Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAP APA PEDULI

DAP naif tuduh Pas-Umno bekerjasama demi politik
Umno-Pas
Umno-Pas
 
SHAH ALAM – Pas merupakan sebuah parti yang bebas untuk bekerjasama dengan mana-mana parti, individu dan NGO selagi ia melibatkan kepentingan rakyat.  
 
Tegas Naib Ketua Pemuda Pas, Ir Khairil Nizam Khirudin, DAP adalah parti yang naif sekiranya menuduh Pas dan Umno bekerjasama atas dasar kepentingan politik.

“Kita (Pas) bekerjasama dengan semua pihak demi kepentingan rakyat. Sebagai contoh, Pas menganjurkan Kongres Rakyat yang melibatkan semua NGO, parti, dan individu berkepentingan demi kesejahteraan dan pembangunan rakyat,” katanya ketika dihubungi Sinar Online, hari ini.

Mengulas perkara sama, katanya, kerjasama Pas dengan mana-mana parti politik tidak akan melibatkan pembentukan dan gabungan blok politik baharu.

Jelas Ir Khairil lagi, kepentingan untuk rakyat merupakan sasaran Pas sejak dahulu hingga kini.

Dalam pada itu, beliau turut mengulas mengenai isu baju sedondon Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam sebuah majlis yang dicanangkan oleh sesetengah pihak menerusi media sosial.

Bagi pendapatnya, ia hanyalah isu mikro yang sepatutnya tidak perlu diperbesarkan oleh mana-mana pihak.

Jelasnya lagi, baju tersebut diberikan kepada kedua-dua pemimpin oleh penganjur majlis untuk dikenakan semasa menghadiri majlis itu.

“Datuk Seri Presiden (Abdul Hadi) konsisten daripada dulu dan sekarang. Tindakan beliau hanyalah berteraskan perlembagaan Pas. Tak ada yang pelik.

“Baju sedondon itu isu mikro. Tak patut jadi isu pun. Sepatutnya kita fokus pada apa yang disampaikan oleh Datuk Seri Presiden dalam majlis tersebut.

"Kita dapat beritahu dunia pada masa itu bahawa Islam adalah penyelesaian kepada semua masalah,” katanya lagi.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.