Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HARAMJADAH, TANDA MUKA INI

MUKA-MUKA DARI DAP,PKR,AMANAH

MENENTANG RUU355 ?

untuk tatapan orang melayu ?

 

-Pak Karamu-

 

April 6, 2017

6 Penentang Tegar RUU 355 Dari Kalangan Ahli Parlimen Islam Pembangkang



Untuk rekod, inilah muka-muka Ahli Parlimen Melayu yang mengikut telunjuk DAP. Dalam Dewan Rakyat mereka menghentam dan membantah Rang Undang-Undang (RUU) 355. 

Sedangkan RUU tersebut adalah untuk orang Islam sahaja tujuan ianya dibentang di Dewan Rakyat hanyalah untuk meminda untuk menambah baikkan akta Mahkamah Syariah yang sedia ada.
Jam 4.00 petang Speaker Dewan Rakyat, TS Pandikar Amin menangguhkan sessi dewan. Beliau memutuskan perbahasan RUU 355 akan bersambung pada sessi 24 Julai.

 Paling kelakar apabila Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli marah kerana tidak dapat berbahas kerana menurutnya beliau penat menulis teks ucapan namun tidak dapat dibahas. 

Ini adalah kali pertama saya menulis kertas ucapan jelasnya.Mungkin pada tarikh berkenaan beliau risau akan berbahas di penjara kot?

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2017/04/penentang-tegar-ruu-355-dari-kalangan.html#OqrmGMmSUxt1sLZV.99

11 orang berkata:

Anonymous said...

Kalau baik inshaAllah lulus. Kalau batil inshaAllah gagal.

Belum bahas dan belum undi.
Teruskanlah.
Kami mendengar.

Anonymous said...

Cukup tersentak kita hari ini. Adakah pertanyaan rafizi akan berjawab??? Dunia ini penuh dgn kepalsuan.....

Anonymous said...

Jika kejahatan itu benar2 berlaku, Engkau tunjukkanlah. Jika kejahatan itu palsu, Engkau tutuplah.

Aminnnn Ya Rab.

Anonymous said...

Kejahatan mendenya..

Anonymous said...

Kenapalah terlalu buruk sangka.. tak boleh kah berfikir positif..

Anonymous said...

Apa2 juga kejahatan yang dimaksudkan.

Anonymous said...

Manusia adalah lemah. Hanya kepadaNya Kita berserah supaya tidak terjebak dengan tipu daya syaitan yang bertopengkan manusia. Aminn

Anonymous said...

dulu pas tolak ruu.. camne nak bagi org lupa benda ni? hehe

Anonymous said...

korang tanda la muka paa sebab dulu dia pun tolak.. ruu ni dia nak wat sakit hati bekas suami dia iaitu abg lim huhu

Anonymous said...

Gi mampuih la.
Elaun kamu kami yg bayor.

Anonymous said...

Haramjadah kat mp2 parti pak walaun. Lebai2 pondan jual agama 90juta. Peralatkan Islam.

AMANAT HADI dah bertukar ke LAHANAT HADI dan PAS.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.