Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CALON PAS KAT K.K JUGA SEORANG DOKTOR

Dr Najihatussalehah calon Pas di Kuala Kangsar
PRK Kuala Kangsar

BUKIT CHANDAN – Ketua Muslimat Pas Perak, Dr Najihatussalehah Ahmad diumum sebagai calon Pas bagi PRK Parlimen Kuala Kangsar.

Pengumuman itu dibuat sendiri Timbalan Presiden Pas, Tuan Datuk Ibrahim Tuan Man dihadapan ahli Pas dan masyarakat yang hadir di Markas Pas Kuala Kangsar, sebentar tadi.


Najihatussalehah yang merupakan Pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional Pas Pusat bagi sesi 2015-2017 pernah bertanding pada PRU13 di kerusi Dun Blanja tetapi tewas kepada Datuk Mohd Nizar Zakaria dari BN dengan majoriti 2,963 undi.


Mempunyai sebuah klinik sendiri di Bota, Perak, beliau juga merupakan Ahli Jawatankuasa Muslimat Pas Pusat dan Ketua Muslimat Pas Kawasan Parit.


Berdasarkan rekod, Najihatussalehah pernah bertanding di kerusi Parlimen Parit pada PRU12 tetapi tewas kepada Datuk Mohd Nizar Zakaria dengan undi 2,873.


Hadir sama pada majlis pengumuman calon berkenaan, Naib Presiden Pas yang juga Pengarah PRK Parlimen Kuala Kangsar, Idris Ahmad; Pesuruhjaya Pas Perak, Razman Zakaria dan Yang Dipertua Pas Kawasan Kuala Kangsar, Dr Raja Ahmad Iskandar Al-Hiss.

1 orang berkata:

Anonymous said...

sokong calon pas

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.