangkan negara islam,tapi lepas gabung ngan dap pas kata negara idlam rupanya xda dalam quran..nampak x?
yg selama 1oo tahun sebelum tu dia pun x pernah mintak maap mengaku silap yg rupa2nya dia dah bawak org ramai pun silap..hal yg besar gini pun ok je dia setle selepas 1oo tahun berlagu..ape la rumit sangat untuk cari dalil kerjasama ngan umno atau pembangkang balik..cuba korang clearkan otak korang skit..memang x rumit pun insyaAllah..

Anonymous said...

Klu menang depa lompat bagi oksigen kat umnoo. Pas bukan boleh percaya. Kencing je kuat.

Anonymous said...

Apa agaknya dalil dan nas pas utk tebang balak kawasan hutan simpan tempat org asli duduk ye?

Anonymous said...

NABI MUHAMMAD SURUH MENUNTUT ILMU SAMPAI KE NEGERI CHINA, BUKANNYA BERHUTANG SAMPAI KE NEGERI CHINA..

Anonymous said...

Aku rasa2 hutang 55 bilion tu akan di OSA kan jugak. Org tak bole tanya. Baru selamat kat dunia. Akhirat belakang kira.

Anonymous said...

Bodo giler tn guru hj dol tu. Serban tebal 12 inci pun senang2 kena kencing....

Anonymous said...

tahaluf siyasi dengan hutan..

Anonymous said...

Pas ni hidung tak mancubg tapi pipi tersorong2

Anonymous said...

Suara tn guru hj dol dah iras2 suara ahli umno.

Anonymous said...

KALAU AMANAH MENANG DI KELANTAN, AKU RASA PAS AKAN JOIN UMNO UNTUK HALANG HUSSAM JADI MB KELANTAN.

Anonymous said...

AKU RASA LEPAS PRU 14 INI, TN GURU HJ DOL ALBANGANGI AKAN DUDUK TERJELEPOK SAMBIL TADAH TIN MINTAK SEDEKAH DEDAK KAT AMNOO.

TAK CAYA????
TUNGGUUUUUUU...

Anonymous said...

Pukimak dia. Tebang balak dia tukar dgn kelapa sawit dan durian kunyit. Bodo ker bengap tn guru hj dol kita neh....

Anonymous said...

Pan bersekongkol dengan umno untuk tumbangkan pas dan umno perintah kelantan janji pan puas hati lihat pas kalah itulah perjuangan pan diarina politik. Pan takut kalau ph bersetuju bersama pas dalam satu lawan satu sebab pan tidak akan ada kerusi sebab tiada pati akan bagi ruang pada pankianat.

Anonymous said...

Sabar berjuanglah untuk islam dap halau melayu lagi bahaya tak marah pun.

Anonymous said...

Dah kenyang makan duit haram 90juta..apa ada dgn kelantan..

Anonymous said...

dap dengan pas sama2 kurang ajar x boleh pakai..itu fakta terima je la..
dap halau melayu,pas pulak terbabas jual agama..1oo tahun dia berlagu nak tegak negara islam,sampai ada yg mati,sampai takfiri jadi amalan,sampai berputus2 silaturahim adik dengan abg,abg dengan ayah..last2 ntah ape yg dap buat sampai dia seronok sangat..tiba2 lepas 1oo tahun berlagu dia kata yg negara islam rupa2nya xda dlm quran..aku x pernah jumpa kelakuan yg betul2 memalukkan keturunan dlm ghairah berpolitik seperti kelakuan sebegini..
memang betul2 barua punya manusia2 yg bertnggubjawab atas perkara ni, menyusah keliru pecahbelahkan manusia terutama anak2 muda dalam memahami agama..semoga Allah beri hidayah kat semua parti2 terutama pas..
pas la yg paling malang dan memalukan keturunan dalam ghairah berpolitik..
perhimpunan bersih korang tu insyaAllah kalo la Allah takdir pas kawan dengan dap balik las ni dan dia tukar hukum bersih ni dari condong sesat kepada jihad balik..kalo tertakdir berlaku la lagi sekali begini dan korang masih juga nak taksub kat mana2 parti politik maknanya dalam umah korang dah ada sekor kerbau..kerbau tu korang la..bahkan lebih bodoh dari kerbau sebab tidak mahu melihat..(sebenarnya x perlu tggu pun dah terlalu banyak bukti Allah tunjuk sebelum ni)
umno pkr dap pas mic mca dan lain2 sama2 je barua semua..ko pilih je 1 masa pruikut gerak hati..x payah gaduh2 sebab memang soheh sama je barua semua..

Anonymous said...

Tahniah pada tuan-tuan yang support Amanah.
Respect pada Tuan. Terbaik

Maba said...

Belalang nak jadi helang puii pan pin pun..k

Anonymous said...

Aku tak pilih pas.
Nanti kena kencing.
Kena kencing berkali2

Anonymous said...

Aku respek tn guru hj dol.
Selamba je dia kena kencin.
Untung la tambah bodo sbb byk sgt kena kencin.

Anonymous said...

Jgn putus asa. Teruskan lagi untuk dikencing.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.