Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INGAT , BERPEGANGLAH PADA TALI ALLAH

Kerjasama Pas, Umno wujud persaingan sihat
Nik Abduh Nik Abdul Aziz
Nik Abduh. - Foto Sinar Harian oleh ROSLI TALIB
 
SHAH ALAM - Kerjasama Pas dan Umno bukan satu titik temu antara dua yang bertarung, tetapi sebuah perlumbaan dan persaingan yang lebih sihat dan terbuka. 
 
Ketua Pemuda Pas, Nik Mohd Abduh Nik Abdul Aziz berkata, semua parti politik berhak untuk berlumba mengotakan janji mereka.

Bagaimanapun, yang berhak mengadili dan menghukum keikhlasan dan ‘perlumbaan’ parti-parti politik itu hanyalah rakyat.

“Kerjasama masih di mulut. Langkahnya keikhlasan, kesungguhan dan keberanian bertindak untuk kepentingan agama dan rakyat.

“Politik menaburkan janji. Seperti bunga-bunga yang memutikkan buah. Semuanya indah. Tetapi yang meranum takkan sebanyak yang berguguran,” katanya menerusi petikan daripada muat naik status di Facebooknya, hari ini.

Jalinan kerjasama Pas, Umno kini menjadi topik hangat bualan rakyat sejak akhir-akhir ini.

Justeru itu, beliau menyeru semua jentera Pas untuk meneruskan amal dan jihad masing-masing demi memenuhi harapan negara.

“Berjuanglah demi melihat umat Islam yang semakin berpegang teguh pada tali ALLAH, lalu mereka bersatu padu dan tidak berpecah belah dalam membangunkan negara,” katanya lagi.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.