Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AMANAH BERTANDING KERANA NAK BAGI MENANG BN


Amanah tidak tertekan calon Pas
Amanah tidak tertekan calon Pas
Penasihat Umum Amanah, Ahmad Awang (dua, kiri) menerima dana sumbangan daripada Amanah peringkat kawasan di negeri Perak, sambil disaksikan Asmuni (dua, kanan), semalam.

SAYONG - Parti Amanah tidak tertekan dengan calon wanita yang ditampilkan Pas pada PRK Parlimen Kuala Kangsar.

Pengerusi Amanah Perak, Asmuni Awi berkata, calon wanita berkenaan bukanlah satu kejutan buat mereka kerana parti itu sudah menjangkakannya.

Katanya, Amanah akan tetap bertanding dan tumpuan mereka bersama-sama rakan dalam Pakatan Harapan adalah menumpaskan BN.

“Insya-ALLAH kita yakin menang... kita masuk (bertanding) kerana mahu menang bukan untuk menjadi penasihat dan suka-suka. Kita yakin mampu melakukan kejutan. Tidak mustahil untuk Amanah menang walaupun dengan majoriti tiga undi,” katanya di sini, semalam.

Sementara itu, mengenai calon Amanah, Asmuni berkata, beberapa calon telah disenaraikan dan mereka sudah pun memilih calon yang akan bertanding.

Beliau berkata, pihaknya tidak boleh mendedahkan nama calon lebih awal kerana Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail akan mengumumkan calon tersebut pada 1 Jun ini.

2 orang berkata:

Anonymous said...

Bertanding nak tunjuk mereka tu taiko dap n nak cari mati.biar depalah

Anonymous said...

Terbaik Amanah

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.