Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DIA HEBAT ? DIA BERANI ? DIA BERADAB ?

November 6, 2016

2 Lihatlah Kebiadaban Pegawai Khas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang II Ke Atas Sultan Johor @PDRMsia @SKMM_MCMC

Di bawah adalah posting yang dibuat di laman sosial Facebook oleh Satees Muniandy, Pegawai Khas kepada Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang, Dr P Ramasamy. 

Lihatlah kebiadapan seorang ahli tegar DAP yang mempunyai jawatan politik terhadap Sultan Johor. Agak kurang ajar anak muda berbangsa India ini memberi amaran kepada Paduka Sultan Johor agar tahu batas-batas Baginda sebagai Sultan. 

Carian ke atas posting ini sebenrar tadi telah tiada kerana sudah  dipadamkan oleh beliau setelah dikritik hebat oleh netizen.

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2016/11/lihatlah-kebiadaban-pegawai-khas.html#rhw0CCXCAdhZPQDZ.99

11 orang berkata:

Anonymous said...

dia x berapa hebat sebab dia x jual agama..
yg jual agama untuk jerat undi tu baru betul2 hebat tu hehe..sebab ape nak tau?sebab banyak barang yg boleh dijual untuk jerat undi,jual la bangsa ke,pompuan ke,jual janji2 maniss ke,jual kain batik ke,beras ke..jual baja pun ok gak,punya banyak yg boleh dijual untuk jerat undi..agama jugak yg ko jual..ini baru betul terbabas punya hebat ni hihi
masyaAllah..

Anonymous said...

maksud 'dia' yg aku tulis tu ialah sultan..
manakala semua parti politik pula ialah semua sama saja barua 2x5..dan yg paling berani ialah yg jual agama hihi
semoga mengerti ye hihi

Anonymous said...

dan yg paling2 barua tahap lembu kat sawah ialah yg taksub kat mana2 parti politik hihi
semoga mengerti

Anonymous said...

Pak karamu lagi hebat..jual ruu355 jadi hudud..mmg lebai sial

Anonymous said...

Manusia sama di sisi Allah.
Yg dipandang mulia ialah mereka yg bertaqwa dan beramal soleh.

Anonymous said...

Elehhh...macamlah hebat sangat walaunta neh. Cari duit pun tak reti ada hati nak jadi ketua dlm pembangkang. Bole jalan daaaa..baik ko pergi curi balak kat hutan simpan org asli duduk lagi baik laaa

Anonymous said...

tapi pas bagi gambaran semenjak 1oo tahun dlu sampai skrg bahawa seolah2 x soleh lah seorang manusia itu selagi x pangkah pas hehe..
kalo ko bersekutu dgn dia dalam usaha nak jerat undi2 manusia maka barang bodoh yg ko nak buat yg dia terpaksa ikut,dia bleh tukar hukum dia jadi jihad xda masalah hehe..lepas ko x kawan ngan dia, dia tukar balik cakap barang tu sebenarnya bodoh..hehe
barang yg ko buat bleh jadi hukum dia kafir..yg dia buat xda masalah..hihihi..nampak x?pun begitu bila dia gambarkan seolah2 x soleh la ko selagi x pangkah dia ramai lembu2 ikut folo sondol hihihi

Anonymous said...

Cian aku ngan anak luar nikah yg posting pro PAN/DAP nih. Emak bapak dia tak ajor jadi manusia berakal jadikan AlQuran, solat jadi amalan. Alamak lupo plk... Anak luar nikah mano ado gi mosjid. Ontah ontah dio ni puak kapir kot atau yg kojo dio minum air setan mcm minum oren... Cian.. Cian.. Menantu malang sapo lah ni

Anonymous said...

Cian aku ngan anak luar nikah yg posting pro PAN/DAP nih. Emak bapak dia tak ajor jadi manusia berakal jadikan AlQuran, solat jadi amalan. Alamak lupo plk... Anak luar nikah mano ado gi mosjid. Ontah ontah dio ni puak kapir kot atau yg kojo dio minum air setan mcm minum oren... Cian.. Cian.. Menantu malang sapo lah ni

Anonymous said...

Cian aku ngan anak luar nikah yg posting pro PAN/DAP nih. Emak bapak dia tak ajor jadi manusia berakal jadikan AlQuran, solat jadi amalan. Alamak lupo plk... Anak luar nikah mano ado gi mosjid. Ontah ontah dio ni puak kapir kot atau yg kojo dio minum air setan mcm minum oren... Cian.. Cian.. Menantu malang sapo lah ni

Anonymous said...

hihi..seperti yg x perlu diherankan lagi anon 417,takfiri hobi di masa lapang..hihi
pan dap umno mic mca 2x5 je semua barua sama mcm pas..cuma kehebatan pas jual agama la utk jerat undi..mat sabu lempar mic lagak bagai pejuang,budak lepas spm bleh la terpancut2 terliur tengok..aku tengok x ubah sama je barua mcm parti ko dan lain2 gak hihi

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.